Gå til innhold

Prikk i søkeren, støv/smuss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har fått en liten prikk på søkeren. Har ingenting å si, men den skal jo ikke være der, så det hadde vært greit å fått den fjerna.

Er dette noe jeg kan gjøre selv, eller må jeg til butikken med det?

Jeg oppdaget det samme, og spurte om det her...det var litt rusk på speilet fant jeg ut, og blåste det bort. Skal kjøpe en liten blåsebelg til slikt har jeg tenkt.

Randi

Lenke til kommentar
Har fått en liten prikk på søkeren. Har ingenting å si, men den skal jo ikke være der, så det hadde vært greit å fått den fjerna.

Er dette noe jeg kan gjøre selv, eller må jeg til butikken med det?

Jeg oppdaget det samme, og spurte om det her...det var litt rusk på speilet fant jeg ut, og blåste det bort. Skal kjøpe en liten blåsebelg til slikt har jeg tenkt.

Randi

Er det så lurt å blåse rundt støv inni der da, det er vel rimelig sannsynlig at noe havner på sensoren om man blåser på ting der inne?

Personlig renser jeg søker og speil på samme måte som jeg gjør med sensoren, ved å bruke swabs og renseveske.

Lenke til kommentar

Jeg fikk rusk på mattskiva og speilet da jeg drev og byttet mattskive, og var smart nok til å prøve å pirke bort dritten med plastpinsetten som fulgte med mattskivesettet. Visste ikke at mattskive var så "myk" og den ble ripa opp av plast.

Lesson learned: bruk blåsebelg og/eller renseklut om du skal fjerne støv/rusk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...