Mr. ve Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Har vært lite aktiv på formuet i det siste, men søkte liiitt etter poster, men fant ingen, så ikkje "flame" meg hvis det er.. Lurte bare på om det er noe nytt.. Kommer det? Når? Hvor? osv.. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Så vidt jeg vet er ikke 1.6 og heller ikke Condiction Zero kommet ut. Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 det er ikke det... men det er mulig å spille 1.6 beta. og etter det jeg har forstått er 1.6 og CZ ganske likt Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Er ikke CZ single player da ? Trodde ikke CS var det men, er ikke sikker. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 1.6 er bare den neste patchen til CS, med en del nye våpen og annet stash fra CZ. CZ er en singleplayer version av CS, med en god del nytt (rakettkaster blant annet). CZ kommer vel også til å komme med en egen multiplayerdel, men kommer ikke til å integreres med vanlig CS. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Men ingen som har noen datoer eller noe? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Men ingen som har noen datoer eller noe? Er vel ikke så mye som har kommet frem angående lanseringsdatoer i skrivende stund. Lenke til kommentar
ygo Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 1.6 er bare den neste patchen til CS, med en del nye våpen og annet stash fra CZ. CZ er en singleplayer version av CS, med en god del nytt (rakettkaster blant annet). CZ kommer vel også til å komme med en egen multiplayerdel, men kommer ikke til å integreres med vanlig CS. Sikker på dette? ei stund siden jeg leste no om dette. Men sist jeg leste så var meningen at cs 1.6 og CZ skulle fungere opp i mot hverandre i mp. Men CZ har blitt en del utsatt så om det skjer i 1.6 var vel usikkert.. EDIT: les litt her: http://csnation.counter-strike.net/content...=equal&find=256 Der står blant annet » VALVe plans to integrate CS with CZ by releasing Counter-Strike 1.7 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Snakk om at CZ skal komme i juni, men som sagt så er ikke alltid rlz-datoer til å stole på. Det kjem når det kjem Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 CS 1.6 kommer IKKE før CS:CZ kommer. Sånn er det bare. Hvorfor kan du sannelig lure på, for etter det jeg har skjønt så er CS 1.6 mer eller mindre 'ready to go' nå. Men det er mulig det er pga innholdet i CS 1.6. De nye våpna og skjoldet er jo bare rippet rett ut fra CS:CZ. Det finnes ingen dato for øyeblikket. Men selv om CS:CZ har hatt det tøft den siste tiden, så tror jeg vi vil se det til sommeren. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 CS:CZ er helt for seg selv og har ikke noe med MP delen av CS, dette har Valve sagt for lenge siden. Dessuten er CS:CZ et eget spill og ikke noe mod som CS, og at CS har "rippet" noe fra CZ har noe med at begge blir laget av samme selskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå