Boss_SLV Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 HELP! Jeg trenger hjelp med valg av tastatur. Jeg har sett på Steelseries 7g og microsoft sidewinder 6x. Hvem bør jeg gå får? (spiller mye ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Hvilket (IKKE HVEM) tastatur du bør gå for er en smakssans. Jeg ville, av de to alternativene, uten tvil valgt Steelseries 7g. Endret 25. november 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Boss_SLV Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Hvilket (IKKE HVEM) tastatur du bør gå for er en smakssans. Jeg ville, av de to alternativene, uten tvil valgt Steelseries 7g. Jeg tror jeg gjør det, men er det noen som har prøvd det? Takk får alle svar. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg har steelseries 6G som er nesten det sammme som 7G bare at 7G har usb og Highjack inngang på seg.. Men selve tastaturet er bare elsk <3 Deilige taster å skrive på.. Raskt og ikke minst bare NYDELI <3 Du blir ikke å angre viss du kjøper steelseries 6G eøøer 7G Lenke til kommentar
Boss_SLV Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Jeg har steelseries 6G som er nesten det sammme som 7G bare at 7G har usb og Highjack inngang på seg.. Men selve tastaturet er bare elsk <3 Deilige taster å skrive på.. Raskt og ikke minst bare NYDELI <3 Du blir ikke å angre viss du kjøper steelseries 6G eøøer 7G Takker Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Men det som kan nevnes er at jeg syns først at steelseries 6G var veldig uvant og rart men når jeg ble vant med det etter rund 2 timers bruk ble det fantastisk... Derfor det var uvant er fordi steelseries 6G/7G er basert på fjernsystem.. så knappen går jevnt ned hele veien Lenke til kommentar
Boss_SLV Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Jeg har steelseries ikari, så det passer beste med 7g da. Men er det mulig å fikse sånn som g og c taster på det? Følger det med sånn pose som vises på bildene? Lenke til kommentar
Boss_SLV Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Hva brukes steelseries knappen til? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) anbefaler egentlig 6G framfor 7G, fordi 7G er ikke noe "bedre", har bare litt stash på seg, sånt som usb,highjack porter.. Men mye dyrere.. Med steelseries 6G følger det med: Bærepose (Laget av et slags tøy" USB til PS/2 konverter, Knappebytter, og en pose med MANGE knapper ( SLik at WSAD kan være i gråfarge ) og en armlene,.. Endret 6. desember 2008 av SaitekQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå