sopranos66 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Hallais jeg har ipod, den med 8giga.. den har innebygd youtube, men kan ikke vise filmer.. for to dager siden, var alt helt vanlig, da så jeg masse filmer på youtube på ipoden min.. men nå lurer jeg på hva som har skjedd.. jeg har fremdeles nettverk, jeg kommer inn på internet og alt, men det fungerer ikke å se filmer på youtube, denne meldingen dukker stadig opp : " youtube ikke tilgjengelig " . er det noen som har noen ideer over hva jeg kan gjøre ? takker for gode svar ~~Sopranos Endret 26. november 2008 av sopranos66 Lenke til kommentar
Rokkar Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Dette har jeg også problemer med. Skjedde i helga som var. Jeg sier ivertfall ifra om jeg finner en løsning Lenke til kommentar
Rokkar Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Eureka! Skift språk til engelsk. Nødløsning på problemet Lenke til kommentar
sopranos66 Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Eureka! Skift språk til engelsk. Nødløsning på problemet genialt! Det funket takker ;P Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Monge som har ditta problemet, bre og gå inn på ipod1.no og på forumet for iphone så ser du det at det er monge som slite med ditta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå