Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) . Endret 27. oktober 2010 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg tror på liv i det ytre rom, en plass, men jeg er særdeles skeptisk til at de driver å titter på oss. Det som vel er mest vanskelig for oss og skjønne er hvordan kommer de seg hit? må være noe små avansert fysikk ute å gå, da vi neppe har så mye liv i melkeveien bortsett fra oss. når vi skjønner det er det vel lett og forstå at de er her og spionerer litt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Liten vits i å lese tusenvis av sider når jeg vet sannheten basert på titalls andre hendelser. Så det er ikke at jeg ikke gidder, jeg trenger ikke å lese dem. Så hva er det du vil? At alle skal tro det samme som du? Vil du at samtlige ledere skal trå opp til podiet og si 'Aliens eksisterer oghar besøkt oss'? Jeg skjønneri kke hva du vil. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg tror på liv i det ytre rom, en plass, men jeg er særdeles skeptisk til at de driver å titter på oss. Jeg kan dog strekke meg til å tro at vi er et eksperiment fra aliens. Fordi den tanken liker jeg. Ingen dum tanke det, har litt den samme tankegangen der. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg tror på liv i det ytre rom, en plass, men jeg er særdeles skeptisk til at de driver å titter på oss. Det som vel er mest vanskelig for oss og skjønne er hvordan kommer de seg hit? må være noe små avansert fysikk ute å gå, da vi neppe har så mye liv i melkeveien bortsett fra oss. når vi skjønner det er det vel lett og forstå at de er her og spionerer litt. Og hvorfor skulle noen som har teknologi til å reise lysår gjennom universet komme til jorden og snike seg rundt i atmosfæren og plukke opp div hillbillys å putte ting inn i ræva på dem? Hvis de har denne teknologien har de vel også sensorer som de kan bruke til å observere det de evt. vil fra lang avstand langt utenfor atmosfæren vår. Og de har vel da også noen form for stealth teknologi slik at vi ikke ser dem hvis dem ikke vil at vi skal se dem (noe de da evt. tydeligvis ikke vil da de da vel hadde landet forran det hvite hus i Washington DC, el. i så tillfelle) Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Og hvorfor skulle noen som har teknologi til å reise lysår gjennom universet komme til jorden og snike seg rundt i atmosfæren og plukke opp div hillbillys å putte ting inn i ræva på dem? Bra spørsmål Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Disclosure Project 2 hour DVD testimony Disclosure Project press conference, May 9th 2001 Disclosure Project Website Endret 7. august 2010 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 For de som tviler; UFOer er virkelig! Jeg har sett 2 Ufoer i mitt liv. Var ikke så veldig gammel de gangene jeg så dem. Men er helt sikker på hva jeg så, altså ikke noe fra denne jorda. Det jeg så var ikke noe som kunne misforståess, det var ikke ett lys på himmelen eller noe annet tull som jeg så. Begge gangene var det en stor rund "tallerken" med blinkende lys. Den første gangen jeg så det var på en kveld, vi var 4 personer. Alle er fortsatt helt sikker på hva vi så, selv om det er noen år siden. Jeg vet godt at det ikke var noe fly eller helikopter. Tror nok at fremmede romvesner har vært på denne jorda mange ganger og er her nå! Hvordan vet du at det var en "tallerken"? Har du supersyn? Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 "Starchild Scull DNA 2010" ( Dette må være et skikkelig avansert bedrag, eller noen ganske mystiske greier ) Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) "Starchild Scull DNA 2010" ( Dette må være et skikkelig avansert bedrag, eller noen ganske mystiske greier ) http://forums.randi.org/showthread.php?t=170541 Det er jo litt av et logisk hopp at "ikke-menneskelig DNA = romvesen-DNA". Den som laget videoen har visst ikke sett alt dyrelivet rundt seg... Endret 10. august 2010 av snartenkt Lenke til kommentar
Kosepute Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 "Starchild Scull DNA 2010" ( Dette må være et skikkelig avansert bedrag, eller noen ganske mystiske greier ) Det der, det er jo missing link! Det KAN jo være hva som helst da, vet vi om ALLE artene her på jorda for 900 år siden?? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Er det noen ny dokumentarer rundt UFO fenomenet som kan anbefales? Gjerne fra 2010. Har sett det meste av eldre saker. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hadde en gang her i vår en artig hendelse. Satt på pcen på natta, rundt 3-4 i en helg. Bor på en liten topp og er en slags dal ned og en ny dal opp som jeg kan se, der det er mange andre hus også. Så av en eller anna merkelig grunn så satt jeg bare noen minutter å så ut av vinduet. Var ganske mørkt, men så lys fra hus og lyktestolper. Helt plutselig ser jeg blå blinkende lys. Jeg trodde såklart det var politi eller ambulanse som kjøre på andre siden av dalen. Men når jeg fortsatte å se på den så gikk den bare rett fram, fulgte ikke veier og lå helt klart i lufta mellom disse 2 "dalene" jeg bor på og den andre jeg ser. Denne merkelige blå-blinkende skapingen fortsatte rett fram og ut av min synsvinkel grunnet vinduet. Og det kan umulig ha vært en bil som kjørte over trær og elver, og kan heller aldri ha vært et helikopter som fløy så lavt, må ha truffet trær osv. Jeg har ingen aning på hva dette var. Jeg tror at det finnes annet liv enn bare jorda ute i verdensrommet, men tviler på at de kommer til oss. Men kan jo være. Men med min hendelse så begynner jeg nesten å tro at jeg drømte, selv om jeg vet jeg ikke gjorde det, for det er virkelig ingenting som for meg virker logisk kan ha utført noe sånt. Så dagen etter titta jeg i avisa og på internett om noen andre så dette men har ikke funnet noenting. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Takk, skal sjekke den ut! MrUrge: Interessan historie! Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Dette var jo triste greier. Hvis aliens er så opptatt av å kontakte oss, hvordan kan det være så vanskelig for dem å bare dukke opp midt på stadion under VM-finalen el.l.? Noe av det mest patetiske er jo folk som påstår at de er bortført av aliens... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Dette var jo triste greier. Hvis aliens er så opptatt av å kontakte oss, hvordan kan det være så vanskelig for dem å bare dukke opp midt på stadion under VM-finalen el.l.? For ikke å skape massehysteri. Noe av det mest patetiske er jo folk som påstår at de er bortført av aliens... Ja, for du vet jo sannheten?! Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hva slags sannhet? Har vi en sannhet på gang her eller er det bare løse påstander forsatt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=IOrueVJNnPU Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Dette var jo triste greier. Hvis aliens er så opptatt av å kontakte oss, hvordan kan det være så vanskelig for dem å bare dukke opp midt på stadion under VM-finalen el.l.? For ikke å skape massehysteri. Noe av det mest patetiske er jo folk som påstår at de er bortført av aliens... Ja, for du vet jo sannheten?! Folk som påstår de er bortført av aliens faller som regel under visse grupper når man ser på beskrivelsene deres. Enten er de åpenbart påvirket av andre, i og med at beskrivelsene av hvordan bortførelsene foregår kommer an på hvordan de er fremstilt i massemedia, filmer og serier, eller det passer perfekt til ting som søvnparalyse. Hvis disse aliens er så opptatt av å unngå massehysteri, hvorfor prøver de å kontakte noen i det hele tatt? Og hvorfor er det alltid veldig merkelige folk uten troverdighet som blir kontaktet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå