Arinomi Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg satt nettopp på ringen og funderte over livets mysterier, og fikk for meg et sabla godt spørsmål: Om det oppstår en brann, altså at man lukter, ser eller hører at folk begynner å evakuere bygget mens man sitter på dritern, tørker man seg da ferdig, eller tar man buksa fatt og løper? Diskuter 3 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tørker seg ferdig, tar jo bare 3 sekunder hvis man skyndter seg . Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er ganske sikker på at jeg hadde tørket meg ferdig. Så hadde jeg tatt buksa fatt og løpt som faen for å ta igjen det tapte. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 lol ass... Men jeg hadde tørket meg ferdig Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tørka meg. Og lest over instruksen på badveggen om hvor nærmeste stasjon er, og hvor medisinsk utstyr er. Står: Hva gjør du hvis det brenner? Så en liste over hva og hvor. På dassene i båten KV Senja. Good times back in the summer 2008. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 ville helt klart tørka meg ja, hvis det er tid da... hvis do-døra brenner ville jeg kanskje ikke gjort det, men hvis jeg ser røyken begynner å komme inn under døra ville jeg nok gjort meg ferdig. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hater på filmer og sånt, der de aldri tørker seg ferdig når det hender noe sånt... Eller når de spyr i dass, så nærmest omfavner de toalettet etterpå. Det lukter visst heller ikke spy av de nei. De har ikke vasket munnen en gang. HELVETES DRITTFILMER... Jeg hadde nok tørket meg ja! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det tar jo bare et tørk så er det rent nok til at det ikke søler noen steder når du tar på deg buksa. Så ja. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ja jeg hadde tørka meg Lenke til kommentar
probin Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 hadde nok ikke bare tørket meg.. men også gjort meg ferdig:P er man på do så er man på do!! kosta hva det koste vil 1 Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tar jo maks tre sekunder, så hadde nok gjor det ja. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Vi har oblig brannøvelse på jobb på ganger i året, vi har hatt begge to. Den ene gangen viste jeg var planlagt øvelse og da ble jeg bare sittende på do lol. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Helt klart tørka meg, men vis det hadde brent så hadde jeg ikke tatt meg tida med å skylle ned...Det brenner jo opp uansett Oo Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ville dere vasket hendene etterpå? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det tror jeg faktisk jeg hadde gjort Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det spørs hvor mye det brenner da. Hvis du bare hører brannalarmen og ikke noe annet skjer så kan man ta seg god tid liksom... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Haha har tenkt på sånne situasjoner MYE og jeg hadde tørket meg lett, Hadde også tørket meg vis f.eks noen brøt seg inn mens jeg satt der. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Virker som ikke alle her kan tenke seg hvor mye de 5 sekundene faktisk kan ha å si ved brann Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Alarmen gikk på skolen for litt siden mens jeg satt på do. Endte med at noen kom inn og sa at jeg måtte ut. Var bare noen som hadde tullet med brannalarmen da, som vanlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå