Alinoe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Mener du altså at Kevin Federline med cornrows ser bra ut? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Nei, men han har slike gangster cornrows som går i kryss og tvers, og det ser bare æsj ut Lenke til kommentar
Azper Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg tror det er i hodebunnen noe skjer. Afrikanere har kanskje ikke så synlig forskjellig farge på hodebunnen og huden ellers? Beckham så faen ikke frisk ut. Dreads derimot passer alle IMO, selv om jeg aldri har sett en eskimo med dreads. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvis man tar sol så får faktisk hodebunnen din en mer naturlig farge. ^_^ Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Vel, cornrows ser dumt ut uansett om man er svart eller hvit. Å si at hvite ikke passer cornrows, blir vel omtrent som å si at svarte ikke kler dress og slips ... Bare at det sikkert er mer akseptert av en eller annen grunn ... Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Må slenge meg på med å si at cornrows på en hvit mann ser jævlig ut, jente også for den del.. Og jeg tror det hart noe med hodebunnen å gjøre ja.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Så faktisk en jente i dag med cornrows, det så helt forkastelig ut. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Cornrows ser da jævlig ut uansett kjønn eller hudfarge. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Synes ikke Beckham så så ille ut med cornrows, jeg Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Gjentar det noen andre sa i denne tråden: Dreads dersom du absolutt vil ha noe i den stilen. Cornrows er ikke særlig pent, spesielt når du er ikke-svart. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Cornrows ser jo mer "clean" ut en dreads da. Mindre styr med det også. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Dreads er litt mer kaos, ja, men det er et eller annet stygt med de faste stripene på hodet med hvit/ikke-mørk hud mellom. Med dreads kan man ha fyldigere hår, slik at man slipper dette. I tillegg sitter de ikke helt inntil skallen. Dersom en hvit person vil ha "clean" hår uten styr, kan han like gjerne dra fram barbermaskinen. For en hvit person som barberer av håret eller tar cornrows, har hodeformen mye å si for resultatet. Jeg så ut som en idiot ta jeg skinna meg, men det var verdt å ha prøvd det. En annen ting med dreads er at man har litt å velge mellom stilmessig avhengig av lengden. Man kan for eksempel la dem være løse og se litt sprø ut, eller ha flettene i bånd for en mer kontrollert stil. Nå har tydeligvis trådstarter fått dilla på dette, og hadde jeg vært han ville jeg mest sannsynlig gått for cornrows uten å bry meg. Han burde likevel ha i bakhodet at de fleste ikke synes det er særlig fint, dersom det betyr noe for han. Endret 29. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
marajo Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Cornrows & dreads passer til alle uansett farge og etnisitet. Klart at noen kler det bedre enn andre men, det er en helt annen sak . www.studioafrica.no http://cornrowsoslo.blogspot.com/ http://dreadsogsaant.blogspot.com/ Mange bilder av folk med dreads og cornrows hvite og mørke ; ) Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg misunner svarte. Det er helt stuerent å være skallet. :< Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Cornrows - For KUN svarte? Ja. Axl Rose passer jo absolutt ikke den sveisen. Det ser ikke ut som han vil være neger en gang. Ser heller ut som en neger har kastet klærne sine på han og klippet av flettene sine og limt det under pannenbåndet til Rose. Er derfor han skriker og har det så fælt. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Vil du ha det så skaff det. Sånne ting som farge og kjønn trenger du ikke å bry deg om. Det er bare idiotisk etter min mening. Jeg ser på individ. Ikke "bokser"/"båsetting" med farger og kjønn osv som ikke tar hensyn til hver enkelt. Du vet hvordan du ser ut og hva du liker og eventuelt ser bra ut med. Så du gjør som du selv ønsker. Alle har sin egen smak. Noen liker det, andre ikke. Hva synes du om det? Liker du det og vil ha det? Så skaff det og fungerer det ikke har du i det minste prøvd Endret 19. februar 2009 av DesertRose Lenke til kommentar
miss_skandalouz Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 hei! vil dere ha info og flotte før- og etterbilder av både cornrows og rastafletter sjekk: http://www.cornrowsioslo.blogspot.com/ dreads: http://dreadsioslo.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Richard_H Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Vet at denne tråden er et par mnd gammel men svarer likevel. Trådstarter må gjerne skaffe seg cornrows.. Hva faen bryr du deg om hva andre syns? Men sånn opprinnelig så stammer cornrows fra afrika, og der er jo som kjent folk brune/svarte, så det er jo ikke akkurat så rart at 99% vil si at det passer best på svarte. Men så lenge DU er fornøyd, så burde det jo strengt tatt ikke spille noe rolle. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Men sånn opprinnelig så stammer cornrows fra afrika, og der er jo som kjent folk brune/svarte, så det er jo ikke akkurat så rart at 99% vil si at det passer best på svarte. Vedder en hel femmer på at skjorte og slips "egentlig" stammer fra Europa, ser mange negre med dress hver dag, ser ikke så rart ut. Spør du meg, mener jeg at cornrows; dreads; rastfletter og annen vansiring av håret ser helt rompe ut uansett hvem som har det på hodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå