Delvis Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Ser boken ligger tilgjengelig på Nasjonalbibliotekets nettside her:https://www.nb.no/nbsok/nb/1beae19c18d7568c4ff9cbbfafd82fe2?index=1#0 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Ser boken ligger tilgjengelig på Nasjonalbibliotekets nettside her: https://www.nb.no/nbsok/nb/1beae19c18d7568c4ff9cbbfafd82fe2?index=1#0 Selv om det til tider kan være høytsvenvede liker jeg serien "Aincent Aliens" den trekker ofte paraleller mellom religion og Aliens. når det kommer guder/engeler kommer de ofte i en chariot med både ild og røyk. Og mange andre intresange teorier. Endret 3. november 2017 av leifeinar 1 Lenke til kommentar
Diblu Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Har akkurat lest ferdig boka J. Allen Hynek skrev etter å ha jobbet som vitenskapelig rådgiver i "project blue book".Kan virkelig anbefales! Finnes også på norsk: UFO – en dokumentasjon, 1981 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Har akkurat lest ferdig boka J. Allen Hynek skrev etter å ha jobbet som vitenskapelig rådgiver i "project blue book". Kan virkelig anbefales! Finnes også på norsk: UFO – en dokumentasjon, 1981 Ligger på nettet den også. https://www.nb.no/nbsok/nb/7e592c5aeb176220bf1881cf89d2a622?index=1#0 Skal jeg lese ganske snart. Vil forresten nevne en annen interessant bok jeg leste for flere år siden: Budd Hopkins - Tapte timer som tok for seg hypnose av personer som hadde vært bortført av aliens. Litt snodig at den har samme bilde på coveret som Hyneks bok. Endret 3. november 2017 av Delvis Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 De har samme bilde på forsiden fordi de er publisert under samme forlag i Norge. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Pentagon står fram.Bekrefter at de har hemmelig UFO-program Lenke til kommentar
Diblu Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Ojda. Dette er faktisk historisk. En offentlig innrømmelse. Nå er det igang! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Hva er i gang? Den sier strengt tatt bare at de har undersøkt UFO-rapporter, ikke noe om faktisk utenomjordisk liv.. Ellers viser at de bare får 22 millioner at det neppe er forsking eller kontakt med utenomjordisk liv. Lenke til kommentar
Diblu Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 For all del. Det gjenstår jo å se hvor det leder.Men! dette er første gang en statlig instans i usa innrømmer at de forsker på UAP/UFO siden project blue book ble avsluttet i 1970ish! noe dem da nå i tillegg inndirekte innrømmer å ha løyet om, ivertfall siden 2007!Bare det er ganske så relativt stort. Så har du jo dette da: (har ikke satt meg inn i dette. Bare kikket på videoen på new york times) The Department of Defense has supplied the New York Times with a video of an unidentified flying object that they have concluded appears to outperform any known manmade aircraft in terms of both speed and maneuverability.Why this is significant: "Mr. Elizondo said he and his government colleagues had determined that the phenomena they had studied did not seem to originate from any country." Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 (endret) Aklla: Hvem her sa noe om utenomjordisk liv? Endret 17. desember 2017 av Delvis Lenke til kommentar
Diblu Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Ja, nå har det gått et par tre mnd siden Pentagon/ufo saken.Så hva syntes folket? Må da være fler en meg som har fulgt denne saken?Generelt har det vell aldri vært en så oppriktig og possitiv vinkling i media til fenomenets potensielle eksistens.Jeg har min egen overbevisning om det som foregår(og om fenomenet generelt), men artig å høre hva andre syntes! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Ja hva har skjedd videre i saken? Er ikke noe de pleier snakke om i Dagsrevyen dette. Lenke til kommentar
Diblu Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 kort og greit så har det jo nå blitt tre videoer, og en del intervjuer.Du har jo eks-sjefen for prosjektet, Louis Elizondo(DoD). Senatoren Harry Reid som startet prosjektet og den ene piloten som var øyevitne til hendelsen i den ene videon, samt et par andre som også jobbet i prosjektet.Alle disse har jo vert i forskjellige intervjuer, og generelt fortalt at det finnes et reelt, uforklarlig fenomen som "besøker oss"..(!!)Sjekk ut intervjuet med Louis. det som er ganske nytt og 35 min. langt.Så har man jo mye rart som skjer litt bak kulissene om dagen. Som at Bigalow er/var involvert i prosjektet (som også jobbet tett med MUFON, og jobber med NASA, gjennom "Bigalow aerospace")Mye rart han fyren er involvert i.For ikke å snakke om hvordan Tom Delogne sitt smått kontroversielle, nyetablerte "to the stars academy" er involvert, som nå bla.a Louis Elizondo jobber for, sammen med noen ganske så rimelig høye herrer fra bla.a NSA, CIA og Skunkworks. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Buzz Aldrin påstår han har sett UFO. Tar løgndetektortest og BESTÅR! Betyr vel at han er ganske sikker på at han selv har sett noe. Og ikke nødvendigvis at romvesener og slikt eksisterer blir bekreftet. Så vær realistisk. https://www.thesun.co.uk/news/5999912/buzz-aldrin-ufo-lie-detector-test-alien-life-exists-convinced/ Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 https://metro.co.uk/2018/08/11/british-ufo-hunters-laptop-wiped-mysterious-death-7826349/ Virker merkelig...lurer på hva for noe informasjon han kan ha hatt om UFOer... Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Hva tror dere at det kan være? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 En jævlig dårlig og irriterende mobilvideo? Hva vinner jeg? 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Du får lov til å ta jomfrudommen min. Gratulerer! Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Enda en nyhet om et romskip utenfor Florida-kysten: https://www.tampabay.com/news/science/Alien-spaceship-may-lay-off-Florida-coast-says-Discovery-Channel-treasure-hunter_170882935 Virker lite kredibelt, men brukes penger til å finne denne UFO'en, så bør rapporteres. Minner litt om tegneseriene hvor de finner Supermanns skip fra Krypton eller noe sånt... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Hva tror dere at det kan være? Utrolig at hver gang noen skal filme en UFO er det så elendig kvaliet kunne jo fort være noe det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå