Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sår på innsiden av leppen?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, jeg merket at jeg begynte å svi på leppen etter å ha spist surt godteri, og kom mye borti stedet der det svidde. No når jeg så meg i speilet hadde jeg blå/lilla/mørke små merker på innsiden av leppen, ser ut som noe blodåre greier. Hva er dette, og går det vekk? hjelp!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
snuser du?

om ja kan dette være grunnen, snus sliter veldig på leppa de(jeg vet :p)

Ja, jeg snuser. men dette er i underleppen liksom. og det er helt forbanna blått inni leppen.. æsj

Lenke til kommentar
snus-saften renner jo ned i underleppa og da men om det er bare der nede og ikke oppe var det litt rart :hmm:

har du noe form får sår der fra før? bitt deg eller noe?

og dette har ikke vært ett problem før?

aldri vert noke problem før..ja eg beit meg ein del der idag fordi da svidde.. men lure bare på om blåfargen er der foralltid:/

Lenke til kommentar

Du kan sikkert ta det helt med ro. Har hatt det samme problemet selv (og jeg snuser ikke en gang.) Men mitt sår var hvitt, og ikke blått. Hvis det ikke går vekk burde du uansett ta deg en tur til legen. Det kan være snakk om munnherpes (også kalt forkjølelsessår. Munnherpes trenger ikke å være forårsaket av seksuell nærkontakt; det er derfor det kalles forkjølelsessår) og det kan du få behandling for ved hjelp av bakteriedrepende salver som legen kan gi deg resept på.

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...