lastresort Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Skal ha en mp3 og kameratelefon som ser fin ut og ikke er alt for dyr. Ringekvalititeten(samtale lyd) og tastene skal være gode. Her ser dere et lite overslag hva jeg trenger/ikke trenger. Finnere dere noe andre telefoner som mangler noe her så bare kom med forslaget. Funksjoner: -GPRS: ja. -EDGE: ja -Email klient: nei. Form: -vanlig eller skyvetelefon -Vekt: samme -"Støt/sprut/støv-sikker": nei Skjerm: Farge Pris: Jeg har mellom 0,- og 2600,- (+-) kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): nei Diverse: -Kamera: ja, et brukbart kamera -Blåtann (Bluetooth):ja -Minnekort?:ja. -MP3: ja skal være en god mp3. -Batterilevetid: Litt viktig -Det skal være en mp3/kamera telefon som skal ha en god lyd når man er i en samtale og den skal se fin ut og være behagelig å taste på. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 se på en w595, meget bra telefon som dekker alt du spør etter den skal ligge under 2000 på elkjøp ettersom detn ligger til 1829 på nett og elkjøp har jo oneprice. evt har du jo en w890i også en stilig telefon men ligger litt høyere i pris. ca 2400, noe rundt der. du har jo også nokia sine express music telefoner men da får du dårligere batteri-levetid. f.eks her er nokia 5310 og nokia 5220 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nokia N78. Den gir deg det du trenger og har integrert 3,5 mm-jack for lyd, noe som er en stor fordel hvis du skal bruke den som musikkmobil. Jeg gadd veldig sjeldent å høre på musikk/radio før jeg fikk min nåværende telefon, som har 3,5 mm-jack. N78 gir deg veldig mye for pengene, og fikk terningkast fem i Amobils test. https://prisguiden.no/product.php?productId=90359 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå