Gå til innhold

[Løst]Casio Exilim EX-S10 lader?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har vært i kontakt med et par nettsteder som kanskje har digitalkamera tilbehør. Jeg trenger en lader til modellen: Casio Exilim EX-S10. Noen som kan være så snille å hjelpe meg å finne en nettbutikk/forhandler som muligens har dette? Jeg får ikke svar på mine henvendelser via mail.

Hvis noen har denne typen kamera som de har kjøpt tilbehør til, spytt ut! :D

Jeg glemte laderen i utlandet, og den kan ikke hentes før over nyttår, og nå er batteriet flatt :no:

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg var innom fotovideo i oslo sentrum som solgte denne laderen. Men 600 kr blir altfor dyrt, når den sansynligvis bare skal brukes en gang. Kan noen gi meg en nettside som selger laderen?

Spør i en butikk som selger Casio om de kan lade batteriet for deg. Vi gjorde det uten å ta penger for det i den fotobutikken jeg jobbet i før. Jeg ser det som ganske normal service.

Lenke til kommentar

Vi har et Casio EX-S10 til test nå, med medfølgende lader. Jeg kan ikke låne ut et testprodukt, men om du stikker innom med batteriet ditt kan jeg lade det for deg, forutsett at vi har fått laderen tilbake fra freelanceren innen den tid. Send meg en mail på are ætt akam dått enno så skal jeg gi beskjed når laderen er her.

Lenke til kommentar

Tusen takk for hjelpen begge to. Og til deg som lurte på det, som det står øverst, glemte jeg laderen min i Danmark. Dit skal jeg ikke før i Januar, og hvis jeg ikke finner en ladet til kameraet mitt blir det dessverre ingen julebilder i år. Takk igjen til dere begge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...