Pricks Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Det du har er ikke engang en hypotese. Det er vill gjetning. En hypotese burde i det minste ha bakgrunn i virkeligheten. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Kødder du nå Pricks? Hvis vi antar at de faktisk har vært her, vill ikke du da være enig i at de ville vært "smartere" enn oss. Altså kommet lengre i evolusjonen og dermed kommet lengre med deres teknologi kontra våres? Eller er du bare ute på din daglige trolle seanse? Jeg sa aldri at de faktisk har vært her, men hva som ville vært logisk om de faktisk hadde vært her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Pricks klynger seg fast til troen om at vi er alene. Han/hun er livredd sannheten og vil få nervøst sammenbrudd når den kommer ut. Eller? ../care Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Hvis vi antar at de faktisk har vært her, vill ikke du da være enig i at de ville vært "smartere" enn oss. Altså kommet lengre i evolusjonen og dermed kommet lengre med deres teknologi kontra våres? La oss anta at Gud finnes, er du ikke enig i at det da lønner seg å tilbe han? Det er enn så lenge ikke noe mer enn en personlig mening. Venter på "Hva har Gud med dette å gjøre?", men får så være. Poenget er at det ikke er noen grunn til å konkludere med det, og dermed ikke noen grunn til å håpløst diskutere om hvordan disse utenomjordiske kan være, og hvordan de vil oppføre seg. "De har sikkert kjempestort hode iforhold til kroppen siden de er så smarte." "De er sikkert roboter som er sendt ut for å kolonisere verden, og frakter utenomjordiske på tube." "De er sikkert sultne på menneskekjøtt." "De puster oksygen." "De vil ha olje." "De stemte på Obama via deres supertelefoner." Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) At vi er alene på denne kloden? Det er utrolig hvor utrolig mange forskjellige aliens, i skip i alle verdens fasonger som dukker opp her nede. Men likevel er det ingen som ser de ankomme fra verdensrommet (det finnes da nok dedikerte mennesker som daglig kikker utover verdensrommet), ei heller trives de ute i dagslys Endret 6. januar 2009 av Rampage Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 La oss anta at Gud finnes, er du ikke enig i at det da lønner seg å tilbe han? Jo, hvis vi setter strek under at gud faktisk finnes og at det folk trur på er sant så ville det jo vært tullete å ikke tilbe han. Du ville jo blitt straffet ved å bli kastet til helvete hvis du ikke gjorde det. Venter på "Hva har Gud med dette å gjøre?", men får så være. Poenget er at det ikke er noen grunn til å konkludere med det, og dermed ikke noen grunn til å håpløst diskutere om hvordan disse utenomjordiske kan være, og hvordan de vil oppføre seg. "De har sikkert kjempestort hode iforhold til kroppen siden de er så smarte." "De er sikkert roboter som er sendt ut for å kolonisere verden, og frakter utenomjordiske på tube." "De er sikkert sultne på menneskekjøtt." "De puster oksygen." "De vil ha olje." "De stemte på Obama via deres supertelefoner." Hvor langt hadde vi kommet i våres evolusjon gitt om folk kun tenkte som deg? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Pricks klynger seg fast til troen om at vi er alene. Alene? Det er millioner av arter her på jorden. Hvis du mener vi har hatt besøk av små, grønne menn er det DU som må bevise det, lille venn. Hvis vi antar at de faktisk har vært her, vill ikke du da være enig i at de ville vært "smartere" enn oss. Altså kommet lengre i evolusjonen og dermed kommet lengre med deres teknologi kontra våres? Du går her ut ifra at evolusjon er en lineær rekke hendelser, og at disse aliens du så hardt tror på har gått gjennom samme prosess som oss, og dermed er "forbi" oss på samme teknologitre. Det er helt ulogisk. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Det var et enkelt spørsmål. Hvis alt hadde klaffet og at det faktisk viste seg at vi ville hatt bevis for at de har vært her, ville du isåfall ikke vær enig at de ville vært "smartere" enn oss osv osv osv... Hvordan klarer du å snu og vende på noe så simpelt? Og jeg har aldri nevnt at jeg trur på aliens, så hvordan du gang på gang får til å si at jeg er en av dine "UFOister" eller hva du kaller dem er for meg ganske utrolig. Men igjen, det eneste du gjør her inne er vell å trolle rundt. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Hvis alt hadde klaffet og at det faktisk viste seg at vi ville hatt bevis for at de har vært her, ville du isåfall ikke vær enig at de ville vært "smartere" enn oss osv osv osv... Som du kanskje ikke har skjønt, velger jeg å ikke begynne å synse på forhånd. Derfor venter jeg til religionen din eventuelt besøker oss. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Skal det komme utenomjordisk vesner til jorda MÅ de være smartere enn oss, "lille venn". Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Skal det komme utenomjordisk vesner til jorda MÅ de være smartere enn oss, "lille venn".Ikke nødvendigvis.De kan inneha mer kunnskap enn oss, mest sannsynlig. Det er ikke dermed sagt de er smartere enn oss, ei bedre tilpasningsdyktige. Om du ikke vet at Venstre og Høyre ble dannet i 1884 så er det ikke dermed sagt jeg er smartere enn deg. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Skal det komme utenomjordisk vesner til jorda MÅ de være smartere enn oss, "lille venn".Ikke nødvendigvis.De kan inneha mer kunnskap enn oss, mest sannsynlig. Det er ikke dermed sagt de er smartere enn oss, ei bedre tilpasningsdyktige. Om du ikke vet at Venstre og Høyre ble dannet i 1884 så er det ikke dermed sagt jeg er smartere enn deg. Kunnskap som det kan hvilken som helst idiot vite om. En idiot kan også kunne relativitetsteorien, men man skal være passe smart for å lage den. Det du mener er da altså at aliens kan ha fått kunnskapen til å reise millioner av lysår på et sølvfat? La oss si at de fikk kunnskapen på sølvfat. Man må uansett være langt smartere enn oss for å organisere en sånn ferd. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Kunnskap som det kan hvilken som helst idiot vite om. En idiot kan også kunne relativitetsteorien, men man skal være passe smart for å lage den. Det du mener er da altså at aliens kan ha fått kunnskapen til å reise millioner av lysår på et sølvfat? La oss si at de fikk kunnskapen på sølvfat. Man må uansett være langt smartere enn oss for å organisere en sånn ferd. Hva er det for et argument? La oss anta at vi fikk denne kunnskapen til å bøye rom og tid i særdeles stor grad uten stort forbruk av energi. Da ville vi jo være disse idiotene som kan relativitetsteorien? Mennesket var ikke nødvendigvis smartere på 1900-tallet enn 1800- eller 1700-tallet enda teknologien har gått drastisk fremover. Det at Newton ikke "lagde" relativitetsteorien gjør han ikke noe dummere enn Einstein. Jeg må ærlig talt innrømme at jeg har problemer med å tolke innlegget ditt. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg tror ikke at menneskets gjennomsnittlig IQ har vokst noe spessielt de siste hundre åra. Men jeg vil påstå at Newton var "dummere" (lavere IQ) enn Einstein, fordi Einstein var den som forstod sakene, ikke Newton. Kanskje vi finner ut ting som å bøye tid og rom etterhvert uten høyere IQ, men det er over hundre år siden (tror jeg?) at relativitetsteorien kom ut, og ingen har enda klart å finne ut ting ikke Einstein forstod. Derfor tror jeg det er sannsynelig at vesner som bøyer tid og rom er smartere enn oss mennesker. Burde kanskje nevne at påstandene mine baseres på veldig lite kunnskap, jeg bare tenker høyt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Tydelig . Neida . Newton hadde ingen grunn til å konkludere med at tid var relativt, formlene hans fungerte ganske godt. De fungerte på alle planetene unntatt Merkur og det tok fortsatt veldig lang tid (sett at jeg husker historien korrekt) før det kom noe revolusjonerende ut. Formlene fungerte på laboratoriet og generelt sett overalt (er en grunn til at de enda brukes). Kvantefysikken har da kommet lengre siden 1915 . Matematikken bak relativitetsteorien er vel basert på en annen sin matematikk (nå er jeg på veldig dypt vann)? Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Da gir jeg meg nå, jeg har sagt det jeg tror og jeg har ikke mer grunnlag å komme med Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Som du kanskje ikke har skjønt, velger jeg å ikke begynne å synse på forhånd. Derfor venter jeg til religionen din eventuelt besøker oss. Ventetiden din er over for lenge siden. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Som du kanskje ikke har skjønt, velger jeg å ikke begynne å synse på forhånd. Derfor venter jeg til religionen din eventuelt besøker oss. Ventetiden din er over for lenge siden. Ikke såvidt jeg vet. Men det er du som har bevisbyrden. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Hvis alt hadde klaffet og at det faktisk viste seg at vi ville hatt bevis for at de har vært her, ville du isåfall ikke vær enig at de ville vært "smartere" enn oss osv osv osv... Som du kanskje ikke har skjønt, velger jeg å ikke begynne å synse på forhånd. Derfor venter jeg til religionen din eventuelt besøker oss. Klarer du ikke lese et helt innlegg? Må du for faen slutte å trolle rundt. Det eneste du klarer å komme med er spørsmål. Dette er et diskusjons forum, det å tenke litt utenfor boksen vil da ikke tilsvare at denne personen er sinnsyk eller noe av det andre du kommer med. Er på tide at du stapper det feite hodet ditt ut av sanda og prøver å tenke løst samt fast rundt ting. Gå i garasjen og prøv å finn opp nye saker, er man som deg så vil man aldri komme frem til noe ettersom at tester og prøver på å få til diverse saker for deg vil være meningsløst ettersom vi allerede står stille i vår teknologiske fremgang. Tåpelig. Endret 8. januar 2009 av o(O)phus Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 ikke at jeg er moderator, men hadde vært greit om folk holdt en litt mer høflig tone... slik at tråden ikke stenges eller noe lignende. gå etter ballen, ikke mannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå