Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 "Det hender at en ny teori krever at eksisterende forkastes, men det er mer vanlig at den legger til nye mursteiner i det vitenskapelige byggverk." Jeg er også enig i dette. Jeg vil ikke påstå at vår vitenskap på noen måte er feil, men den er helt sikkert ikke komplett. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/s...ticle5755083.ab På bevegelsene så disse to "lyspunktene" ut som to hvite heliumballonger som stiger oppover. De ville steget omtrent like fort, omtrent i samme retning, men likevel ville de beveget seg litt rykkvis og uavhengig av hverandre. Se f.eks på dette heliumballongslippet. Prøv å følge to tilfeldige ballonger med øynene, og dere vil se omtrent den samme bevegelsen og innbyrdes bevegelsen som vises på den svenske UFO-videoen: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Du ser vel at farten på "lyspunktene" er særdeles rask målt i forhold til flyet? No way det er ballonger. Tviler også på at det er fulger. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Du ser vel at farten på "lyspunktene" er særdeles rask målt i forhold til flyet? Kun hvis de er like langt borte/oppe som flyet, noe de neppe er. For at fly skal kunne etterlate seg vedvarende kondensstriper må flyet være ganske høyt oppe. "Ballongene" kan være langt nærmere observatøren uten at det er mulig å avgjøre den innbyrdes avstanden mellom disse og flyet. Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 http://www.nyhetsspeilet.no/2009/08/mystis...kt-pa-himmelen/ har ikke lest bakover i denne tråden, regner med at dette har blitt kommentert, any comments ? Nyhetsspeilet er et nettsted av tullinger, for tullinger. En åndssvak hamster er bedre på kildekritikk enn dem. Dette er en generell kommentar, åpenbart ikke en veldig saklig en. http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/s...ticle5755083.ab Slike lysfenomener er interessante. For meg blir det eneste riktige å si: "Vi vet ikke hva dette er". Ikke f.eks.: "OMGZ ALIUMZ!!!!" (...) det er artig og lese at folk enda gjør de samme "feilene" men og tro at det vi vet i dag er fasiten Forsåvidt et poeng. Men de som bruker hodet innser at også de i dag mest anerkjente teoriene er "work in progress". Det hender at en ny teori krever at eksisterende forkastes, men det er mer vanlig at den legger til nye mursteiner i det vitenskapelige byggverk. Eller noe. greit nok det, men kan noen kommentere fenomenet ? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Etter 425 innlegg i denne tråden har du altså ikke funnet én eneste kommentar til UFO-fenomenet? Det nekter jeg å tro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=OAXpEvDvz8w <- "I Know What I Saw" - ny dokumentar av James Fox sendt på History Channel Stephen Bassett intervjues i dansk media Endret 26. oktober 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Liste med land som har åpnet tidligere klassifiserte UFO dokumenter: UK, Russland, Frankrike, Canada, Japan, Argentina, Brasil, Chile, Mexico, Uruguay, Sverige, Danmark, Irland, Belgia. Disclosure Project October 2009 Update. Special Presidential Briefing for Barack Obama. Endret 13. november 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 BUMP ! Kom igjen da. Dette er jo det mest spennende temaet there is. Lenke til kommentar
kentaasvang Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Har ikke gidda og lest igjennom alt. Men jeg trur ikke det finnes noe UFO'er, hele idéen er for bizzar og medielyst. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Folk ser ufoer av samme grunn som at de hører gud, en kombinasjon av mental sykdom, overtro, og lysten til å se en ufo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hva med piloter som ser flyvende gjenstander tilsynelatende konstruert av solid masse. De rapporterer UFO'er som ikke kan bortforklares som værballonger, sumpgass, skyer, eller andre konvensjonelle gjenstander. Er pilotene mentalt syke, og hvorfor vil de risikere sin karriere ved å gå ut med slik info? http://www.youtube.com/watch?v=Uh5IKmWDmHk http://www.youtube.com/watch?v=4cXj6IlFc4c http://www.youtube.com/watch?v=4xkHt6br1Q4 Her er et ekte bilde av en av de triangelformede UFO'ene som ble observert i Belgia under UFO-bølgen på 90-tallet. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Her er et ekte bilde av en av de triangelformede UFO'ene som ble observert i Belgia under UFO-bølgen på 90-tallet. Wow, der er det endelige beviset! Så skarpt og detaljert at ingen kan vel være i tvil om at dette er et ekte petroleumsdrevet utenomjordisk romskip. Ut fra belysningen, synsvinkelen, størrelsen på de synlige stjerneskruene og hvor stor del av bilderuta objektet faktisk dekker så kan vi med sikkerhet fastslå at denne farkosten må være supergigantisk, minst 20 cm i diameter. Eh nei, jeg er fortsatt ikke overbevist. Sånn er det med oss som har hodet fullt av skylapper og ikke er åpne for nye idéer. Endret 16. november 2009 av SeaLion Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) De bruker ikke petroleum i romskipene sine ^^. Jeg har full forståelse og respekt for andres tro, men jeg anbefaler sterkt alle å grave litt rundt og prøve å finne fornuftige svar selv om man kanskje ikke alltid vil like det man hører. Med vatikanet som holdt en konferanse fra 4. til 10. November, nasjoner som frigir sine UFO-dokumenter, funn av vann på Månen, UFO-vitner og observasjoner føler jeg at vi er et skritt nærmere sannheten. Det er bedre å i det minste være litt informert enn å få slik type informasjon droppet på seg som en bøtte kaldt vann dersom man ikke er helt klar for det. Husk at Disclosure kan skje når som helst, men mest sannsylig jobbes det for at det skal skje på en ordentlig måte. Dette er kun mitt synspunkt. Endret 16. november 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Husk at Disclosure kan skje når som helst Avsløring på norsk. Disclosure Project = avsløringsprosjekt. Det blir ikke mer "vitenskaplig" eller troverdig av at man ikke gidder å oversette. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg har full forståelse og respekt for andres tro, men jeg anbefaler sterkt alle å grave litt rundt og prøve å finne fornuftige svar selv om man kanskje ikke alltid vil like det man hører. Dette dreier seg ikke om tro for de aller aller fleste som er kritiske til idéen om at E.T. har besøkt jorden i være seg rundt, eliptisk, sigarformet, eller trekantet romskip.Hvis en pilot eller andre mennesker rapportere om en UFO, så har de sett akkurat det: et Uidentifiserbart Flyvende Objekt. Hva nå denne UFOen kan være kan enten etterforskes skikkelig, eller en kan hoppe til konklusjoner om E.T., også kjent som vår tids tusser og troll. BTW så syns jeg ikke det er særlig pussig at piloter rapporterer om UFOer; piloter er nok rimelig paranoide ovenfor, for dem akkurat der og da, uforklarlige fenomen som kanskje kan eller ikke ha en negativ påvirkning om driftsikkerheten til flyet deres. Vel heller ingen overraskelse at en stor del observasjoner kommer fra militære piloter: konstant på utkikk etter mulig FI. Med vatikanet som holdt en konferanse fra 4. til 10. NovemberAha! Bevis!Vatikanet hadde aldri holdt en konferanse over 6 dager i november om ikke E.T. allerede er her! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ja vatikanet ja, de som tror at det sitter en gubbe på en sky og styrer ufoene, og alt som skjer Og som jeg har sagt, folk ser ufoer i dag som de så tegn fra gud før i tiden. såvidt jeg vet så har ikke gud blitt påvist at h*n eksisterer enda heller Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 De bruker ikke petroleum i romskipene sine ^^. Jeg har full forståelse og respekt for andres tro, men jeg anbefaler sterkt alle å grave litt rundt og prøve å finne fornuftige svar selv om man kanskje ikke alltid vil like det man hører. Hvordan vet du det? Det med å finne fornuftige svar, er bare å tenke litt logisk på det. De har teknologi til å dra flere lysår og leve på den andre siden, men å skjule seg klarer e ikke? Bildene som blir tatt er alltid uklare, og de klare og gode bildene viser tydelig at det ikke er noe av interesse på bildet. Ikke snakk om å disrespektere motparten eller noen ting. Og igjen oppstår det et fenomen som alltid forekommer i slike diskusjoner. Skeptikere forklarer at diffuse kilder og observasjoner kan skapes om igjen og om igjen, men får at dette trenger jo ikke være noe 'naturlig'. Samme med forklaring av logiske feil i tankegangen, at vi ikke kan vite enten A eller B, men likefullt kan troende si at det er slik og slik. Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Ut fra belysningen, synsvinkelen, størrelsen på de synlige stjerneskruene og hvor stor del av bilderuta objektet faktisk dekker så kan vi med sikkerhet fastslå at denne farkosten må være supergigantisk, minst 20 cm i diameter. Eh nei, jeg er fortsatt ikke overbevist. Sånn er det med oss som har hodet fullt av skylapper og ikke er åpne for nye idéer. Jeg burde jo ikke oppmuntre motparten din i dette, for de er visst mer enn nok troende som det er. Men skitt au, her er et par videoklipp om denne saken, som er verdt å få med seg : Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Noen ting jeg ikke fatter med utenomjordiske besøk, sett at dette er sant selvfølgelig. Hvorfor kommer de i en liten suppeskål? + Hvis man tenker på "oppdagelsesferder" så vil man gjerne sende ut så mange som mulig, da er det lite hendig med ett stort romskip. - Lite plass til utstyr, mannskap etc. - Hvorfor så redde for å bli oppdaget, hva er isåfall hensikten - hvorfor virker de så ulike i form? Å besøke en annen planet ville krevd enorme forhåndskunnskaper. Oksygen er egentlig en giftig gass. Vi har også mange andre gasser som vil kunne være skadelig for andre livsformer. Hva med sykdommer, bakterier etc. Man har ingen garanti for at man tåler besøk med helt ukjente livsformer. Har værten fredelige hensikter. Mennesket er jo kjent for å utvikle våpen både for å utrydde det ene og det andre. Kommuniskasjon for å ungå misforståelser etc. ----------------------------------- Om statlige organer har valgt å holde kontakt med utenomjordiske hemmelig er jo fult forståelig. Det hadde blitt kaos om det hadde kommet ut blant massene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå