Kubin Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 ( fortsatt ) Søkte litt til, og jeg synes det ligner mest på at den franske damen er ekte vare. Tilstanden er ikke så uvanlig. Her er bilde fra facebook : Det som er uvanlig med den franske jenta, er at det er så symetrisk. Her er det franske videoklippet i original utgave, uten tullet : Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Vanlig og vanlig... Det kalles for kattøye-linser Rent bedrag altså. Jeg tenkte på linser, men tenkte også at det var for åpenbart til at en fjernsynskanal ville sende det på lufta. Da vil det jo bare gå et par dager før damen er avslørt. ( Det ville vel kun tatt noen minutter. Det vil jo være masse folk som har kjent henne i oppveksten. ) Da virket det faktisk mer sannsynlig at det var en av naturens rariteter. Vi har da sett like rare rariteter som dette. Avslørt som hva? Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Avslørt som hva? Som juksemaker selvfølgelig. Jeg er ikke noen kløpper i fransk, men jeg kan nok til å skjønne hva programmet går ut på. "Comment trouver sa place avec un physique particulier?" Altså ; Hvordan finne sin plass til tross for at man har en fysisk merkverdighet. Kontanktlinser er ingen fysisk merkverdighet. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Startpost Menneskets evige fascinasjon av å tro på det ukjente og/eller overnaturlig basert på usikre observasjoner hvor man selv skaper et bilde av hva det kan være, samt en evig trang til å finne en endelig forklaring (uten grunnlag) på det fremmede og det ukjente. Fenomenet har gjennom vår korte historie blant annet gitt oss religion, gjenferd og troen på utenomjordisk liv. De "sikreste" observasjonene blir som regel gjort nattestid i eller i nærhet av sengen eller annen praktisk innretning hvor man kan sove. Nøkken, huldra, bortførende aliens, engler eller djevler kan alle forklares med "The Old Hag syndrome" hvor man i paralysert muskeltilstand etter brå oppvåkning fra søvntilstanden REM - og ikke har aktiv fremre hjernelapp - ser ting som ser ekte ut. Endret 5. november 2010 av Redak Tøren Lenke til kommentar
jord Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Den 11.9.2001 ble world trade center knust av terrorister. De fleste mennesker verden over er kjent med denne hendelsen. I disse to videoene som ble sendt direkte fra CNN viser et objekt som beveger seg inn og ut røyken i WTC rett etter at det neste flyet treffer den andre bygdningen å eksploderer. rundt 01:00 inn i filmen på høyre side av videoen kan du se et objekte som ser ut til å bevege seg ut av røyken. Min lenke Her er den andre delen av videoen som viser objekte rundt 01:26 bevege seg mot røyken i venste side av videon. Objekte gjør seg synlig i den tette, mørke røyken som kommer ut av WTC. Min lenke Er dette en ufo, eller kan det være et fly som blir sett fra lang avstand og ser ut til å skinne på grunn av solen? Endret 8. november 2010 av jord Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det har jeg aldri sett eller hørt om før. Må være et fly eller helikopter? Må være noen som har skrevet om dette på nettet? Lenke til kommentar
jord Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Det har jeg aldri sett eller hørt om før. Må være et fly eller helikopter? Må være noen som har skrevet om dette på nettet? Dette var rett etter at neste fly traff bygdningen altså kanskje noen minutter etter at første fly hadde truffet. Jeg selv holder med deg at det er et fly fra lang avstand, men det som kanskje overrasker meg litt er vel at den fortsatt er synlig når den beveger seg mot røyken der det er så tett og mørkt? Og nei det har ikke vært noen spesielt andre som har skrevet eller lagt merke til det så vidt jeg vet bortsett fra en person som kommenterte det. Endret 8. november 2010 av jord Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det er jo ingen forandringer i selve røyken der den angivelig måtte ha kjørt ut, så nei, det er nok bare refleksjoner. Lenke til kommentar
jord Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Her er et lydopptak hvor astronautene John E. Blaha fra Space Shuttle Discovery rapport til NASA den 13.3.1989. Astronauten sier noe om en merkelig observasjon de observerer. "Houston, this is Discovery. We still have the alien spacecraft under observance." 0:39 sekunder inn i videoen vil dere høre det.Min lenke Er dette enda en Ufo som astronauten selv tror er et romskip? Har Nasa bekreftet det samme? Endret 8. november 2010 av jord Lenke til kommentar
Navn11 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg tror personlig at NASA som regel bortforklarer mye, en del astronauter har innrømmet i senere tid merkelig kontakt med fenomener, men NASA svarer aldri noe konkret på dette. Lenke til kommentar
johome Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) @jord Linkene dine funker ikke. Hvis du ikke får det til, Bruk metoden " Ctrl C og Ctrl V " Endret 8. november 2010 av johome Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=C9runNgtTb0 Sånn, fikset det for'n. Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 To ferske videoklipp. Ett fra U.K. og ett fra U.S. http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/3217807/North-of-England-is-worlds-top-hotspot-for-UFO-sightings.html http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/3219064/UFO-sighting-blue-locals-away.html Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Og dette fra den anerkjente journalistiske bastion, The Sun. Lenke til kommentar
jord Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Er det ingen som ønsker å kommentere den siste videon som Slimba, var så vennlig med å legge ut for meg? Kan det være at Nasa har informasjon, om det rører seg utenomjordisk aktivitet i vårt solsystem og Måne? Eller har denne astronauten sett en Ufo, som han selv ønsker å tro er et romskip fra rommet? Jeg forblir skeptitsk inn til videre. Endret 13. november 2010 av jord Lenke til kommentar
jord Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Endret 12. november 2010 av jord Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ukonvensjonelt fly skaper overskrifter i England : " A triangular UFO dubbed the Dudley Dorito has been spotted over the skies of the Black Country and Birmingham. Quality inspector Munesh Mistry, aged 21, spotted the triangular-shaped object above the skies of his home in Andrew Road, Tipton, at around 10.15pm on Sunday. His sighting comes just weeks after a UFO was spotted hovering over Sutton Coldfield on the eve of Bonfire Night. That time the triangular object, which was said to be four or five times the size of a commercial airliner, was seen by David Allen from Bendall Road, in Boldmere on November 4." http://www.expressandstar.com/news/2010/11/16/ufo-alert-has-the-dudley-dorito-returned/ Video ( Nattestid ) : http://www.heraldsun.com.au/lifestyle/the-other-side/extra-terrestrial-tortilla/story-e6frfhk6-1225955600435 Lenke til kommentar
jord Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) I dag klokken 15:00 norsk tid ble Wikileaks- grunnleggeren Julian Assange intervjuet av den britiske avisen The Guardian. En leser lurer på om WikiLeaks har fått tilgang til dokumenter som omtaler UFO-aktivitet. Julian Assange sier nettstedet får mange spørsmål fra raringer om UFOer, samt fortellinger fra folk om hvordan de oppdaget at de var antikrist mens de snakket med eks-kona over en potteplante på en hagefest. Ingen av disse fortellingene har oppfylt WikiLeaks publiseringsregler, ifølge Assange. - Men det er verdt å merke seg at det, i noen av de upubliserte diplomatdokumentene, er referanser til UFOer, skriver Assange i svaret. Får håpe disse diplomatdokumentene er like fasinerende som DIA sin egen rapport av den beryktede Ufo observasjonen over Tehran i 1976. Endret 3. desember 2010 av jord Lenke til kommentar
Cubesmith Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvorfor har det seg slik at kjente teleskop og annet utstyr som observerer universet døgnet rundt ALDRI registrerer UFO'er ? Eller gjør de det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå