Gå til innhold

UFO tråden: hvor alt omkring UFO fenomenet kan diskuteres

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Romvesnene vet utmerket godt hvor Jorda er i forhold til deres hjemplanet, så det vil ikke være noe problem. Tipper de også vet om mange andre planeter med liv hvor utviklingen foregår på samme nivå som oss. Det yrer av liv der ute.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+9871234

Får vel blåse litt liv i favorittråden min.

Disclosure Project Press Release

Føler veldig sterkt at det skjer mye rundt temaet om 'disclosure' som vi ikke vet ennå. En senior delegasjon fra et av G7 landene har hatt møter med CSETI gruppen og de vil samarbeide mot åpen fredlig kontakt med de utenomjordiske for deretter å la sin statsleder fortelle dette til sin og verdens befolkning.

Viktig intervju kan høres i sin helhet her: World Puja Network intervju - 22 Mai

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Satt her og leste i mellom tråden. Har stor tro på att folk ser UFO'r rundt omkring, men om det er romvesner er jeg litt mer skeptisk til. Har stor tro på att de fleste har naturlige forklaringer. (hemmlige fly, natur fenomener, synsbedrag og sånne ting.) Men det er jo mulig att noen få tilfeller faktisk er romvesner , men hadde hjulpet noe med noen skikkelig bevis.

Ser også att noen inne her er veldig skeptiske til dette. Hva slags bevis trenger dere for att dere føler att det er godt nok. Video og bilder av ting som ikke kan forklares er ikke godt nok og det er alt man har nå. Hvis noen hadde fått tak i ett skip som ikke kan forklares av mennesker, men en merkelig teknologi og tegn i, hadde det vært godt nok? Eller hadde det bare da vært bygd av noen i en hoax eller att det var menneske skapt og var ett hemmlig prosjekt? Lik eller rester av ett romvesen? Eller ville det da bare vært en ny form for art på denne planeten?

Fikk også en liten tanke på hva ting var. (Dette er ikke sånn kjempe saklig, men litt natt rot i hue mitt)

Hva om alle disse "romvesene" faktisk lever her på denne planeten, men bor langt nede i havet. Att de er en rase som har en liten sivilasjon der nede. Att de kommer opp for å utforske sånn som vi gjør ut i rommet. Att de er redde vesner som holder seg for seg selv og ikke liker all krig og ødeleggelser som skjer her oppe. Hvis de var en del av evulosjonen som oss bare att de holdt til under vann og trengte høyt trykk for å leve. I følge Wiki så hadde vi i 2006 utforsket ca 5% av havet (trodde det var mer selv men) så¨er det utrolig mye vi ikke veit om hva som er der nede.

Det er ikke meningen dette skal tas for seriøst da. hehe

Men synes Verdensrommet og muligheten for liv på andre verdner er utrolig spennende. Og håper vi finner noen bevis for noe snart. Kan jo være i dette solsystemet. Har mest troen på Europa eller titan selv. Dette er prat om liv ikke intelligent liv med romskip vel og merke. Bare noe bakterier hadde jo vært ett stort gjennombrudd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Russian Navy Reveals UFO Files

Står vel ganske klart der svart på hvitt hva russerne mener hvertfall.

"In perhaps the most compelling account, military divers in Siberia's Lake Baikal, the world's deepest lake, encountered "a group of humanoid creatures dressed in silvery suits" at a depth of 160 feet. Three humans died during the ensuing chase."

Kan nevne at det ble holdt en UFO konferanse i Barcelona nylig, hvor Steven Greer annonserte at han har gitt Obama ett år på seg fra innsvergelsen til å bestemme seg for om han ønsker åpen fredelig kontakt med utenomjordiske samt offentliggjøre dette for allmennheten. Dersom dette ikke skjer, vil CSETI og et G8 land gjøre dette sammen. Kan sees her. Bare å spole til de siste ti minuttene for å høre.

Robert Gibbs on transparency and UFOs

Lenke til kommentar
hvorfor heter gruppen CSETI tror du WALL•E?

Kan det kansje være for å prøve å lure folk til å tru at det er det serriøse forskningsprosjektet SETI?

CSETI hos Wikipedia

In 1990 Greer founded the Center for the Study of Extraterrestrial Intelligence (CSETI) (not to be confused with SETI), and offers how-to training on initiating contact with extraterrestial intelligence. Greer also teaches the use of meditation techniques claimed to allow attendees to "remote view" locations and times (past and present), and develop "cosmic consciousness" and supernatural abilities such as precognition. Greer has been unable to provide any evidence - either photographic or filmed - to support the success of his program.
Lenke til kommentar
Satt her og leste i mellom tråden. Har stor tro på att folk ser UFO'r rundt omkring, men om det er romvesner er jeg litt mer skeptisk til. Har stor tro på att de fleste har naturlige forklaringer ...

Morsomme tanker.

Da jeg var yngre hadde jeg faktisk tro på at en utenomjordisk sivilisasjon kunne ha både teknologi til å overvinne de store avstandene mellom stjernene og en eller flere grunner til å besøke oss. Men dess eldre og mer kunnskapsrik jeg blir, dess mer skeptisk har jeg blitt. Hvis noen kan vise et ekte utenomjordisk romskip eller noen ekte utenomjordiske vesner, så OK, men uten slike ugjendrivelige beviser velger jeg å tro at de UFO-observasjonene som ikke kan forklares som naturlige/jordiske fenomener, de skyldes at enkelte har en ualminnelig livlig fantasi.

Lenke til kommentar

Jeg hadde selv mye mer tro på dette før. Ikke att jeg er gammel og vis nå, men. hehe Det er virker som om man bare ser en side av saken ofte. Jeg liker å se mellom ting litt nøye når jeg lurer på ting og det viser seg att det har vanligvis en grei og enkel forklaring. Det er ting som man ikke kan forklare også, eller som har forklaringer som ikke gir noen mening som jeg er litt mer kritiske til. Det er en del som avfeier alt uten om å skjekke også. Men selv om ting ikke kan forklares så er det ikke ett bevis på att det er romvesner. Synes det er utrolig ofte folk sier det er aliens med engang det er noe man ikke veit. Det er utrolig lett å skjønne skeptikerene når det er så mange som kommer med piss som det er i ufo historier att de tingene som kanskje har noe i seg ikke blir tatt seriøst.

Men hadde det kommet frem noen beviser om att de fantes og vi hadde kontakt med de eller noe så hadde det vært utrolig moro. Tenk så mye vi kunne ha lært da. Det er vel ofte denne tanken som gjør att folk blir desperate i ett ønske om att det skal være sant. Og jeg mener det er viktig att noen har ett ønske om att ting skal være sånn. For hadde alle hadde samme syn på saken så hadde vi ikke kommet noen vei. Man skal feile mye for å få til noe riktig. De fleste oppdagelser kommer jo av fantasi og kritisk syn på åssen ting er. Det er bare å ikke la fantadsien gå for langt og påstå att det er fakta uten bevis som ofte er problemet. Blind tro på ting er en uting her i verden.

Lenke til kommentar

det er ikke basert på blind tro. det er antagelser basert på utallige vitne utsagn og observasjoner. disse antagelsene kan dog selvfølgelig vise seg å være usanne, men en ting føler jeg meg sikker på, og det er at myndigheter verden over er svært interesserte i å holde informasjon angående disse merkelige fenomene hemmelig av en eller annen grunn.

jeg er forresten lei av å høre "skeptiker" stempelet bli fordelt til en hver person som blankt avfeier slike teorier. hadde man vært en skeptiker hadde man vært minst like skeptisk til den offisielle forklaringen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

For min del har det ikke noe med tro å gjøre, og jeg har heller ikke et ønske om at romvesner fra en annen planet skal lande i hagen min og hilse på for deretter å redde meg fra verdens problemer. Jeg ser kun på bevis som er lagt frem og synes det gir et svært godt bilde av hva som foregår.

Lenke til kommentar

er faktisk sannsynligvis at eventuelle romvesener vil ta kontakt med hvalene. Da de ligger på et mye høyere kommunikasjonsnivå eller hva det var enn oss. Så en dokumentar om romvesener på NGC. Men hvordan vil et møte med utenomjordiske skje? Tenk nå bare hvis noen skulle finne på og angripe dem, hvis dem skulle komme?

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Er det en sjans for å oppdage et utenomjordisk romskip komme mot jorden? På lik linje med en meteor.

Eller blir det som å se nåla i en høystakk?

(og en annen ting. Hvis romvesne skulle komme hit. Hva er sjansen for at de er på samme størrelse som oss? :p De kan jo være store som fjell, eller små som mauer)

Lenke til kommentar
er faktisk sannsynligvis at eventuelle romvesener vil ta kontakt med hvalene. Da de ligger på et mye høyere kommunikasjonsnivå eller hva det var enn oss.

Vi må huske at det er 20 millioner arter på jorda og vi kan kommunisere med NULL av dem, så vi kan neppe komunisere med noen av dem som eventuellt kommer en dag

og det er jo ikke sikkert det er oss de helst vil treffe :)

Lenke til kommentar
og en annen ting. Hvis romvesne skulle komme hit. Hva er sjansen for at de er på samme størrelse som oss? :p De kan jo være store som fjell, eller små som mauer

Jeg leste en gang en sci-fi-novelle der et utomjordisk romskip etter en farefull ferd gjennom verdensrommet havnet på Jorden og her ble tatt for å være ei diger flue, og most av en fyr med fluesmekker. Snipp snapp snute ... :!:

Lenke til kommentar
og en annen ting. Hvis romvesne skulle komme hit. Hva er sjansen for at de er på samme størrelse som oss? :p De kan jo være store som fjell, eller små som mauer

Jeg leste en gang en sci-fi-novelle der et utomjordisk romskip etter en farefull ferd gjennom verdensrommet havnet på Jorden og her ble tatt for å være ei diger flue, og most av en fyr med fluesmekker. Snipp snapp snute ... :!:

The Hitchhiker's Guide to the Galaxy har en lignende hendelse.

Two species which existed in the distant past, a very great distance from the Milky Way galaxy. The G'Gugvuntt were enemies of the Vl'hurgs, and these strange and warlike beings are on the brink of an interstellar war, because of an insult uttered by the G'Gunvuntt leader to the mother of the Vl'hurg leader. They were meeting for the last time, and a dreadful silence filled the air as the Vl'hurg leader was challenging the G'Gunvuntt leader to retract the insult. At the precise moment, the phrase "I seem to be having tremendous difficulty with my lifestyle" (muttered by Arthur Dent to himself, which for some strange reason was carried by a freak wormhole in space back in time to the farthest regions of the universe where the G'Gunvuntts and the Vl'hurgs lived) filled the air, which in the Vl'hurg tongue was the most dreadful insult imaginable. It left them no choice but to declare war on the G'Gunvuntts, which went on for a few thousand years and decimated their entire galaxy.

After millennia of battle the surviving G'Gugvuntt and Vl'hurg realised what had actually happened, and joined forces to attack the Milky Way in retaliation. They crossed vast reaches of space in a journey lasting thousands of years before reaching their target where they attacked the first planet they encountered, Earth. Due to a terrible miscalculation of scale the entire battle fleet was swallowed by a small dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...