Erling E. Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 The Elder Scrolls: Arena! Neida. Lenke til kommentar
Donaldoni Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Her er kun en listing over PC spill.... Hva med de gamle Sierra klassikerne da? Gav meg mang en gledesstund de KingsQuest 1 -> Larry Laffer 1 -> Space Quest 1 -> Hero's Quest 1 -> Civ kan man ikke komme utenom, ei heller Doom. I tillegg hadde SSI en del morsomme rpgs, Curse of the Azure Bonds med flere. Og test drive spillene var så og si enerådende på bilspill fronten. Origin hadde og flere gode, Ultima serien er og blir en klassiker, og den romserien sin (som jeg ikke husker navnet på i skrivende stund :oops: ) Men jeg skal ikke si hvem som var først ute med hva, til det er det gått for mange år til at jeg klarer å huske... Lenke til kommentar
Mith Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 3 på topp Doom - Jeg sier ikke mer Quake 1 - For en nydelig grafikk Half Life - AI som ingen slår Ellers har vi jo Tetris - Vane dannende til tusen Monkey Island - Genial humor Red Alert - Hvem kan glemme Tanja & co Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Red Alert - Hvem kan glemme Tanja & co Hva med det originale C&C da? myyyye bedre enn RA, som fortsatt er bare en oppfølger! Lenke til kommentar
CandyShot Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Lurer jeg også på har de ikke spilt orginalen i det heletatt? kan ikke fordra når folk drar frem RA som den beste i serien, C&C var det beste, RA var en jævlig bra oppfølger , men ikke helt det samme Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 noe av det beste med Age of Empires 1 er/var musikken. Ingen andre spill har så god musikk som AoE 1 innen sjangeren! God, nooooo, please, no, dear Lord, noooo, etc. Lenke til kommentar
spillerman Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Men kom på at jeg glemte et spill... Max Paine!!! Ikke vet jeg hva som var så utrolig revolusjonerende. (Bortsett fra Bullet timen`n) Men det er ta meg f..n det eneste shoot`em up spillet jeg har gått igjennom 3 ganger.. FATASTISK bra!!! faan a, når du først skal nevne et supert, revolusjonerende spill kan du ivhertfall skrive NAVNET til spillet riktig. MAX PAYN, dust, ikke max paine, det høres yo helt teit ut Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Men kom på at jeg glemte et spill... Max Paine!!! Ikke vet jeg hva som var så utrolig revolusjonerende. (Bortsett fra Bullet timen`n) Men det er ta meg f..n det eneste shoot`em up spillet jeg har gått igjennom 3 ganger.. FATASTISK bra!!! faan a, når du først skal nevne et supert, revolusjonerende spill kan du ivhertfall skrive NAVNET til spillet riktig. MAX PAYN, dust, ikke max paine, det høres yo helt teit ut Jeg har sett deg slenge en god del dritt den siste tiden, og har også bemerket deg det i en privat melding etter diverse klager fra andre brukere. Du sa du ikke forstod kritikken. Hvis jeg ser en slik melding til fra deg, så er du på ban-listen tvert. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 faan a, når du først skal nevne et supert, revolusjonerende spill kan du ivhertfall skrive NAVNET til spillet riktig. MAX PAYN, dust, ikke max paine, det høres yo helt teit ut Innlegg som er ufrivillig humoristiske er som oftest de morsomste :wink: Enig i at man kan skrive navnet riktig. Bare litt ergelig at du ikke klarte å skrive det riktig du heller. Det skrives Max Payne. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Jævelig bra!!! Jeg er impregnert!! :wink: Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 faan a, når du først skal nevne et supert, revolusjonerende spill kan du ivhertfall skrive NAVNET til spillet riktig. MAX PAYN, dust, ikke max paine, det høres yo helt teit ut Du er ganske smådum selv også. Det heter MAX PAYNE. Ikke PAYN. "Høres jo helt teit ut!". What goes around, comes around. Lenke til kommentar
Frupp Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Stunt Racer? Eller hva det het? På Amiga? Første Spillet til Geoff Crammond ihvertfall... så Formula One Grand Prix også Civilization, Duke Nukem 3D og GTA3 beste spillet ever er Zelda:OoT... imo Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Battlezone :smile: Über! FPS- vehicular- combat- tactical- RTS .... Helt nydelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 dere tar fortsatt feil av bra spill og banebrytende spill... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå