mixiz Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hei! Kunne trenge en offline translator til laptopen min som jeg har hos pappa. han har ikke internett Så har jeg lett litt rundt, men finner bare programmer som ligger lokalt på pcen, men må ha internett tilkobling for å fungere. Så derfor kunne jeg trenge et program, et offline translator program som jeg da kan bruke. Noen tips ? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Clue ordbok. Kanskje ikke så mye translator som du ville ha, men Clue er genialt uansett Lenke til kommentar
mixiz Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Clue er genialt! men det oversetter bare ord, jeg trenger et program som kan ta tekster. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 http://www.babylon.com/affiliates/landing/...CFUwb3godSRuPIw Har ikke prøvd det selv, men det så litt bra ut egentlig. Kanskje jeg skal laste det ned selv Lenke til kommentar
mixiz Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Babylon fant jeg også, virka ganske greit. men så kom problemet, det trenger internett for å kunne oversette. Det er derfor jeg sliter med å finne dette programmet som oversetter tekster uten å trenge en internett tilkobling Endret 26. november 2008 av mixiz Lenke til kommentar
V_B Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Oversettelse programmer pleier ikke å være så spesielt flinke til å oversette gramatisk riktig. Du burde heller oversette ord for ord og se at det står riktig bøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå