Gå til innhold

UFO tråden: hvor alt omkring UFO fenomenet kan diskuteres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At vi, jordboere, ved uttallige anledninger har bevitnet uidentifiserte flyvende objekter sår det liten tvil om - gjerne i form av refleksjoner, asteroider, måner og lignende minimaliteter i det store kosmos/univers. Til tross for at mennesket er en meget nysgjerrig rase, er et besøk av utenomjordiske skapninger/teknologi et privilegium vi må smøre oss med tålmodighet rundt. Det vanlige mennesket er nesten like glad i oppmerksomhet, som det er i svar, noe som har ført til at "svarene" gjerne har kommet litt før klekketid. Det finnes mange skrøner når det kommer til UFO-er, men jeg sier som Neil DeGrasse Tyson ville sagt: "med så mange øyevitner verden over, hvordan kan det ha seg at ingen har lykkes i å snappe opp så mye som et utenomjordisk hårstrå?" Øyevitner er dessverre ikke holdbare vitner - noe materielt ville derimot vært ypperlig.

Hva utenomjordisk liv generelt angår, er jeg ikke i tvil - det finnes. Jeg vet ikke når de kommer, men jeg er overbevist om at de én vakker dag besøker vår planet. Gjerne i form av en tilfeldighet, en kolonisering av vårt solsystem eller fiendtligheter. Mest sannsynlig er det gjerne ressurser (som igjen fører til teknologi) som vil lokke dem til vår planet - tiden vil vise.

Lenke til kommentar

Hvorfor poster du dette klippet når du uansett ikke er interessert i å lese noen "disclosed" dokumenter som staten evt. gir ut?

Slik som du skriver her:

Liten vits i å lese tusenvis av sider når jeg vet sannheten basert på titalls andre hendelser. Så det er ikke at jeg ikke gidder, jeg trenger ikke å lese dem.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar

Er det sånn at jeg skal hele, så si 'jaha?', eller er det en spesiell tid på filmen som er relevant for noe?

Jeg kan også poste side på side, og lenke på lenke med filmer som støtter mitt synspunkt uten at det er særlig relevant til saken som er oppe akkurat nu.

Lenke til kommentar

Igjenn The Coon. Du er jo ikke noe interessert i å benytte deg av en såkallt "Disclosure". Og den vil uansett ikke påvirke hva du tror, da du "vet" hva som er riktig. Så hvorfor fortsette å poste disse youtubeklippene?

Disclosure har jo skjedd i en lang rekke andre land og jeg har enda ikke sett noen som har funnet noe virkelig interessangt i UFO arkivene til disse landene. Tror du det blir så mye bedre av at USA også gjør det samme?

UFO fanatikerene kommer jo uansett ikke til å tru at de har fått all info med mindre det løslates at "vi har en UFO og ailiens på roswell og her ser du dem", el.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+9871234

Det blir spennende å se hvordan amerikansk media vil forholde seg til denne saken. De har blitt litt flinkere til å rapportere UFO-hendelser mer seriøst de siste årene, men dessverre drukner disse sakene blandt alle de idiotiske kjendisnyhetene og annet tull. Får håpe pressen i Washington tør å spørre og grave litt. Dette er jo egentlig ingen nyhet da Robert Salas allerede i 2001 presenterte akkurat samme sak, også der på NPC (National Press Club) som et av vitnene for The Disclosure Project.

Robert Salas vitneutsagn, UFO's & nukes.

Til de som mener at han ikke er troverdig: husk at dette er en av de som hadde ansvaret for å skyte ut atomraketter. Man gir ikke et slikt ansvar til en man ikke mener er troverdig.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-EZE0dRsY

Det blir spennende å se hvordan amerikansk media vil forholde seg til denne saken. De har blitt litt flinkere til å rapportere UFO-hendelser mer seriøst de siste årene, men dessverre drukner disse sakene blandt alle de idiotiske kjendisnyhetene og annet tull. Får håpe pressen i Washington tør å spørre og grave litt. Dette er jo egentlig ingen nyhet da Robert Salas allerede i 2001 presenterte akkurat samme sak, også der på NPC (National Press Club) som et av vitnene for The Disclosure Project.

Robert Salas vitneutsagn, UFO's & nukes.

Til de som mener at han ikke er troverdig: husk at dette er en av de som hadde ansvaret for å skyte ut atomraketter. Man gir ikke et slikt ansvar til en man ikke mener er troverdig.

Og heller ikke glem at hele det prosjektet med atomdrevet romferger ble til en stor fjasko. Ikke for at teknologien ikke var der, men det kostet flesk. Dette var på 50-tallet.

http://www.forskning.no/artikler/2002/september/1030096879.33

Har du kilde på at det var Robert Salas som ledet dette prosjektet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vanlig og vanlig... Det kalles for kattøye-linser

Rent bedrag altså. Jeg tenkte på linser, men tenkte også at det var for åpenbart til at en fjernsynskanal ville sende det på lufta. Da vil det jo bare gå et par dager før damen er avslørt. ( Det ville vel kun tatt noen minutter. Det vil jo være masse folk som har kjent henne i oppveksten. ) Da virket det faktisk mer sannsynlig at det var en av naturens rariteter. Vi har da sett like rare rariteter som dette.

Lenke til kommentar

( fortsatt )

Etter et kort google-søk, ser jeg at det kan tenkes at hun faktisk er født slik. Det er noe som heter "coloboma". Kvinnen på bildet her, har "coloboma", men selvsagt ikke like symetrisk. Den franske damen kan ha det samme, men at det har slått til at det har blitt helt symetrisk. Virker ikke så helt usannsylnlig.

kimeyes.jpg

http://www.science20.com/science_motherhood/coloboma_humans_cat_eyes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...