tormoddf Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Lenovos Atom-bærbare utfordrer nett-PC-markedet. Les mer Lenke til kommentar
Nator Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Fortsatt bare 1024x600? I så fall er det fortsatt ikke aktuelt... Lenke til kommentar
eRemitt Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Hvor blir det av U330 med ATI Kort da? HÅPER den kommer til norge straks! VIL ha den Endret 26. november 2008 av eRemitt Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 - SLED 10 er et meget velrenommert og solid OS. - Skjermen og tastaturet har heldigvis smal ramme. Bortsett fra dette får jeg Déjà vu av spesifikasjonene. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ser fram til en test av disse. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 deja (minus) vu Om denne skal kapre marked fra asus bør den ha N-trådløst nettverk og bedre batteri. Dog er denne teknisk (sørgelig) lik resten av markedet. Hvor er den reelle konkurransen? Det som driver markedet videre... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Aiai! På tide Ideapad kommer til Norge! Men som en sa tidligere her, hvor blir det av U330?! Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har jeg flaks får jeg min S10 imorgen Blir spennende!! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) - SLED 10 er et meget velrenommert og solid OS. Det er klart det er, ihvertfall i visse miljøer. Men det er forstatt helt feil distro å velge på en slik PC, som med stor sannsynlighet kommer til å bli kjøpt hovedsaklig av sluttbrukere som er ute etter en snerten pc nr2. Programvaren daterer tilbake til høsten 2005/våren 2006. I linuxverdenen er dette i de fleste tilfeller så lenge at det er å regne for å være praktisk talt utdatert. Funksjonsmessig er det dermed grunn til å tro at dette er ganske labre saker. Det er sannsynligvis også store mangler på programvare som folk i gata har lyst til å bruke i pakkebrønner, med tanke på at dette er en enterprise distro. Og ikke er det lett å endre dette heller når bibliotekene som ligger der er så gamle. Nei, jeg vil klassifisere dette som nok et halvhjertet forsøk på å levere Linux-baserte maskiner. EDIT: la til litt i første avsnitt Endret 27. november 2008 av NorthWave Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hva er klokkefrekvensen på CPU'en til denne minipc'en??? er den høyere en 1,6GHz så vil jeg vurdere om et kjøp! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Fra artikkelen: Begge bruker en Intel Atom N270-prosessor på 1,6 GHz Klokkefrekvensen er altså ikke høyere enn 1,6 GHz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå