Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere om gutter som bryr seg mye om utseendet?


Gjest Prettyboy kaller de meg :(

Anbefalte innlegg

Altså man kler seg som man vill. Personlig synes jeg man skal kle seg sånn at man er stolt av seg selv og andre dermed skal kunne se det.

 

Det går en grense.

Det gjør det, ingen aksept for gutter i joggings utenom når de trener.

 

Jeg får ikke lov til å bruke joggings på rommet mit engang ? :O

 

Rare regler...

 

Betyr det at jeg ikke kan sitte i boksern og se på tv heler ? :s

Snakker om når man er ute av huset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså man kler seg som man vill. Personlig synes jeg man skal kle seg sånn at man er stolt av seg selv og andre dermed skal kunne se det.

 

Det går en grense.

Det gjør det, ingen aksept for gutter i joggings utenom når de trener.

 

Jeg får ikke lov til å bruke joggings på rommet mit engang ? :O

 

Rare regler...

 

Betyr det at jeg ikke kan sitte i boksern og se på tv heler ? :s

 

Kverulere kverulere.

Lenke til kommentar
Altså man kler seg som man vill. Personlig synes jeg man skal kle seg sånn at man er stolt av seg selv og andre dermed skal kunne se det.

 

Det går en grense.

Det gjør det, ingen aksept for gutter i joggings utenom når de trener.

 

Jeg får ikke lov til å bruke joggings på rommet mit engang ? :O

 

Rare regler...

 

Betyr det at jeg ikke kan sitte i boksern og se på tv heler ? :s

Snakker om når man er ute av huset.

 

Det kjønnte jeg ikke :p Er lov med humor ?

Lenke til kommentar
Altså man kler seg som man vill. Personlig synes jeg man skal kle seg sånn at man er stolt av seg selv og andre dermed skal kunne se det.

 

Det går en grense.

Det gjør det, ingen aksept for gutter i joggings utenom når de trener.

 

Jeg får ikke lov til å bruke joggings på rommet mit engang ? :O

 

Rare regler...

 

Betyr det at jeg ikke kan sitte i boksern og se på tv heler ? :s

 

Kverulere kverulere.

 

Din kommentar her vitner om en defensiv komunikasjonstaktik som får deg til å se på enhver utalelse fra en tidligere oponent som et angrep. Du vet at når man forholder seg slik er de fleste mennesker totalt ute av stand til å se sine egne feil eller i det hele tatt tenke logisk ?

 

Kort sagt kilden til ringdiskusjon, her igjenn snakker vi om slikt man kan forvente i dagbladet kommentarfeltet.

Lenke til kommentar
Du som begynte å plukke på meg. Ikke akkurat så veldig saklig heller. Men nok med deg, kjenner typen din å dette vil aldri ta slutt.

 

Jeg sa jo tidligere at jeg hadde et generelt fokus med den første posten. Det at du sier det er jeg som er "typen" og det at hele innleget ditt er gjenomsyret med den defensive holdningen jeg kommenterte viser jo bare hvor sårt du trenger å lese det jeg skrev og kansje reflektere litt over det sammtidig.

 

Det er morsomt å se at du prøver å ta det siste ordet her, men det kommer ikke gratis desverre.

Så hvis du fortsatt ikke greier å holde deg fra en ny kommentar kan du jo svare på disse to velrettede spørsmålene:

hvor gammel er du og hva slags forhold har du til logikk og vitenskaplig holdning ?

 

For å holde oss litt til emne kan du jo si noe om hva som er grunnlaget får de tidligere kommentarene dine, kansje utdype litt om hva som er "bra" måte å forholde seg til utsende og hvorfor ? Ta med litt om normer og hva betydning de har også kansje ? Jeg er veldig spent nå ...

Lenke til kommentar
Altså man kler seg som man vill. Personlig synes jeg man skal kle seg sånn at man er stolt av seg selv og andre dermed skal kunne se det.

 

Det går en grense.

Eneste stedet det går en grense er hvor overlegen man kan bli når man fokuserer en del på hvordan man ser ut. Hvordan man kler og steller seg er 120% opp til en selv.

 

Veldig enig, en farlig felle forbundet med alt.

Lenke til kommentar
Så, hva ville dere tenkt om dere så en 15-år gammel gutt i joggebukse, vanlig hvit t-skjorte og ikke noe mer dill en voks i håret?

 

Kroppslig utsende og passform spiller jo inn, jeg aner ikke hva jeg ville tenkt siden det er situasjonsmessig. Men typiske assiasjoner ville vel vært: fjortis, slap, lav klasse (muligens), lite identitet, normalisert, og mye mer.

Lenke til kommentar
Så, hva ville dere tenkt om dere så en 15-år gammel gutt i joggebukse, vanlig hvit t-skjorte og ikke noe mer dill en voks i håret?

 

Kroppslig utsende og passform spiller jo inn, jeg aner ikke hva jeg ville tenkt siden det er situasjonsmessig. Men typiske assiasjoner ville vel vært: fjortis, slap, lav klasse (muligens), lite identitet, normalisert, og mye mer.

Og jeg siktet mer til hvem det nå enn var som sa at joggebukse var for drøyt til hverdags for gutter.

Lenke til kommentar

Altså homse blir slengt etter meg i hytt og gevær.. Guttene som slenger det ignorerer jeg mens jentene derimot tar jeg for meg på liknende vis som regel:

 

"Om jeg er homo så er iallefall muligheten for at det blir noe på deg 0, det er jo egentlig jævlig synd ;)"

 

"Ja er homo, derfor blir ikke noe på deg" osv..

 

Med et smil om munnen selvfølgelig.

 

-

 

Med helbleket hår og fet brunfarge så hagler det nærmest med ordet homo, men jeg må ærlig si det at slike ting er ikke noe man bør ta seg nær av om man er sikker på seg selv.

 

Jeg er sikker på meg selv og min legning og er streight som en rett flaggstang satt opp ved hjelp av vater.

 

Vær sikker på deg selv TS selv om folk kommer med piss, ikke la deg rikke på nesen.

 

Jeg liker å skille meg ut, hvorfor skal jeg gidde se ut som alle andre folk i gata?

Endret av Cape
Lenke til kommentar
Jeg liker gutter som tar vare på seg selv. Som for meg personlig vil si at man holder seg i form. Man kjøper seg klær som passer og hiver klær som er skitne på vask. Man klipper seg når håret er for langt. Man barberer seg. Gjerne tar på litt voks og noe parfyme før man går ut.

 

Så det du sier er at vi gutta som har langt hår ikke er menn?

 

15 cm til, så har jeg håret mitt nede på ræva. Gleder meg :) Skal bli digg med ordentlig langt hår igjen.

Sist jeg hadde så langt hår, var vel for 3 år siden da jeg hadde det som hobby å sette det fast i beltespenna :)

 

Selv om det er en selvfølge på et forum at jeg skriver min personlige mening så skrev jeg i tillegg "for meg personlig". Jeg liker menn som klipper seg. Jeg liker ikke langt hår på menn. Gjør deg ikke mindre mann. Bare gjør deg ikke til min mann. ;)

Lenke til kommentar

Såkalte prettyboys er forferdelig.

 

Jeg synes også man skal ta vare på kroppen sin. Da mener jeg at man ikke går ut uten å ha sjekket hvordan man faktisk fremstår. Det finnes en fin, og ikke alt for hårfin balanse, mellom de som går ute uten noenting, og gutter som kliner brunkrem og foundation i trynet for å se bedre ut. For det gjør de ikke. Den såkalte pakkisstilen har jeg absolutt ingenting til overs for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...