konduktans Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg fikk en liten impuls i det vakre hodet mitt. Hva med å kjøpe en gammel, forferdelig stygg campingvogn og pusse opp? Hvis jeg gikk til innkjøp av en campingvogn som var bra teknisk, altså den ruller bra, og den er vanntett. Så tar jeg ut alt interiøret og gjør reint innvending. Så trekker jeg om taket/lakker, og lager nytt gulv. Deretter lager jeg alt av interiør i gulvspon eller hva enn man lager interiør i. Deretter lakkerer jeg den eller maler den utvendig. Er det som jeg ser for meg mulig å gjøre for under 5000(eksklusiv selve vogna) og kun noen helgers arbeid? Tenkte å gjøre sånn på vinduene om de er slitt: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2485084 Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Helrenovere ei vogn for 5000kr (inkl vogn)? ser for meg at det blir meget vanskelig å få til. Ei vogn til 5000kr er i praksis et vrak som en kan hente deler av som kokebluss, kjøleskap, elektriske artikkler, vinduer osv... skal du ha ei ålreit vogn som er tett så må du opp i 10-15K og da snakker vi om tyske vogner fra tidlig 80 eller sent på 70 tallet, og så kommer resten i tillegg. Jobber selv som caravanmekanikker på et autorisert verksted, så vet hva kostnadene er ved slikt arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå