Vallhall Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Hei Nå har jeg prøvd alle nye drivere etter 178.24, med det resultat at maskinen fryser i sli modus, med et enkelt kort går alt greit, er det noen som har peiling på hva som kan være galt? Maskinen er en Packard bell ipower X1674 med 9800GT PS: med packard bells egen nvidia driver 175 et eller annet fra i mai går alt greit, bortsett fra at de er treg sammenlignet med nyere fra nvidia Endret 25. november 2008 av Vallhall Lenke til kommentar
jollis Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Har det samme problemet her også. Har to 8800 gt kort i SLI. Det har fungert helt greit helt til jeg instalerte den siste driveren til Nvidia (180,42) Etter det kom det både bluescreen og maskinen frøys under spilling! Instalerte tilbake til 178,24 Og maskinen ble helt som før. Litt synd at det skal være slik. For de få gangene jeg fikk spilt med den nye 180,48 driveren så synes jeg det fløyt litt bedre. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) jeg har ikke merket noe vondt med min SLI konfigurasjon etter at jeg la inn den nyeste driveren. eneste jeg ikke liker med de nye driver'ene er at jeg ikke kan still på viftene slik som jeg kunne med de gamle. physx er bra å ha,men det er ikke alle spill som støtter dette. har hørt om flere andre som klager over frysing og bluescreen angående den nye driveren,men selv har jeg ikke opplevd lignende til nå ihvertfall. Endret 27. november 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Jeg mistenker at maskinen bare godtar pacard bells egne drivere, selv om 178 driverne fra nvidia fungerte i sli modus, ble ytelsen i far cry 2 plutselig nede i under 10 bilder i sek etter en tids spilling Lenke til kommentar
jollis Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 jeg har ikke merket noe vondt med min SLI konfigurasjon etter at jeg la inn den nyeste driveren. eneste jeg ikke liker med de nye driver'ene er at jeg ikke kan still på viftene slik som jeg kunne med de gamle. physx er bra å ha,men det er ikke alle spill som støtter dette. har hørt om flere andre som klager over frysing og bluescreen angående den nye driveren,men selv har jeg ikke opplevd lignende til nå ihvertfall. Bruker du Rivatuner til å stille viftehastigheten? Det er kommet en ny versjon som heter 2,20. Fikk stilt viftene mine med den versjonen,selv med 180,48... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 jeg har ikke merket noe vondt med min SLI konfigurasjon etter at jeg la inn den nyeste driveren. eneste jeg ikke liker med de nye driver'ene er at jeg ikke kan still på viftene slik som jeg kunne med de gamle. physx er bra å ha,men det er ikke alle spill som støtter dette. har hørt om flere andre som klager over frysing og bluescreen angående den nye driveren,men selv har jeg ikke opplevd lignende til nå ihvertfall. Bruker du Rivatuner til å stille viftehastigheten? Det er kommet en ny versjon som heter 2,20. Fikk stilt viftene mine med den versjonen,selv med 180,48... greit nok med rivatuner,men da må jeg ha et ekstra program til å kjøre ved siden av driveren:( men det funker for så vidt greit med auto så jeg tror ikke jeg gjør noe mer sprell ut av det. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Testet far cry 2 benchmarken og fikk samme fps i sli med 178.24 som jeg fikk med 180.48 og kun et kort Lenke til kommentar
jollis Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 182.50 driveren fungerer bra her. maskina fryser ikke og heller ingen blåskjerm. får håpe det holder seg slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå