O3K Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg håper virkelig noen der ute kan hjelpe meg med dette problemet. Har sendt mailer til WD techsupport men de har ikke noen klar løsning på problemet. Jeg har hatt min WD Elements (500GB) i flere måneder nå og har klart å bruke den uten problemer så lang. Men forleden dag fikk jeg denne meldingen når jeg koblet den til: Så helt naturlig klikker jeg på "finn og installer driverprogramvaren" Men da kommer denne beskjeden: Hvis jeg klikker på "finn en løsning" så får jeg beskjed om at Windows ikke finner noen løsning. Men man kan søke på datamaskinen etter programvare, problemet er at jeg har ingen anelse om hvor driverprogramvaren er eller hva filen heter eller om den er på datamaskinen i det hele tatt. Til slutt tenkte jeg "pokkers Vista", så jeg prøvde den på en annen datamaskin med XP, som jeg også har brukt harddisken på før, men der møtte jeg det samme problemet. Jeg blir ekstremt takknemlig om noen klarer å hjelpe meg. Lenke til kommentar
Traynor Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Bump. Har samme problem og fint om noen hvertfall kom med grund til problemet. Takk på forhand. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det kan virke som den interne USB kontrolleren i WD Elements disken har sagt takk for seg. Du har jo samme problem på to forskjellige PCer med forskjellig OS. Two options: Sende disken til WD for reparasjon eller kjøpe et nytt ekstern kabinett og montere den der. For å gjøre det siste må du ta disken ut av WD kassen og da forsvinner alt som heter garanti. Kommer an på om du har viktige data på den da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå