Nostalgisk Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 hvilke julemusikk får deg i god julestemning? for meg er det jul når wham-last christmas går 24/7 overalt.......da er det juletider;) nat king-the christmas song er en slager som får meg til å trekke på smilebåndet;) Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Santa claus is coming to town er elsk Ellers: Driving home for christmas, white christmas (minner meg om home alone som går i jula ), jingle bells, let it snow, winter wonderland og mye mer jeg ikke kommer på Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Wham - Last Christmas litt gay er det, men man kommer i julestemning Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 tro det eller ei, men http://uk.youtube.com/watch?v=g4G_qTwgzmk&...feature=related får meg i julestemning.. hvilken herlig følelse jeg får når jeg hører "all the kids" biten! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Dette har intet med OT-baren å gjøre. Det er en egen musikk-kategori og det er slike tråder der, vennlingst benytt den kategorien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg