Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 @The Coon: Det vil jeg kalle å vri betydelig på fakta. Voyager-sondene hadde som hovedoppdrag å utforske noen av solsystemets planeter med tilhørende måner. (deltaljer kan dere selv lete opp). Uten slike konkrete målsettinger hadde de aldri fått midler til et såpass kostbart prosjekt.Med visshet om at sondene skulle ut av solsystemet er det jo naturlig å legge ved informasjon om menneskeheten og solsystemet vi befinner oss i. Så langt har vitenskapen ikke funnet noen holdbare teorier om informasjonstransport raskere en elektromagnetiske bølger. Dette vil isolere oss i tid/avstand fra universet rundt oss. Om ET intelligens kjenner til oss, må de i så fall befinnes seg i umiddelbar nærhet av oss. Vår galakse har en diameter på ca 100.000 lysår...... Setter ting i perspektiv eller hva? Husk at det er vår vitenskap som begrenser oss. Kanskje andre har funnet en løsning, og at det forklarer mange av "fenomenene" som dukker opp her. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det som er artig er at mennesket har sendt ut Voyager i håp om at noen skal finne den. Så det at noen blånekter for at ET hypotesen stemmer, er litt ignorante. Det finnes folk som overhodet ikke er åpne for muligheten fordi de har et snevert syn på virkeligheten, som er helt greit men ignorant. Jeg står fortsatt på mitt om at ETs har visst om oss leeeeeeeenge før Voyager ble sendt ut. Igjen med at verden er svart-hvit, enten så ha de besøkt og oss kontrollerer oss, eller så finnes det ikke annet liv i universet enn her. Og Vi har sendt ut radiobølger fra før Voyager ble sendt ut, og jeg vil tro EEEEEEET har utstyr til å fange opp abnormaliteter når det gjelder elektromagnetisk stråling om de har kommet seg inn nnenfor ideel avstand til jorda. Og joda, enkel forklaring på fenomener, ikke sant? 'Aliens did it.' Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det britiske UFO-arkivet er nå frigitt, men det er frigitt kun i én måned: http://www.forskning.no/artikler/2010/februar/243190 http://ufos.nationalarchives.gov.uk/ Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Og der var det lastet ned! Endret 22. februar 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Dere får skrike ut dersom dere finner noe spennende. Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Dere får skrike ut dersom dere finner noe spennende. Kom over noe ganske spennende på annet hold : http://www.youtube.com/watch?v=Ba_Vr1rx2l0&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Denne er jo fake. Men det er rett og slett jævlig fascinerende, hele sulamitten. Hele "pakken". http://www.youtube.com/watch?v=UHF0Vf2LJds&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Denne er jo fake. Men det er rett og slett jævlig fascinerende, hele sulamitten. Nå har det gått inflasjon i flyvende pyramider. Den siste kommer fra Colombia : http://www.youtube.com/watch?v=euN1UkQegWM&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Ivana Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 For de som tviler; UFOer er virkelig! Jeg har sett 2 Ufoer i mitt liv. Var ikke så veldig gammel de gangene jeg så dem. Men er helt sikker på hva jeg så, altså ikke noe fra denne jorda. Det jeg så var ikke noe som kunne misforståess, det var ikke ett lys på himmelen eller noe annet tull som jeg så. Begge gangene var det en stor rund "tallerken" med blinkende lys. Den første gangen jeg så det var på en kveld, vi var 4 personer. Alle er fortsatt helt sikker på hva vi så, selv om det er noen år siden. Jeg vet godt at det ikke var noe fly eller helikopter. Tror nok at fremmede romvesner har vært på denne jorda mange ganger og er her nå! Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Hvis du er sikker på hva det var, så er det per definisjon IKKE en ufo lengre, men i stedet en ifo (eller månen, stjerner, luftskip, værballong eller noe annet, men i hvert fall ikke en ufo). ufo = uidentifisert flyvende objekt ifo = identifisert flygende objekt En ufo er ikke det samme som "en flyvende tallerken", en ufo er bare "noe" man ikke vet hva er. Når det er forklart/identifisert så er det en ifo. Endret 18. mai 2010 av SeaLion Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 For de som tviler; UFOer er virkelig! Jeg har sett 2 Ufoer i mitt liv. Var ikke så veldig gammel de gangene jeg så dem. Men er helt sikker på hva jeg så, altså ikke noe fra denne jorda. Det jeg så var ikke noe som kunne misforståess, det var ikke ett lys på himmelen eller noe annet tull som jeg så. Begge gangene var det en stor rund "tallerken" med blinkende lys. Den første gangen jeg så det var på en kveld, vi var 4 personer. Alle er fortsatt helt sikker på hva vi så, selv om det er noen år siden. Jeg vet godt at det ikke var noe fly eller helikopter. Tror nok at fremmede romvesner har vært på denne jorda mange ganger og er her nå! Jeg påstår du forteller eventyr. Ingen har til dags dato kommet med skikkelige beviser for romvesener (aliens), derfor er det bar tull og komme med slike påstander uten og ha skikkelige bevis. Ikke en gang avis-utklipp fra den tiden har du og vise til. http://www.youtube.com/watch?v=fI1tA6RxGcs Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) ufo = uidentifisert flyvende objekt ifo = identifisert flygende objekt En ufo er ikke det samme som "en flyvende tallerken", en ufo er bare "noe" man ikke vet hva er. Når det er forklart/identifisert så er det en ifo. Det er vel den korrekte definisjonen ja, men det er ikke slik det brukes blandt vanlige folk. Folk går ikke rundt å sier "se på den IFOen" når de ser f.eks en 747, 737, F-16 eller et seaking helikopter. Da sier de se det flyet/helikopteret/luftbalongen/luftskipet eller navnet på objektet. På samme måte sier ikke folk "se der er en UFO" når de ser et fly hvor de ikke vet hvilken type det er. Og jeg tror vel egenklig ikke du heller bruker disse begrepene på denne måten i din dageligtale. Når folk sier UFO mener de vanligvis en utenomjordisk farkost. Endret 18. mai 2010 av flesvik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Man kan jo spørre seg selv hvorfor det alltid skal være så 'morsomt' å prate om UFO'er og utenomjordiske skapninger. Dette temaet er det mest interessante som finnes etter min mening, og hvis det ikke har røtter i sannhet og bare er tull og oppspinn så har sikkert ikke President Obama eller andre i hans administrasjon noe i mot å svare ærlig og seriøst når noen spør om dette? White House Press Secretary Asked About UFO Disclosure. Eller kan årsaken til at det til stadighet latterliggjøres i offentlige sirkler og media være at utenomjordisk intelligens faktisk eksisterer og har besøkt oss, og at de som vet det vil holde sannheten for seg selv? Det er skapt en intellektuell ghetto av latterliggjøring rundt teamet, og alle som snakker ut kastes automatisk inn i ghettoen. Dette endrer seg, og media og allmennheten har blitt litt mer observante virker det som. Og så har vi jo hatt en rekke interessante UFO-observasjoner de siste 20 årene. - Phoenix Lights 97 - O'Hare 06 - Stephenville, TX 08 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hadde du trodd på Barrack om han sa at det ikke hadde vært utenomjordiske her, eller spor eller noen indikasjoner i det hele tatt? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg ser på UFO-greiene med stor skepsis. Jeg kommer ikke til å tro på det før det blir bevist at det har vært "besøk" fra utenomjordiske. Jo, og noe annet som er rart. Nå som alle går rundt med et filmkamera på seg til nesten alle døgnets tider (snakker så klart om mobiltelefonen), burde det ikke vært haugevis av videoer av UFOer? Eller sluttet de plutselig å komme etterhvert som folk fikk seg mobiltelefoner med kameraer på? Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Man kan jo ikke fornekte at det finnes UFO observasjoner. Det er reelt nok. MEN, jeg tror ikke på "flyvende tallerken" historier eller aliens før dette blir skikkelig dokumentert. Jeg trodde litt på slikt før, men har funnet ut at man ikke skal stole på noen ting så lenge skikkelige bevis IKKE kan legges på bordet. Verden er full av som ikke skyr løgn for og få fem minutt i rampelyset... Think about it. Endret 28. mai 2010 av The Metal God Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Starwars var ekte! Se her er bevisene: http://www.youtube.com/watch?v=YSSXmYSDLRI&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=AfqDVP_0O0c http://www.youtube.com/watch?v=8NPAbh11FF4&feature=related Med f.eks adobe aftereffects er det lett å lage "UFO klipp", men de fleste UFO klipp som vises er ikke av en slik kvalitet i det heletatt, men heller ofte ufokuserte kornete stjerner og fly filmet med ristende kamera max zoomet inn uten referansepungter mot den mørke nattehimmelen, eller refleksjoner i vinduer og lensflares eller div objekter som kastes bortover eller heges opp i et fiskesnøre som veives forran kameraet, som påståes å være UFO, planet-X eller hvilken konspirasjon man foretrekker. Her er forresten noe jeg heiv sammen i photoshop fra mer hjemmelige traker: Det er kjempelett å lage falske fotografier og det er ikke så vanskelig å lage falske filmer heller. Og det var ikke vanskelig i "gamle dager" heller selv om de ikke hadde dagens redigeringsprogrammer da man på den tiden kunne bruke teknikker som dobbelteksponering og å henge ting i tynne tråder eller kaste ting for å lage slike falske filmer og fotografier. Endret 29. mai 2010 av flesvik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hadde du trodd på Barrack om han sa at det ikke hadde vært utenomjordiske her, eller spor eller noen indikasjoner i det hele tatt? Nei. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Nei. Nettopp. Hva skal til for å overbevise 'dere'? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Nei. Nettopp. Hva skal til for å overbevise 'dere'? Jeg mener "ja", jeg er overbevist om at vi er blitt besøkt. Skal ikke mer til for å overbevise meg, men det hadde vært behjelpelig om ledere hadde adressert teamet på en konstruktiv måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå