Sondre Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det man ofte ser på UFO-filmer er at skipene står i ro eller svever sakte før de plutselig forsvinner i en fei. Dette har jeg faktisk opplevd i virkeligheten. Det må være over 10 år siden da, men på grunn av den hendelsen tror jeg 100% på utenomjordiske UFOer. Der jeg bor er det også noen som påstår å ha sett tre lys formet som en triangel på toppen av et nærliggende fjell. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 1) Hvordan vet du at det var "skip"? 2) Hukommelsen er ingen båndopptaker. Innholdet kan fort endre seg over tid - og 10 år er ganske lang tid. Lenke til kommentar
sjarksjuking Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Bare for å informere.. når dere sier U.F.O, så antar jeg at dere snakker om et uidentifiert flyvende objekt, ikke sant? Så når dere sier at dere ønsker å se en UFO, så mener dere at dere ønsker å se noe dere ikke vet hva er. Det trenger ikke å være et romskip! Det kan godt være en flyvende gris eller stein, så selvfølgelig finnes det UFO'er, da! En UFO er nesten hva som helst, da! Min favoritt astrofysiker og mange andre river seg i håret av ergelse når folk henvender seg til dem og spør om de har sett en UFO eller to. Selvfølgelig har de det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har gitt opp denne diskusjonen. De som står fast ved at det ikke flyr uidentifiserte strukturerte gjenstander av enorm størrelse i vårt restriksjonerte luftrom har simpelthen ikke studert fremlagte bevis på en objektiv måte. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har gitt opp denne diskusjonen. De som står fast ved at det ikke flyr uidentifiserte strukturerte gjenstander av enorm størrelse i vårt restriksjonerte luftrom har simpelthen ikke studert fremlagte bevis på en objektiv måte. Det betyr nødvendigvis ikke utenomjordiske med 'alien-technology'.. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 1) Hvordan vet du at det var "skip"?2) Hukommelsen er ingen båndopptaker. Innholdet kan fort endre seg over tid - og 10 år er ganske lang tid. Skip eller ei, det var bare en måte å beskrive det. Jeg vet at jeg så et objekt på himmelen som oppførte seg unormalt. Noen ting husker man klart hele livet. Det faktum at jeg i virkeligheten så det man ser på så mange filmer, er det som setter troen i meg. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har ikke problemer med utenomjordisk liv - tvertimot så holder jeg det som nesten helt sikkert at det finnes. Jeg har problemer med de som ser noen lys på himmelen, og blir overbevist om at aliens besøker jorda og at verdens regjeringer konspirerer for å holde dette skjult for oss. For ikke å nevne overbevisninger knyttet til kidnapping av jordboere (komplett med anale eksperimenter) og leking med maten vår (kornsirkler og kveglemlestelse). At man har observert mye rart trenger ikke bety at forklaringen(e) er særlig spennende. Lenke til kommentar
kentaasvang Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Jeg har gitt opp denne diskusjonen. De som står fast ved at det ikke flyr uidentifiserte strukturerte gjenstander av enorm størrelse i vårt restriksjonerte luftrom har simpelthen ikke studert fremlagte bevis på en objektiv måte. Ta det med ro. Du er ikke den første som faller for konspirasjonsbløffer. Men joda, jeg skal ikke skjule at jeg håper dere har rett. Men jeg trur på det jeg kan se selv og stoler på min logiske tankegang. Hadde de besøkt jorden hadde de hatt et formål, enten det var en hostil eller vennlig holdning så ville det gitt flere resultater enn at de kom helt hit, svevde litt på himmelen og stakk igjen. Endret 25. november 2009 av kentaasvang Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Gaga Bulgaria? ------------ "Aliens from outer space are already among us on earth, say Bulgarian government scientists who claim they are already in contact with extraterrestrial life." http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/...ists-claim.html Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Oh definitivt: He said the centre's researchers were analysing 150 crop circles from around the world, which they believe answer the questions. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 "Aliens are currently all around us, and are watching us all the time," Mr Filipov told Bulgarian media. "They are not hostile towards us, rather, they want to help us but we have not grown enough in order to establish direct contact with them." Sikker på at det ikke er Gud han snakker om? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hva i alle dager? http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel.php?artid=596369 http://www.vgtv.no/?id=27553 http://www.vgtv.no/?id=27558 http://www.vgtv.no/?id=27559 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det finnes allerede en tråd om samme emnet. Den største teorien heller mot russisk rakettuskytning. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Var vel neppe noen UFO det der på himmelen, men det måte da være litt av en rakett Så litt ut som noe fra en transformers film, og det blir på sin side Alien så jeg vet ikke helt.... Endret 10. desember 2009 av leifeinar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) . Endret 5. januar 2010 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) New Zealand slenger seg på Disclosure-bølgen. UK, Canada, Frankrike, Kina, Russland (marinen), Mexico, Argentina, Brasil, Chile, Uruguay, Belgia, Irland, Sverige, Danmark, Japan(?) er de andre landene jeg kommer på som har deklassifisert UFO-filer. Vatikanet har også utgitt ganske sterke kommentarer om utenomordisk liv. De holdt også en konferanse om temaet for en stund siden, hvor de bragte inn fysikere, astronomer, matematikere osv for å diskutere. I Storbritania har de også nylig holdt en viktig konferanse om dette. Endret 4. februar 2010 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Nå er det vel få som utelukker eksistensen av utenomjordisk liv, så debatten rundt det er særdeles spennende, mesteparten av skepsisen til UFO-fenomenet kommer rundt ideen om at intelligent liv har besøkt jorden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det som er artig er at mennesket har sendt ut Voyager i håp om at noen skal finne den. Så det at noen blånekter for at ET hypotesen stemmer, er litt ignorante. Det finnes folk som overhodet ikke er åpne for muligheten fordi de har et snevert syn på virkeligheten, som er helt greit men ignorant. Jeg står fortsatt på mitt om at ETs har visst om oss leeeeeeeenge før Voyager ble sendt ut. Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 @The Coon: Det vil jeg kalle å vri betydelig på fakta. Voyager-sondene hadde som hovedoppdrag å utforske noen av solsystemets planeter med tilhørende måner. (deltaljer kan dere selv lete opp). Uten slike konkrete målsettinger hadde de aldri fått midler til et såpass kostbart prosjekt. Med visshet om at sondene skulle ut av solsystemet er det jo naturlig å legge ved informasjon om menneskeheten og solsystemet vi befinner oss i. Så langt har vitenskapen ikke funnet noen holdbare teorier om informasjonstransport raskere en elektromagnetiske bølger. Dette vil isolere oss i tid/avstand fra universet rundt oss. Om ET intelligens kjenner til oss, må de i så fall befinnes seg i umiddelbar nærhet av oss. Vår galakse har en diameter på ca 100.000 lysår...... Setter ting i perspektiv eller hva? Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Hei Nå orket ikke eg å lese igjennom hele tråden, men for dere som liker ufo-greiene så kan dere se litt på hva philip schneider sier om Aliens på youtube (så beklager om navnet hans har blitt postet før). Men han her karen har vistnok skutt 2 "greys". Han blei også utsatt for en rekke drapsforsøk etter at han fortalte om ting som skjedde på Area51. Dei klarte å ta han til slutt. Link Endret 5. februar 2010 av Aykon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå