Diskusjonsmumriken Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 At vi, jordboere, ved uttallige anledninger har bevitnet uidentifiserte flyvende objekter sår det liten tvil om - gjerne i form av refleksjoner, asteroider, måner og lignende minimaliteter i det store kosmos/univers. Til tross for at mennesket er en meget nysgjerrig rase, er et besøk av utenomjordiske skapninger/teknologi et privilegium vi må smøre oss med tålmodighet rundt. Det vanlige mennesket er nesten like glad i oppmerksomhet, som det er i svar, noe som har ført til at "svarene" gjerne har kommet litt før klekketid. Det finnes mange skrøner når det kommer til UFO-er, men jeg sier som Neil DeGrasse Tyson ville sagt: "med så mange øyevitner verden over, hvordan kan det ha seg at ingen har lykkes i å snappe opp så mye som et utenomjordisk hårstrå?" Øyevitner er dessverre ikke holdbare vitner - noe materielt ville derimot vært ypperlig. Hva utenomjordisk liv generelt angår, er jeg ikke i tvil - det finnes. Jeg vet ikke når de kommer, men jeg er overbevist om at de én vakker dag besøker vår planet. Gjerne i form av en tilfeldighet, en kolonisering av vårt solsystem eller fiendtligheter. Mest sannsynlig er det gjerne ressurser (som igjen fører til teknologi) som vil lokke dem til vår planet - tiden vil vise. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Ufo-foto avslørt som bløff - Etter 52 år Kommentarer? Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Hvorfor poster du dette klippet når du uansett ikke er interessert i å lese noen "disclosed" dokumenter som staten evt. gir ut? Slik som du skriver her: Liten vits i å lese tusenvis av sider når jeg vet sannheten basert på titalls andre hendelser. Så det er ikke at jeg ikke gidder, jeg trenger ikke å lese dem. Endret 24. august 2010 av flesvik Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Er det sånn at jeg skal hele, så si 'jaha?', eller er det en spesiell tid på filmen som er relevant for noe? Jeg kan også poste side på side, og lenke på lenke med filmer som støtter mitt synspunkt uten at det er særlig relevant til saken som er oppe akkurat nu. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Igjenn The Coon. Du er jo ikke noe interessert i å benytte deg av en såkallt "Disclosure". Og den vil uansett ikke påvirke hva du tror, da du "vet" hva som er riktig. Så hvorfor fortsette å poste disse youtubeklippene? Disclosure har jo skjedd i en lang rekke andre land og jeg har enda ikke sett noen som har funnet noe virkelig interessangt i UFO arkivene til disse landene. Tror du det blir så mye bedre av at USA også gjør det samme? UFO fanatikerene kommer jo uansett ikke til å tru at de har fått all info med mindre det løslates at "vi har en UFO og ailiens på roswell og her ser du dem", el. Endret 26. august 2010 av flesvik Lenke til kommentar
johome Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det skal være pressekonferanse om UFO'er som overvåker atomraketter på mandag. Dagbladet har mere. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Legg merke til alle de uintelligente kommentarene under artikkelen på DB. Sier ikke mer... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Legg merke til alle de uintelligente kommentarene under artikkelen på DB. Sier ikke mer... meneskets evne til å bare tro på det de ser fornekter seg ikke bare å huske hvor lenge jorda var flat og i sentrum av solsystemet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 bare å huske hvor lenge jorda var flat Morsomt at du fortsatt tror på den myten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Det blir spennende å se hvordan amerikansk media vil forholde seg til denne saken. De har blitt litt flinkere til å rapportere UFO-hendelser mer seriøst de siste årene, men dessverre drukner disse sakene blandt alle de idiotiske kjendisnyhetene og annet tull. Får håpe pressen i Washington tør å spørre og grave litt. Dette er jo egentlig ingen nyhet da Robert Salas allerede i 2001 presenterte akkurat samme sak, også der på NPC (National Press Club) som et av vitnene for The Disclosure Project. Robert Salas vitneutsagn, UFO's & nukes. Til de som mener at han ikke er troverdig: husk at dette er en av de som hadde ansvaret for å skyte ut atomraketter. Man gir ikke et slikt ansvar til en man ikke mener er troverdig. Endret 26. september 2010 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EZE0dRsY Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Det blir spennende å se hvordan amerikansk media vil forholde seg til denne saken. De har blitt litt flinkere til å rapportere UFO-hendelser mer seriøst de siste årene, men dessverre drukner disse sakene blandt alle de idiotiske kjendisnyhetene og annet tull. Får håpe pressen i Washington tør å spørre og grave litt. Dette er jo egentlig ingen nyhet da Robert Salas allerede i 2001 presenterte akkurat samme sak, også der på NPC (National Press Club) som et av vitnene for The Disclosure Project. Robert Salas vitneutsagn, UFO's & nukes. Til de som mener at han ikke er troverdig: husk at dette er en av de som hadde ansvaret for å skyte ut atomraketter. Man gir ikke et slikt ansvar til en man ikke mener er troverdig. Og heller ikke glem at hele det prosjektet med atomdrevet romferger ble til en stor fjasko. Ikke for at teknologien ikke var der, men det kostet flesk. Dette var på 50-tallet. http://www.forskning.no/artikler/2002/september/1030096879.33 Har du kilde på at det var Robert Salas som ledet dette prosjektet? Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Disclosure Project - er det alt dere har å vise til? Det er jo avslørt som bløff for lengst. Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=HoL-QAGWPDs&feature=player_embedded De siste fire-fem minuttene er sakset fra et fransk TV-show, der de har en gjest som er ei ung dame som rett og slett har katteøyne. Har aldri sett noe slikt før. Hvor vanlig er det? Er det noen som vet? Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Vanlig og vanlig... Det kalles for kattøye-linser: Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Vanlig og vanlig... Det kalles for kattøye-linser Rent bedrag altså. Jeg tenkte på linser, men tenkte også at det var for åpenbart til at en fjernsynskanal ville sende det på lufta. Da vil det jo bare gå et par dager før damen er avslørt. ( Det ville vel kun tatt noen minutter. Det vil jo være masse folk som har kjent henne i oppveksten. ) Da virket det faktisk mer sannsynlig at det var en av naturens rariteter. Vi har da sett like rare rariteter som dette. Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 ( fortsatt ) Etter et kort google-søk, ser jeg at det kan tenkes at hun faktisk er født slik. Det er noe som heter "coloboma". Kvinnen på bildet her, har "coloboma", men selvsagt ikke like symetrisk. Den franske damen kan ha det samme, men at det har slått til at det har blitt helt symetrisk. Virker ikke så helt usannsylnlig. http://www.science20.com/science_motherhood/coloboma_humans_cat_eyes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå