Appelsinjuice Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Heisann! Jeg er blitt utrolig forvirret over alt jeg har lest om hva det daglige inntaket med/uten trening for Kre-alkalyn er. På boksen min(Vitality Line Sport) står det: 'Innta 2-4 Kapsler daglig 30 minutter før trening. Betyr det at jeg skal ta 2 til 4 kapsler 30 minutter før trening bare? Hva om jeg ikke trener den dagen? Jeg har lest rundt om på forskjellige forum og alt blir ett stort surr for meg:( Den ene sier det andre og jeg vet ikke om de snakker om min type Kreatin hehe=) Kreatinet er ikke vannbasert(vil det si jeg ikke trenger ekstra mye vann inntak?) Vil noen vennligst være snill å oppklare dette for meg? http://powergym.mystore.no/users/powergym_...kre-alkalyn.jpg Takk:) Endret 25. november 2008 av Appelsinjuice Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 det betyr bare at du ikke bloater på kreatinet, ergo at man ikke trekker vann, som man gjør på monohydrat.. 2-4 kapser 30 min før trening eller 2-4 tabs per dag... så hvis du trener den dagen så skal du ha i deg 2-4 30 min før trening, hvis ikke så kan du ta 2-4 iløpet av dagen.. Lenke til kommentar
Appelsinjuice Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Takk for oppklaring i dette:) Endret 25. november 2008 av Appelsinjuice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå