Jozan Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Deler av Mythic map pack til Halo 3 blir nedlastbart rundt nyttår, dvs. 3 av 6 maps. Til høsten skal Halo 3: Recon, eller Halo 3: ODST (Orbital Drop Shock Trooper) som de nå har bytta til komme, der du får med de 3 siste mapsa til Halo 3. ODST er et helt eget spill med egen campaign og multiplayer. Det sies at multiplayern er helt lik som på Halo 3, men man kan nok ikke spille sammen på H3 og H3: ODST. Dette betyr at for alle oss achievement whores vil vi ikke kunne ha full pott i H3 før ODST kommer, heller ikke recon armour. Kilde: "rekyl" (Tråden het først "Når kommer Mythic?", men endret den da jeg fikk svar. Spør om/diskuter alt om Mythic, Achievements og Recon/ODST) Endret 29. november 2008 av Jozan Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Bungie har vel sagt at deler av Mythic kommer over nyttår, og resten sammen med Halo 3: ODST til høsten. Eller har jeg misforstått noe? Edit: Halo 3: Recon har byttet navn til Halo 3: ODST Endret 26. november 2008 av rekyl Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 resten? 2 maps først og så to til liksom? fjollete... Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Mener det er snakk om 6 stk totalt.. dvs. 3 stk over nyttår og 3 stk sammen med ODST. Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 aahrg, må vente til ODST med å få alle achievementsa da.. Hva står egentlig ODST for? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Orbital Drop Shock Trooper Bungie har forresten sagt at når man har alle Vidmaster-achievementene får man Recon armor.. Men må altså vente til ODST er lansert. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er ikke den oppdaterte achievementlista for Mythic-map-packen som kommer i Januar, og ODST et nytt spill med helt egne achievements og plate? Mener det er sånn! Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jo, ODST vil få helt egne achievements, men sammen med ODST (på platen) kommer de tre siste MP mapsene i Mythic-pakken, og for å få alle achievementene i Halo 3, må man ha de siste mapsene. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jo, ODST vil få helt egne achievements, men sammen med ODST (på platen) kommer de tre siste MP mapsene i Mythic-pakken, og for å få alle achievementene i Halo 3, må man ha de siste mapsene. siden trådstarter har fått svar så må jeg bare spørre om noe. vil det være mulig for halo 3 spillere(som spartans eller eliter) å spille mot halo 3:ODST? jeg håper ikke det. Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Har fått et svar, så jeg kan vel endre navnet på tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå