Sameboe Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg er/var ute etter en sveis ikke så mange har. Så kom jeg på at jeg ville ha sveisen til yndlingsspilleren min på Manchester United. nemlig Anderson. Han har som kjent cornrows, da mamma sier at jeg kan få dette i julegave publiserer jeg dette på MSN. Og da er noe av det første jeg får høre er: "Faen, det er bare merkelig, det er ment for negere" og "Jeg kommer nok til å le" hvorfor, jo fordi jeg var hvit. Så da er spørsmålet mitt, er cornrows bare for den svarte delen av befolkningen? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvite ser ut som trailer trash med cornrows. Særdeles lite stilig. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg har fortsatt tilgode å se en hvit person som ser bra utmed cornrows Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det ser ganske teit ut, spør du meg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Jeg vil si at det kommer helt ann på lengden, og hvordan du har cornrowsa... Prøver du å se ut som en gangster, så kan jeg være enig at det er veldig teit. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nei, det kommer ikke an på lengden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 For meg virker denne sveisen veldig rase og rasistisk basert. Virker som om jeg blir å ta dette, vil jeg bli kallt wannabe neger, og bli mobbet av de svarte. Det synes jeg blir helt feil. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 hvit fyr med cornrows avgjør selv hva du synes... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hadde ikke den godeste Beckham cornrows en periode? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 jepp, det hadde han Eplefe Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 ...og aldri har vel en svært pen mann sett så jævlig ut? Av andre med cornrows kan jo Kevin Federline nevnes. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 altså, når folk kan gå rundt slik: Så synes jeg ærlig talt at cornrows er lov for oss hvite også Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det ser ut som arr. Sameboe, du lar ikke han der definere motevalgene dine? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det er litt østkant og trashy, men du bestemmer jo selv. Det virker som om du er sikker i din sak, så jeg skjønner ikke hvorfor du spør oss Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Det er bare det at jeg vil vite om denne sveisen er KUN tilgenet de som er svarte i huden!!! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tilegnet er vel feil ord å bruke, men det ser kanskje hakket mindre teit ut på svarte. Mulig deres hår passer bedre til det. Uansett, du må selvsagt gjøre hva du vil, men syns ikke han Tokio Hotel karen er et godt argument, for han ser ut som en togulykke. Med tre tog. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nei det er ikke det. Alle kan bruke det. Men pent er det ikke, svart eller hvit. Men personlig syns jeg langt hår på gutter er no-no. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det er bare det at jeg vil vite om denne sveisen er KUN tilgenet de som er svarte i huden!!! Står det skrevet ned noen regler for det, kanskje? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Det er bare det at jeg vil vite om denne sveisen er KUN tilgenet de som er svarte i huden!!! Står det skrevet ned noen regler for det, kanskje? Nei, men det virker tydeligvis sånn når allet som søppelbøtter, og at alle de svarte er drit kule med slik sve sier at hvite ser ut som søppelbøtter med slik sveis, mens alle svarte er drit kule.. Er kun en hvit mann som ikke passer denne sveisen i det hele tatt, som dessverre har hatt den i flere år, ja dere vet hvem jeg snakker om, nemlig Guns N' Roses vokalist Axl Rose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå