TheOats Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg har en mus med 1600 dpi, å det trodde jeg betydde at den kan bevege pekeren veldig presis osv. Men når jeg spiller BF2 feks så "hakker" siktet som om det beveger seg i ett rutenett eller noe :/ Håper dere forstår hva jeg mener. Hvordan kan jeg få den til å bevege seg glattere? (Ikke bare i BF2 da =P) Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Antagelig dårlig musematte som er problemet her. Har hatt dette problemet med _alle_ mine Razor mus (3x Copperhead, 1x Lachesis), helt til jeg skaffet meg en Razor Destructor pad. Er musen slik i windows også? Eventuelt i andre spill. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Trikset er vell å bruke driveren til musen for å sette hardware-sensen så høy som mulig, for så å sette "windows speed" til så lite som mulig. Hvis du har windows-sensen på noe veldig høyt vil den hakke. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Antagelig dårlig musematte som er problemet her. Har hatt dette problemet med _alle_ mine Razor mus (3x Copperhead, 1x Lachesis), helt til jeg skaffet meg en Razor Destructor pad. Er musen slik i windows også? Eventuelt i andre spill. Ja det er slik i windows vist jeg beveger pekeren sakte (noe som er et problem i photoshop), og andre spill. Trikset er vell å bruke driveren til musen for å sette hardware-sensen så høy som mulig, for så å sette "windows speed" til så lite som mulig. Hvis du har windows-sensen på noe veldig høyt vil den hakke. Hvor kan jeg finne drivere til å konfigurere det? Fulgte ikke med noen. Det er en Konig mus. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Om du ikke finner driver på produsentens hjemmeside så er det nok ikke det. Rart at det ikke fulgte med driver, er det snakk om en billig mus? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Link til musen din da, så ka vi hjelpe til. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Om du ikke finner driver på produsentens hjemmeside så er det nok ikke det. Rart at det ikke fulgte med driver, er det snakk om en billig mus? Ja den er ganske billig =P (Den forrige gikk i stykker, så jeg måtte ha ny). Link til musen din da, så ka vi hjelpe til. Her er den jeg har. Her er hjemmesiden deres. Bare meg som ikke klarer å finne drivere? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg finner heller ingenting. Lever den tilbake til butikken å skaff deg en Razer, heh. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Jeg finner heller ingenting. Lever den tilbake til butikken å skaff deg en Razer, heh. Lenge siden jeg kjøpte den så tror ikke det går. Finnes det ikke noen "universale" drivere eller noe slik som kan hjelpe? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg finner heller ingenting. Lever den tilbake til butikken å skaff deg en Razer, heh. Lenge siden jeg kjøpte den så tror ikke det går. Finnes det ikke noen "universale" drivere eller noe slik som kan hjelpe? Tviler på at det finnes. Aldri hørt om det hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå