Gå til innhold

Mitt første dig.cam!

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Jeg er på jakt etter et digitalt kamera og trenger litt hjelp...hva skal jeg velge? Har satt opp følgende kriterier:

- Pris spiller ingen rolle

- Størrelse betyr mye, vil gjerne ha et lite kamera.

- Det må være digitalt

- Det må fungere med min bærbare PC (USB)

- Det bør være blitz...

- Minne kan man vel kjøpe ekstra?

- Jeg er absolutt ingen pro fotograf, blir mest fylle og turbilder!

Har kun tenkt til å ta bilder i størrelsen 10x15. Har kikket litt på Sony DSC-U20, synes det var fin størrelse på dette. Hva synes dere?

Tusen takk for alle svar,

Mvh, EAK :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte for en stund siden et samsung digimax v4 kamera.. det er få butikker som har det.. men det fungerer ypperligt..

DEt er lite, tar 10x15 bilder, 4 Mpixl, minnebrikka er på 32 mb, anbefaler at du kjøper ekstra minnebrikke.. Jeg syns at jeg får mye kamera forhold til prisen.. viss jeg sammenligner meg med canon sitt v3. Dette er et kamera du bør hvertfall se på !!

Lenke til kommentar

Ville vurdert Cannon Ixus v3 (har bare 2xzoom) og v4, Olympus Mju 300, Pentax Optio S og Casio Ex-Z3. Dette er en smakssak da alle kun har mindre forskjeller, omtrent samme pris og ytelser. Alle dekker ditt behov. Personlig ville jeg gått for Canon Ixus 400 pga bildekvalitet. Les noen tester og gå til noen fotobutikker for å ta og føle litt på hvordan kameraene ligger i hånden, det kan lønne seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...