No14 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Noen som vet når Ong Bak 2 kommer til norge? Leste et sted at releasen er 4. desember, men det er neppe i norge. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 4. desember er vel når premieren er -- i Thailand. Tviler nok på at du får se den mange andre plasser på kino. Mulig den vises på en og annen filmfestival etter hvert. Så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet. Selv om jeg regner med den kommer raskere på DVD enn den første filmen. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Ok, takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Uh! Visste ikke engang at det var en Ong Bak 2 jeg. Dette er så absolutt gode nyheter for min del. Digget den første filmen og kamstilen var helt rå. Litt ost til tider, men det var minimalt og det er så vidt man legger merke til den. Håper den kommer kjapt på dvd ^^, Lenke til kommentar
No14 Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Traileren ser veldig lovende ut!! Ser frem til den kommer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå