Hvem Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg har planer om å kjøpe meg ps3, men jeg vet ikke hvor billig jeg kan få den... Hvis noen vet hvor jeg kan få den billig så vær så snill å svar (jeg vil helst ha lbp bundle) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvor stor harddisk? Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Hvor stor harddisk? jeg vil ha d billigste Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Du får ikke LittleBigPlanet med større harddisk enn 80 gb, så vidt jeg vet. Veiledende pris på pakken ligger på 4500 og jeg blir imponert om du får den noe billigere enn 4200. Husk også at pakken kun er i begrenset antall og at det derfor kan være vanskelig å få tak i en. Linker til elkjops nettbutikk, og som sagt jeg tror ikke du finner denne noet sted til en billigere pris, med mindre du inngår avtaler (gamestop). Link Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 trist at ps3 ble solgt billigere for et år siden enn den blir nå.. Dette var tilbud der butikkene solgte med tap eller null avanse, men likevel.. vi burde få se lignende i år! Nesten alle ligger jo på veiledende pris Om du er heldig dukker det opp lignende ting som i fjor.. jeg hadde hvertfall ventet til julegavekampanjene for alvor settes i høygir om en uke, må jo være noen butikker som glimter til med noen bra tilbud. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg kjøpte min her Gamezone 3899,- PS3 LBP bundle, har ikke sett den billigere noen andre steder. Telcontar Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) trist at ps3 ble solgt billigere for et år siden enn den blir nå.. Dette var tilbud der butikkene solgte med tap eller null avanse, men likevel.. vi burde få se lignende i år! Nesten alle ligger jo på veiledende pris Om du er heldig dukker det opp lignende ting som i fjor.. jeg hadde hvertfall ventet til julegavekampanjene for alvor settes i høygir om en uke, må jo være noen butikker som glimter til med noen bra tilbud. Nå fant jeg en 80gig med lbp til 3899!!!!!! :) finnes d billigere? Jeg kjøpte min her Gamezone 3899,- PS3 LBP bundle, har ikke sett den billigere noen andre steder. Telcontar hva kostet frakten på gamezone? Endret 26. november 2008 av ttt Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Det billigste for 80 gb med LBP er 3899 kr på gamezone. For 160 gb versjonen med 4 nedlastbare spill (Gran Turismo 5: Prologue, Superstardust HD, The Last Guy og Ratche and Clank: Quest for Booty) koster det 4200 kr på gamezone Frakten på gamezone er etter hvor stor pakken er. På cdon kan du kjøpe 160 gb for 100 kr mer og frakten er bare 30 kr Denne kan være kjekk å kjøpe hvis du trenger hdmi kabel, bt headset, usb hub og ekstra lange l2 og r2 knapper Endret 26. november 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 hva kostet frakten på gamezone? 86 kroner, ganske ok egentlig. Telcontar Lenke til kommentar
praystation Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Elkjøp selger 80GB versjonen til 3879,- Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Starter et tilbud på Gamestop i morgen hvor du får ps3 med enten Singstar Abba, Motorstorm Pacific storm, Resistance 2 eller little Big planet og i tillegg kan du kjøpe enten Dead Space, Mirror`s Edge, NFS Undercover eller Fifa09 for 99kr. Dette er med 80gb utgaven.. Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Starter et tilbud på Gamestop i morgen hvor du får ps3 med enten Singstar Abba, Motorstorm Pacific storm, Resistance 2 eller little Big planet og i tillegg kan du kjøpe enten Dead Space, Mirror`s Edge, NFS Undercover eller Fifa09 for 99kr.Dette er med 80gb utgaven.. Hva er internett adressen til gamestop? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Vet ikke om de har en norsk side, men her er den amerikanske. Endret 27. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 kjøpte en 40 gb version PS3 på europris i dag til 2490.- . Er det billig? Vet ikke hva jeg skal bruke den til ennå da Er en 40 gb helt på tryne eller? Hva mister jeg i forhold til 80/160? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) kjøpte en 40 gb version PS3 på europris i dag til 2490.- . Er det billig? Vet ikke hva jeg skal bruke den til ennå da Er en 40 gb helt på tryne eller? Hva mister jeg i forhold til 80/160? kjempebra pris! kødder du eller ? Du mister bare harddiskplass og Dualshock3 kontrolleren som rister. du kan feks kjøpe deg en 250gb harddisk fra komplett til 500kroner så har du rikelig med diskplass.. Endret 27. november 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Oi, selger Europris ps3 til kr 2500? Gjelder dette alle Europris butikkene eller? Har man bruk for større harddisk? Om man senere skulle finne ut at man trenger større lagringsplass, er det da mulig å skifte denne, og vil det koste såpass at det er like greit å klaske til med en 160 gb med en gang? Sjekket www.europris.no nå og kundeavisen som lå der...stod ingenting om playstation 3 der...hm Endret 27. november 2008 av Rambol Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 40gb til 2500 er helt genialt! Gratulererer. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Starter et tilbud på Gamestop i morgen hvor du får ps3 med enten Singstar Abba, Motorstorm Pacific storm, Resistance 2 eller little Big planet og i tillegg kan du kjøpe enten Dead Space, Mirror`s Edge, NFS Undercover eller Fifa09 for 99kr.Dette er med 80gb utgaven.. Hva er internett adressen til gamestop? Hjemmesidene er ikke oppdatert enda men tilbudet er igang.. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 40gb til 2500 er helt genialt! Gratulererer. De solgte 30 stykker på Tiller utenfor Trondheim i dag da de åpnet ny butikk. 2499.- var det. Det var faktisk hdmi utgang på den ja, men da var kanskje Xbox som kom uten tidligere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå