Gå til innhold

PS3 viften lever sitt eget liv.

LucarioX

Anbefalte innlegg

Min kjære PS3 har i det siste begynt å bråke kriminelt mye. Midt i en spilløkt kan vifta finne på å spinne opp på full styrke, dette uten at maskinen er nevneverdig varm. Trenger ikke å ha spilt mer enn noen minutter før lurvelevenet begynner. Skulle jeg finne på å gå ut av spillet roer den seg straks ned igjen. Dette har aldri vært noe problem før, har hatt den i et år uten noe bråk i det hele tatt. Skjedde vel etter en software update for en stund siden. Mistenkelig.

Er mildt sags ekstremt iriterende med dette bråket, den har jo blitt værre enn den andre hvite boksen som står ved siden av her. (Kjeksboksen.)

Noen tips til hva dette kan være og/eller hvordan jeg kan fikse det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når ps3'en min bråkte mest hadde eg den inne i tv reolen, der var d så trangt at d akkuratt var plass til den. Så satt eg den ved siden av, på gulvet slik at den sto (syntes d ser kulere ut også) å da bråkte den langt mindre :)

Du kan jo prøve og se om d hjelper hvis du ikkje alt har den på en helt åpen plass før du eventuelt leverer den inn.

Lenke til kommentar
Når ps3'en min bråkte mest hadde eg den inne i tv reolen, der var d så trangt at d akkuratt var plass til den. Så satt eg den ved siden av, på gulvet slik at den sto (syntes d ser kulere ut også) å da bråkte den langt mindre :)

Du kan jo prøve og se om d hjelper hvis du ikkje alt har den på en helt åpen plass før du eventuelt leverer den inn.

Det der er jo IKKE lurt..den ska jo helst ha så mye plass som mulig og få tilgang til luft..

Moser du den inne i en reol eller ett skap så går nok viften betydeligt mer...

Lenke til kommentar
Hvor skal jeg i tilfelle levere den? Og hvor lenge må jeg forvente å måtte vente før jeg får den igjen?
Enten leverer du den der du kjøpte den, men da må du nok regne med å vente en stund, ja.

Eller så kan du jo prøve å selge den og kjøpe en ny. Det tar kortere tid, men du vil kanskje tape noen kroner på det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...