Keiseren av Grønland Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Forskjell på klær og kropp gitt. Noen som har bilder av albinoer med cornrows? Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Nei, blir like dumt å si at cornrows er kun for svarte, som å si at dress kun er for hvite. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Nei, blir like dumt å si at cornrows er kun for svarte, som å si at dress kun er for hvite. Nei, det er det overhode ikke, idiotisk sammenliggning. Vis meg en hvit som kleer cornrows? Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Det kler hverken svarte eller hvite. Det er helt grusomt stygt, faktisk. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Det kler hverken svarte eller hvite. Det er helt grusomt stygt, faktisk. ja.. spesielt på hvite. ser ut som man har en eller annen sykdom. usj. ikke bra.. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg synes cornrows er stilig, men har aldri sett det på hvit person da. En på treningssenteret hvor jeg går har dreads.. Fy FAEN det er stilig, får ærefrykt hver gang. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Dreads er som fattigdom og hip-hop - de svarte begynte å gjøre det og da var det badass, så begynte de hvite med det og det ble bare stakkarslig. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Cornrows er motbydelig. PUNKTOM Svarte ser knapt nok bra ut med det. Du kan kalle det så rasistisk som du vill, men hvite ser forjævelige ut med det. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Nei, blir like dumt å si at cornrows er kun for svarte, som å si at dress kun er for hvite. Vis meg en hvit som kleer cornrows? Vis meg en som kler «cornrows» i det hele tatt ... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Cornrows ser helt forferdelig ut uansett om man er sort eller hvit. Det samme gjelder dreads. Man ender bare opp med å se ut som et vandrende freakshow. Lenke til kommentar
jocha Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 herregud a... slapp av, det ikke kun for svarte, men cornrows er mer enn bare frisyre, der jeg er fra, er håret med å symbolisere hvem du er, og hvor du kommer fra, selv har jeg rasta breads... har du lyst på det, så skaff deg det... dere andre a, j*vla rasistiske folk ass... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) herregud a...slapp av, det ikke kun for svarte, men cornrows er mer enn bare frisyre, der jeg er fra, er håret med å symbolisere hvem du er, og hvor du kommer fra, selv har jeg rasta breads... har du lyst på det, så skaff deg det... dere andre a, j*vla rasistiske folk ass... Tosk. Hva i alle dager har rasisme med saken å gjøre? Endret 31. mai 2009 av thrice Lenke til kommentar
Korka Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Cornrows ser bedre ut på svarte enn hvite. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 herregud a...slapp av, det ikke kun for svarte, men cornrows er mer enn bare frisyre, der jeg er fra, er håret med å symbolisere hvem du er, og hvor du kommer fra, selv har jeg rasta breads... har du lyst på det, så skaff deg det... dere andre a, j*vla rasistiske folk ass... Det virker som enkelte tror at all snakk om rase er rasisme. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 herregud a...slapp av, det ikke kun for svarte, men cornrows er mer enn bare frisyre, der jeg er fra, er håret med å symbolisere hvem du er, og hvor du kommer fra, selv har jeg rasta breads... har du lyst på det, så skaff deg det... dere andre a, j*vla rasistiske folk ass... Tosk. Hva i alle dager har rasisme med saken å gjøre? Han kan sikkert uDze ganske bra. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Hadde glemt denne tråden, legger ut bilde fra min periode som er en stund siden nå ettersom det kun holdt i en måned Men var fett så lenge det varte Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg vil ikke akkurat kalle det der "fett"... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg vil ikke akkurat kalle det der "fett"... Deg om det Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ja, meg og 98% av norges befolkning... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Ja, meg og 98% av norges befolkning... kilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå