MBK Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ser at UiO og NTNU har såkalt "åpen dag" utpå nyåret. UiT er litt for langt for meg å reise, men hva med UiB?? Har de åpen dag, der potensielle nye studenter kan få et lite innblikk?? Lenke til kommentar
Ad Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvor fant du info om åpen dag på UiO? Har drivd og søkt rundt på nettet men finner ingenting Lenke til kommentar
MBK Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Hvor fant du info om åpen dag på UiO? Har drivd og søkt rundt på nettet men finner ingenting Jeg fikk info av læreren min.... http://www.uio.no/studier/apen-dag/2009/ Lenke til kommentar
Ad Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 "Det vil bli guidede turer på campus. Guidene er studenter som har studert på Blindern en stund og turen følger en løype rundt til de viktigste severdighetene på Blindern" Severdighetene? Vi var på åpen dag på NTNU og der ble vi guidet rundt og var innom forskjellige studieprogram vi var interessert i. Virker ikke som om vi får se så mye av det her men... Da er vel litt av poenget med åpen dag borte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå