fkm Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Bruk fornuften din, så skjønner du sikkert selv at jeg ikke har en kilde, men at det antagelig stemmer ganske godt for det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Bruk fornuften din, så skjønner du sikkert selv at jeg ikke har en kilde, men at det antagelig stemmer ganske godt for det. Neimen da synes jeg du skal slutteå ta 98% av Norge under en kam Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg tror du skjønte utmerket godt at det ikke var ment som en faktaopplysning. Men du kan jo bare gå gjennom denne tråden, så ser du jo at det ikke akkurat er så utrolig mange som liker det.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg tror du skjønte utmerket godt at det ikke var ment som en faktaopplysning. Men du kan jo bare gå gjennom denne tråden, så ser du jo at det ikke akkurat er så utrolig mange som liker det.. Jeg fikk mer positiv respons enn negativ Men det var fordi det så ganske bra ut på meg iforhold til andre hvite menn Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jaja, si hva du vil. Jeg kommer aldri til å like det, hverken på svarte eller hvite, og som du ser av denne tråden har jeg majoriteten på min side.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg ville aldri fortalt noen at de så stygg ut på håret. Med mindre de insisterte på at de så bra ut og at folk flest var enig. Da ville jeg vurdert å si ifra om at det ser dumt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå