TheKims Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hei har kjøpt og lastet ned windowblinds. På slutten av installering kommer det opp at jeg ikke har admin rettigheter og kan ikke gjøre endringer. får beskjed om å starte på nytt å bruke admin konto. Jeg er eneste bruker på pcn så skjønner ikke hva som kan være feil. Noen som kan hjelpe? på forhånd takk Lenke til kommentar
MSg Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Kjører du Windows Vista? Hørtes ut som et Vistaproblem.. Endret 26. november 2008 av Mathiassky Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Nei vista holder jeg meg unna. Har xp sp3 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er det flere brukere på pcen? Gå in i safe mode login på bruker som heter "Administrator" den skall ikke ha noe passord om du ikke har satt det, derifra lag en ny bruker vedhjelp av control userpasswords2 (skriv i kjør) Legg til bruker sørg for at den er administrator etter det gå tilbake til vanlig boot så log in på den bruken, da har du admin og kan installere Om du ikke kommer in på "Administrator" da må du gjøre no annet først - Er meningen at du skall ha admin på den pcen? Om Svaret er Ja. da kan du lure til deg Admin, ved hjelp av en Linux boot disk som kan endre passordet på selve admin brukeren [Return to start] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå