Gå til innhold

Cornrows - For KUN svarte?

Sameboe

Anbefalte innlegg

Jeg er/var ute etter en sveis ikke så mange har. Så kom jeg på at jeg ville ha sveisen til yndlingsspilleren min på Manchester United. nemlig Anderson. Han har som kjent cornrows, da mamma sier at jeg kan få dette i julegave publiserer jeg dette på MSN.

Og da er noe av det første jeg får høre er: "Faen, det er bare merkelig, det er ment for negere" og "Jeg kommer nok til å le" hvorfor, jo fordi jeg var hvit.

Så da er spørsmålet mitt, er cornrows bare for den svarte delen av befolkningen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tilegnet er vel feil ord å bruke, men det ser kanskje hakket mindre teit ut på svarte. Mulig deres hår passer bedre til det. Uansett, du må selvsagt gjøre hva du vil, men syns ikke han Tokio Hotel karen er et godt argument, for han ser ut som en togulykke. Med tre tog.

Lenke til kommentar
Det er bare det at jeg vil vite om denne sveisen er KUN tilgenet de som er svarte i huden!!!

Står det skrevet ned noen regler for det, kanskje? :whistle:

Nei, men det virker tydeligvis sånn når allet som søppelbøtter, og at alle de svarte er drit kule med slik sve sier at hvite ser ut som søppelbøtter med slik sveis, mens alle svarte er drit kule..

Er kun en hvit mann som ikke passer denne sveisen i det hele tatt, som dessverre har hatt den i flere år, ja dere vet hvem jeg snakker om, nemlig Guns N' Roses vokalist Axl Rose

axl.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...