Gå til innhold

Valg av tastatur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Hvilket (IKKE HVEM) tastatur du bør gå for er en smakssans. Jeg ville, av de to alternativene, uten tvil valgt Steelseries 7g.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Jeg har steelseries 6G som er nesten det sammme som 7G bare at 7G har usb og Highjack inngang på seg..

Men selve tastaturet er bare elsk <3 Deilige taster å skrive på.. Raskt og ikke minst bare NYDELI <3

Du blir ikke å angre viss du kjøper steelseries 6G eøøer 7G :)

Lenke til kommentar
Jeg har steelseries 6G som er nesten det sammme som 7G bare at 7G har usb og Highjack inngang på seg..

Men selve tastaturet er bare elsk <3 Deilige taster å skrive på.. Raskt og ikke minst bare NYDELI <3

Du blir ikke å angre viss du kjøper steelseries 6G eøøer 7G :)

Takker :thumbup:

Lenke til kommentar

Men det som kan nevnes er at jeg syns først at steelseries 6G var veldig uvant og rart men når jeg ble vant med det etter rund 2 timers bruk ble det fantastisk...

Derfor det var uvant er fordi steelseries 6G/7G er basert på fjernsystem.. så knappen går jevnt ned hele veien :)

Lenke til kommentar

anbefaler egentlig 6G framfor 7G, fordi 7G er ikke noe "bedre", har bare litt stash på seg, sånt som usb,highjack porter.. Men mye dyrere..

Med steelseries 6G følger det med: Bærepose (Laget av et slags tøy" USB til PS/2 konverter, Knappebytter, og en pose med MANGE knapper ( SLik at WSAD kan være i gråfarge ) og en armlene,..

Endret av SaitekQ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...