mcjonsa Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Heisann. Bare lurte på om det er noen flere som har eller har hatt problem med veldig slakke i dekselet på N 95? Min har nemlig blitt veldig slakk i side bevegelse og jeg merker det også veldig godt når jeg trykker på knappene på skyve delen. Er det noen mulighet for å stamme opp denne igjen? Hvis dette går, hvordan skal jeg da gjøre det? Endret 25. november 2008 av mcjonsa Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ta den med til forhandleren der du kjøpte telefonen og få de til å sende den inn for deg Lenke til kommentar
mcjonsa Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Ta den med til forhandleren der du kjøpte telefonen og få de til å sende den inn for deg Problemet er bare at jeg kjøpte den av en person på nettet. Kjøpt hos One Call ellerno ,så jeg vet ikke hvordan jeg skal få til det.. hehe:) Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ta en telefon til Deltaservice og hør med dem. Mulig du må betale litt for reperasjonen, men det skader ikke å høre ihvertfall Lenke til kommentar
_Niclas_ Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 jeg kjøpte en n80 av en på finn.no som hadde kjøpt den på mpx.no. han fant ikke igjen kvitteringen men jeg ringte mpx og oppga navnet til han som jeg kjøpte den av og fikk tilsendt kvittering på email og dro på nordialog å fikset slarken på slideren gratis : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå