LucarioX Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Min kjære PS3 har i det siste begynt å bråke kriminelt mye. Midt i en spilløkt kan vifta finne på å spinne opp på full styrke, dette uten at maskinen er nevneverdig varm. Trenger ikke å ha spilt mer enn noen minutter før lurvelevenet begynner. Skulle jeg finne på å gå ut av spillet roer den seg straks ned igjen. Dette har aldri vært noe problem før, har hatt den i et år uten noe bråk i det hele tatt. Skjedde vel etter en software update for en stund siden. Mistenkelig. Er mildt sags ekstremt iriterende med dette bråket, den har jo blitt værre enn den andre hvite boksen som står ved siden av her. (Kjeksboksen.) Noen tips til hva dette kan være og/eller hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 sliter med det samme problemet.. forbanna møkka vifte.. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 har også slete litt med det, fant en del forumer med folk som hadde samme problemet når eg søkte litt rundt på google for en stund siden, men no har eg enten blitt så vant med den at eg ikkje legger merke til den, eller så har den gitt seg Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg slet også med det, men løste problemet. Løsning: Bytt den. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Levere den inn til Sony altså? Da får jeg den vel ikke tilbake før jul? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Når ps3'en min bråkte mest hadde eg den inne i tv reolen, der var d så trangt at d akkuratt var plass til den. Så satt eg den ved siden av, på gulvet slik at den sto (syntes d ser kulere ut også) å da bråkte den langt mindre Du kan jo prøve og se om d hjelper hvis du ikkje alt har den på en helt åpen plass før du eventuelt leverer den inn. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Når ps3'en min bråkte mest hadde eg den inne i tv reolen, der var d så trangt at d akkuratt var plass til den. Så satt eg den ved siden av, på gulvet slik at den sto (syntes d ser kulere ut også) å da bråkte den langt mindre Du kan jo prøve og se om d hjelper hvis du ikkje alt har den på en helt åpen plass før du eventuelt leverer den inn. Det der er jo IKKE lurt..den ska jo helst ha så mye plass som mulig og få tilgang til luft.. Moser du den inne i en reol eller ett skap så går nok viften betydeligt mer... Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Var d eg og fant ut Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Får nok ikke for lite luft, tror ikke det er problemet. Hvor skal jeg i tilfelle levere den? Og hvor lenge må jeg forvente å måtte vente før jeg får den igjen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Lever den der du kjøpte den du.. Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvor skal jeg i tilfelle levere den? Og hvor lenge må jeg forvente å måtte vente før jeg får den igjen?Enten leverer du den der du kjøpte den, men da må du nok regne med å vente en stund, ja. Eller så kan du jo prøve å selge den og kjøpe en ny. Det tar kortere tid, men du vil kanskje tape noen kroner på det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå