# offline Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) ... fremkaller filmen og digitaliserer bildene uten å lage papirkopier? Krav: -Fremkalling -Digitalisering/skanning over på CD -Ingen papirkopier -Digitale kopiene bør være på min. 3000*2000 pixler. jpg fil(helst TIFF) Noen som har tips og kanskje en prisliste? Jeg hadde tenkt å prøve ut Ifolor. Men etter noen e-poster fram og tilbake med de, ble de uaktuell. De må lage papirkopier og de digitale kopiene er på 1536x1024 pixler i jpg format. Endret 27. november 2008 av NorthPentax Lenke til kommentar
Coolman007 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 ... fremkaller filmen og digitaliserer bildene uten å lage papirkopier? Krav: -Fremkalling -Digitalisering/skanning over på CD -Ingen papirkopier -Digitale kopiene bør være på min. 3000*2000 pixler. jpg fil(helst TIFF) Noen som har tips og kanskje en prisliste? Jeg hadde tenkt å prøve ut Ifolor. Men etter noen e-poster fram og tilbake med de, ble de uaktuell. De må lage papirkopier og de digitale kopiene er på 1536x1024 pixler i jpg format. Hør med Elite Foto Larvik eller Elite foto Teie. Begge har gjort det før for meg Lenke til kommentar
# offline Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Elite foto på Teie gjør det, ja, men oppløsningen på bildene er tragisk. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Elite foto på Teie gjør det, ja, men oppløsningen på bildene er tragisk.De kan helt sikkert gjøre det i bedre oppløsning, Elitefoto bruker Fujifilm minilabber, og de kan levere minst 12-13 megapixler. De må bare scanne bildene til større printstørrelse enn de gjør når de lager papirkopier (for da får du outputfiler som er 300dpi med samme størrelse som printet, vanligvis 4x6" på film). Det er ikke sikkert du får TIFF, men jpg eller bitmap er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Coolman007 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 De kan gjøre større bare be om det. Og Tiff kan de fikse. 8 MB Har jeg fått av dem. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Kult. Håper de gjør dette og ikke tar 10X betaling. Jeg spurte om dette i sommer og da var oppløsningen på ca. 2Mp og prisen var akseptabel. Skal ta meg en tur innom de på mandag. Bor bare 400m unna de Endret 29. november 2008 av NorthPentax Lenke til kommentar
Coolman007 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hvis ikke de gjør så tar du kontakt med Boss i larvik. Han fikser det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå