Qwseyvnd Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hjelp meg å konfigurere bredbånd. Prøvde selv å konfigurere Nettverkskort til å gjennom DHCP så til ADSL, klarer ikke å aktivere de 2 enhetene....Må ha svaret fortest som mulig. Er det noe galt med Linux? Prøvde å finne alle filene jeg har installert på D: aner ikke hvordan jeg skal finne filene? jeg er nybegynner. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Alt det du vil ha svar på kan du lett finne på www.tldp.org Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Jeg kan ikke så godt engelsk på Linux, vanskelig å lese når dette gjelder Red Hat Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Alt det du vil ha svar på kan du lett finne på www.tldp.org De howtoene er vel litt for vanskelige for en som ikke vet hvordan man mounter i linux? Hvis du legger ut litt mer info om ISP, ruter/modem og nettverkskort, kanskje også partisjonstabellen din, så blir det lettere for oss å hjelpe deg :wink: MarcelSB Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Bruker nVidia nettverkskort, Partisjonstabellen er * forskjellige filer på hver mappene, ISP er 10.0.0.3 tror jeg....Har prøvd å aktivere nettverskortene uten hell. Jeg syns Linux er vanskelig å lære fordi alt er nytt for meg, vant med Windows. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Ikke for å skuffe deg, men du kommer ikke langt med linux hvis ikke du kan engelsk.. Det er en av "betingelsene" for å kunne faktisk bruke et slikt os, man må kunne lese seg frem til svar selv (i hvertfall noen svar) Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg kan ikke så godt engelsk på Linux Kan du godt engelsk på Windows da eller? MarcelSB Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Bruker nVidia nettverkskort, Partisjonstabellen er * forskjellige filer på hver mappene, ISP er 10.0.0.3 tror jeg....Har prøvd å aktivere nettverskortene uten hell. Jeg syns Linux er vanskelig å lære fordi alt er nytt for meg, vant med Windows. IP'en din finner du her. 10.0.0.3 er din lokale IP... Ok: -ISP=Internet Service Provider, f.eks Telenor eller NextGenTel. -Partisjonstabell: Liste over hvilke partisjoner du har på disken(e) dine. hda1 er den første primære partsjonen på master disken, hda2 er den andre, osv... hda5 er den første logiske partisjonen, hda6 er den neste, osv... hdb for slave... Lykke til! Du trenger det :wink: MarcelSB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå