Gå til innhold

1.6 og CZ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1.6 er bare den neste patchen til CS, med en del nye våpen og annet stash fra CZ. CZ er en singleplayer version av CS, med en god del nytt (rakettkaster blant annet). CZ kommer vel også til å komme med en egen multiplayerdel, men kommer ikke til å integreres med vanlig CS.

Lenke til kommentar
1.6 er bare den neste patchen til CS, med en del nye våpen og annet stash fra CZ. CZ er en singleplayer version av CS, med en god del nytt (rakettkaster blant annet). CZ kommer vel også til å komme med en egen multiplayerdel, men kommer ikke til å integreres med vanlig CS.

Sikker på dette? ei stund siden jeg leste no om dette. Men sist jeg leste så var meningen at cs 1.6 og CZ skulle fungere opp i mot hverandre i mp. Men CZ har blitt en del utsatt så om det skjer i 1.6 var vel usikkert..

EDIT: les litt her: http://csnation.counter-strike.net/content...=equal&find=256

Der står blant annet

» VALVe plans to integrate CS with CZ by releasing Counter-Strike 1.7  

Lenke til kommentar

CS 1.6 kommer IKKE før CS:CZ kommer. Sånn er det bare. Hvorfor kan du sannelig lure på, for etter det jeg har skjønt så er CS 1.6 mer eller mindre 'ready to go' nå.

Men det er mulig det er pga innholdet i CS 1.6. De nye våpna og skjoldet er jo bare rippet rett ut fra CS:CZ.

Det finnes ingen dato for øyeblikket. Men selv om CS:CZ har hatt det tøft den siste tiden, så tror jeg vi vil se det til sommeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...