Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere om gutter som bryr seg mye om utseendet?


Gjest Prettyboy kaller de meg :(

Anbefalte innlegg

Jeg går med joggebukse til vanlig, men det er fordi den passer inn i min ellers layd back og baggye stil, og jeg liker stilen min sånn som den er, føler meg vel i den.. Så jeg ser ingen da grunn til at jeg skal forandre på noe som helst..

 

Edit:leif gange mange

Du ser altså på det som en stil, og ikke bare det mest behagelige plagget man kan gå med? Kommer din laidback-stil av at du ønsker å fremstå som en person som er laidback, eller er det bare blitt stilen din fordi du går mye med løse, behagelige klær?

 

Ja, så absolutt er det en type stil.. Det finnes mange fete joggebukser der ute.. Og da tenker jeg ikke på den klassiske svarte tynne umbro buksa som pappa jogger i.. Men forskjellige joggebukser i tykkere stoff i forskjellige farger og mønstre, intill dette kjører jeg som oftest en baggy zip-hood og ei fresh t-skjorte.. så jeg velger vel først og fremst stilen for jeg syns den er kul, ikke behagelig, det er bare ett pluss..

 

 

 

Jeg synes ikke det ser sjuskete ut med gutter som bruker joggebukser. De er jo behagelig å gå med, så skjønner godt at de velger slike bukser fremfor jeans. Men de er jo nødt til å være rene, da, selvsagt, og ikke fulle av flekker. I tillegg synes jeg av og til at gutter kjøper joggebukser i unødvendig stor størrelse, slik at buksene blir alt for vide. Dermed kan man se undertøyet, noe som ikke er særlig flatterende.

 

Nesten enig, selfølgelig skal joggebukser vaskes på lik linje som annet tøy, men jeg liker dem selv store, ikke megabaggy men heller ikke tight fit...

 

 

Edit: er dette en typisk slaskete stil ?

post-85032-1228142235_thumb.jpg

Endret av Best0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En av mine (tidligere) aller nærmeste venninner har hatt type en stund, men jeg har aldri møtt han. Jeg har bare sett div bilder av ham og en gang på avstand. De bildene jeg har sett er av ham som står i et speil og tar bilde av seg selv, han er grilla brun i fjeset, håret er "fett" av gele, han ser på seg selv med et "oh, i'm so sexy"-blikk og i øra henger en "diamant" av fineste sort. Og det var vel slik jeg oppfattet ham da jeg så ham kjapt en gang.

 

Nå er det sånn at jeg ikke har fått helt godt inntrykk av personligheten hans heller, utifra ting venninna mi har sagt, men jeg skal helt ærlig innrømme at det jeg forklarte ovenfor faktisk har gjort at jeg har fått et svært dårlig førsteinntrykk av ham. Jeg dømmer som regel folk aldri, og er veldig åpen. Men sånn orker jeg bare ikke.

Såklart skal de som vil få lov å kle seg og oppføre seg slik, men jeg hadde aldri i mitt liv funnet det attraktivt, that's for sure.

 

Gutten min blir veldig brun om sommeren, men nå om vinteren blir jo han mindre brun og jeg syns ikke det er noe galt i at han ser ut som et normalt vinter-menneske :p Synes det egentlig er greit at han generelt er litt scruffy, får litt mer manne-feeling fra han da. Såklart bør ikke gutter være ustelte, men når man bruker opp timesvis av dagene sine på kjøp/valg/sammensetning av klær, masse tid og penger på solarium og andre forfengeligheter så begynner det å ta overhånd fra mitt ståsted.

Lenke til kommentar

Solarium tar vel 25 minutter annenhver dag, kjøp av klær tar noen timer i uken hvis man gjør det mye, en skikkelig dusj/barbering tar 25 minutter i stedet for de vanlige 10, osv. Jeg tror ikke helt folk forstår hvor lite som må til for å se mye, mye bedre ut. En gutt kan gå fra rimelilg scruffy til svært velstelt på ca 4-5 timer i uken. Legger man til 2-3 timer med trening i det hele så er man et nytt menneske på et halvt år.

 

Det er lettere enn man tror.

Lenke til kommentar
Ikke glem sminking da Steffy :D

Sminken min på bildet tok 30 sekunder, men det var ikke akkurat jevnt. ^^ Selvfølgelig, hvis man sminker seg hver dag så begynner man å nærme seg en brøkdel av den tiden kvinner bruker på badet, men hvis man ikke gjør annet enn å bruke en fuktighetskrem med litt bruningseffekt så tar heller ikke det noe lang tid. Det er også litt interessant å se hvor ujevnt de som har oversminket seg (f eks i denne tråden) har gjort det, de gjør en direkte dårlig jobb til tross for å være så opptatt av det. Men sånn er det jo også med jenter, de med mest sminke er ikke de som er flinkest eller de som ser best ut.

Lenke til kommentar

Det er forskjell på såkalt emo-sminke og brunkrem + the works. Men jeg trodde dere diskuterte "prettyboy-looken" og ikke øyenskygge i mengder. Personlig syns jeg ikke brunkrem ser noe fint ut, men jeg liker emostilen i enkelte varianter og situasjoner. Dette oppfattes kanskje som hyklersk, men det kommer av at jeg syns brunkrem ser veldig unaturlig ut. I nesten alle tilfellene ser man et klart skille og det tar seg ikke ut på noen som helst måte. En godt sminket jente skal ikke gi inntrykk av at det er sminken som bærer fasaden - det samme gjelder for guttene synes jeg. Da mener jeg i situasjoner hvor man sminker seg eller bruker produkter for å bli penere.

Lenke til kommentar

Dorian Gray: Søk på soting av øyne. Det ser mye bedre ut.

 

 

Hvor mye noen bryr seg om det ytre gjør ikke meg noe sålenge de ikke plager meg med det. Om de bryr seg for lite og lukter vondt så plager de meg. Om de bryr seg for mye og lukter vondt så plager det meg. Hvordan noen ser ut gjør meg ingenting sålenge jeg ikke skal ligge med dem med øya åpne eller lyset av.

 

Selv så er jeg en mann som bruker kremer med rare navn (to stykker faktisk). Den tredje slapp jeg å kjøpe siden det står en pose med sukker på badet.

Endret av Gronko
Lenke til kommentar
Solarium tar vel 25 minutter annenhver dag.

 

Synes dette hørtes litt mye ut. Greit at styrken på solarium er lav i Norge, men det krever ikke 25 min / andre dag?

 

Tror i grunn solarium er det viktigste utenom en grei klesstil, kanskje til og med viktigere. Man ser mye freshere ut med litt farge i ansiktet/på kroppen. Jeg tenkte ikke særlig over det selv, før jeg la merke til at ei jente jeg tidligere ikke fant attraktiv plutselig ble litt heit etter noen runder i grillen.

 

For å svare trådstarter:

 

Bare lurer på hva jenter OG guttene mener om andre gutter som bryr seg mye om utseendet, men ikke er homo. Da mener jeg fine klær, litt fin glød i huden, fin og stelt på håret, fin hud osv..

 

Uttrykkene dine er veldig nøytrale . "Fine" klær, "litt fin glød", "fin og stelt på håret", "fin hud". Hva i all verden er det? Bilder av hva du mener, selv om det ikke er deg selv, er absolutt nødvendig dersom du ikke klarer å beskrive forskjellen. Uansett hva slags type menneske det er snakk om, er "fin" et koselig uttrykk, som kan bety hva som helst. All diskusjonen har kun dukket opp fordi du kaller deg "prettyboy", et uttrykk med negative konnotasjoner nå til dags.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...