jhb1 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Fikk ny pc i dag og tenkte at jeg skulle kose meg med litt left 4 dead... Den gang ei, pcn fryser nemlig helt etter ca 10-30 minutters spilling... Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 får du ingen feilmeldinger? hva slags hardware er det eller er det ferdigkjøpt HP eller noe? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nå kommer jeg meg en veldig standard tilbakemelding, men det hender faktisk at det hjelper. Oppdater skjermkortdriveren din! Lenke til kommentar
jhb1 Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 (endret) pcn stopper helt opp og ingenting mer skjer før jeg restarter. er en ferdigpc fra komplett. MSI P7N SLI-FI, nForce-750i SLI, ATX Intel Core? 2 Duo E8500 3.16GHz XFX GeForce GTX 260 576M 896MB Vista -32bit Når jeg skulle oppdatere driveren til skjermkortet frøys pcn da og, men klarte iaf å gå rundt det og fikk oppdatert de. Endret 25. november 2008 av Cuddles Lenke til kommentar
auto82 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 hei! et tips er å ha tasmananger liggende i bakgrunnen, når pcèn går tregt sjekker du hvilke prossesser som bruker opp ressursene. ofte om du har norton antivirus installert, så kresjer den med enkelte andre programmer. finn ut hvilken program som gjør maskinen treg, google opp prosessen og se hva du kan gjøre.. en ting som har mye med systemet å gjøre er lyd-driverene. er det noe galt der vil maskinen plutslig fryse. du får sjekke litt om dette kan fungere for deg. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Husket å installere chipsetdriverne? Lenke til kommentar
jhb1 Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 vil tro det er norton som er syndebukken her. sletta det og no more probs. er ikke helt 100, men om problemet fortsetter, så poster jeg på nytt. takk skal dere ha Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Flott at du fikk fikset det! Om du vil ha et ordentlig anti-virus program så kan jeg anbefale NOD32 hvert fall Har brukt det selv i flere år uten noen problemer. Det koster ikke allverden og krever et minimum av systemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå