Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Å lage hjemmeside

Anbefalte innlegg

Forsøker og forsøker, men får det ikke til :o

Finnes det et sted på nettet ferdige "maler" som det egentlig er bare til å sette inn din egen tekst?

Får lagt ut noe på hjemmesiden min, men det klikker alltid når jeg prøver å legge ut et bilde.

I tillegg; norskspråklige tips-sider for hvordan lage en hjemmeside? Har letet meg rundt omkring, men alt jeg finner blir jeg bare mer forvirret av...

Takk :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hallojsann!!

Har du ikke frontpage??

der finnes det mange fine, enkle ferdige maller....

......Jeg kan også lage den for deg :wink: , dersom det er ønskeligt....

> Har Frontpage ja. Men føler at det blir for mye på en gang. Hvor ligger ferdig mal i frontpage da? Er det dette med rammer, temaer, sidemal etc du tenker på? Det er jo mye å bygge ut i fra det også :oops:

Lenke til kommentar
I Frontpage 2002 velger du Fil - Ny - Side eller Webområde. Det dukker opp en ramme på høyresiden. Velg så maler for Web-områder. Fungerer helt sikkert på samme måten i 2000 og...

Voila!

Men etter at maskinen har arbeida litt, ender jeg opp der jeg stod når frontpage åpnet. ingenting har skjedd jo :cry:

Lenke til kommentar
I Frontpage 2002 velger du Fil - Ny - Side eller Webområde. Det dukker opp en ramme på høyresiden. Velg så maler for Web-områder. Fungerer helt sikkert på samme måten i 2000 og...

Voila!

Men etter at maskinen har arbeida litt, ender jeg opp der jeg stod når frontpage åpnet. ingenting har skjedd jo :cry:

På angi plassering; skal jeg skrive ned adressen til hjemmesiden?

Lenke til kommentar

Voila!

På angi plassering; skal jeg skrive ned adressen til hjemmesiden?

Gå på Vis - Mappeliste. Her skal det genererte hjemmeområde ditt være.

Ja, skriv inn adressen til hjemmesiden din.

Lenke til kommentar
Finnes det virkelig folk som lager hjemmesider enda.. Det er ihvertfall en utdøende rase vil jeg tro.

jeg jobber for Tech-Mind Norge og, ja, vi lager fortsatt hjemmesider for både private som bedrifter!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...