Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere om gutter som bryr seg mye om utseendet?


Gjest Prettyboy kaller de meg :(

Anbefalte innlegg

Det er flott med gutter som er opptatte av å ta vare på huden, og som tør å bruke lypsyl uten å synes at det er flaut. Stolt av dem som gjør dette. Men jeg synes ikke de trenger å ta like mye av som f.eks stylisten Jan Thomas, med botox og det hele. Litt i meste laget, det.

 

Jeg er forresten jente.

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bryr meg ikke hva andre gjør eller ikke gjør. Er du så opptatt hva andre gutter gjør og hvordan dem ser ut så må du være homo. Jeg trener, tar solarium på vinteren, vasker ansiktet og bruker fuktighetskrem; "So what".

 

Som jeg sier, du er ikke mann om du sjekker ut gutter og deres utseende hele tiden.. Jeg gjør dette for min del og det funker for meg.. Ikke er jeg noen "pretty-boy" heller da. Ligner kanskje mer på Jerome Le Banner(bildet litt lenger opp), selv om jeg ikke er så stor da.. ;)

Uansett, er du en som bryr seg om utseendet, en såkalt "pretty-boy", bra for deg så lenge det funker og du kan leve med det.

Lenke til kommentar
Jeg bryr meg ikke hva andre gjør eller ikke gjør. Er du så opptatt hva andre gutter gjør og hvordan dem ser ut så må du være homo. Jeg trener, tar solarium på vinteren, vasker ansiktet og bruker fuktighetskrem; "So what".

 

Som jeg sier, du er ikke mann om du sjekker ut gutter og deres utseende hele tiden.. Jeg gjør dette for min del og det funker for meg.. Ikke er jeg noen "pretty-boy" heller da. Ligner kanskje mer på Jerome Le Banner(bildet litt lenger opp), selv om jeg ikke er så stor da.. ;)

Uansett, er du en som bryr seg om utseendet, en såkalt "pretty-boy", bra for deg så lenge det funker og du kan leve med det.

 

Du missforstår, det å ville ta seg godt ut er det ikke noe galt med, problemet er at disse "pretty" boysa som trådstarter henviser seg til, tror de er bedre enn andre osv... Solarium er nok litt på grensen til hva jeg syntes er greit for det maskuline kjønn, men noen må da gjøre det også.

Lenke til kommentar
Uansett så finnes det så mye annet som er værre enn å gå i fine klær.(du har de som går i stygge klær og ikke får seg fitte)

 

 

Uff, ikke for å være altfor frekk, men jeg lo.. Det kommer jo helt ann på hva person til person ser på som stygge klær, mange misliker nok forskjellige typer mennesker på måten de kler seg, og oppfører seg..

Men, de som går i stygge klær og ikke får seg .... Jeg skjønner ikke på noen måte hvordan du kan koble dette til noe som er nevnt før i tråden..

Lenke til kommentar
Majoriteten av forumet er ekte menn. I like it :)

Majoriteten av forumet er egentlig små nerder som sitter hjemme hele dagen og runker til hentai og leker menn på forumet ved å be folk dumpe dama si fordi hun så på en annen mann

 

Derimot har vi også endel her som faktisk vet hva dem prater om, har kunnskap og ikke minst erfaring

Lenke til kommentar
Jeg liker gutter som tar vare på seg selv. Som for meg personlig vil si at man holder seg i form. Man kjøper seg klær som passer og hiver klær som er skitne på vask. Man klipper seg når håret er for langt. Man barberer seg. Gjerne tar på litt voks og noe parfyme før man går ut.

 

Så det du sier er at vi gutta som har langt hår ikke er menn?

 

15 cm til, så har jeg håret mitt nede på ræva. Gleder meg :) Skal bli digg med ordentlig langt hår igjen.

Sist jeg hadde så langt hår, var vel for 3 år siden da jeg hadde det som hobby å sette det fast i beltespenna :)

Lenke til kommentar
Majoriteten av forumet er ekte menn. I like it :)

 

Med ekte menn mener du da simple individer ?

 

I forhold til din tidligere post virker det på meg som det å være anerledes er totalt tabu for deg. Det vitner om et smalt perspektiv, mangel på aksept og kansje et lavmål av forståelse for stil i tilegg siden du er så kritisk til det ?

 

Jeg syns ikke trådstarter ga et godt bilde av seg med sin overlegne sluttkommentar, men man kan svare som inteligente mennesker istede for å ty til tabufisering av hele væremåter som bare vitner om skriverens mangel på samfunsvitenskapelig forståelse.

 

Jeg trodde virkelig folk som oppsøkte plasser for diskusjon viste mer om hvordan man håndterte seg i en diskusjon enn dagbladet komentatorene.

 

I det minste ser trådstarter nå hvor lav aksept for hans stil visse "folk" har ...

Lenke til kommentar

Jeg liker å ta vare på meg selv som mann. Med det så mener jeg:

 

- God hygiene, jeg dusjer hver dag og har ren mun/tenner

- Trening, jeg holder meg fit

- Litt voks i håret, jeg har veldig stritt hår, så uten voks så ser jeg ut som en tard

- Jeg trimmer ballehår

- Jeg klipper negler, for lange negler må være noe av det tammeste som fins (bortsett fra på jenter selvsagt).

 

 

That's it egentlig. Jeg er mye ute om sommeren og jeg blir ganske brun. Man ser jo mye friskere ut da. Men du finner meg ikke i solariumet eller med noe annet juks på kroppen.

Lenke til kommentar
Majoriteten av forumet er ekte menn. I like it :)

 

Med ekte menn mener du da simple individer ?

 

I forhold til din tidligere post virker det på meg som det å være anerledes er totalt tabu for deg. Det vitner om et smalt perspektiv, mangel på aksept og kansje et lavmål av forståelse for stil i tilegg siden du er så kritisk til det ?

 

Jeg syns ikke trådstarter ga et godt bilde av seg med sin overlegne sluttkommentar, men man kan svare som inteligente mennesker istede for å ty til tabufisering av hele væremåter som bare vitner om skriverens mangel på samfunsvitenskapelig forståelse.

 

Jeg trodde virkelig folk som oppsøkte plasser for diskusjon viste mer om hvordan man håndterte seg i en diskusjon enn dagbladet komentatorene.

 

I det minste ser trådstarter nå hvor lav aksept for hans stil visse "folk" har ...

 

Hva er galt med å kalle en spade en spade? Er du ekkel (med ekkel mente jeg dog ikke stilen hans men ekkel etter hva han sa) så sier jeg at du er ekkel ikke "Jeg syntes du kunne sagt det der på en penere måte"

 

Han spurte hva folket syntes om hans stil og vi svarte. Hva er galt med det?

Lenke til kommentar
Majoriteten av forumet er ekte menn. I like it :)

 

Med ekte menn mener du da simple individer ?

 

I forhold til din tidligere post virker det på meg som det å være anerledes er totalt tabu for deg. Det vitner om et smalt perspektiv, mangel på aksept og kansje et lavmål av forståelse for stil i tilegg siden du er så kritisk til det ?

 

Jeg syns ikke trådstarter ga et godt bilde av seg med sin overlegne sluttkommentar, men man kan svare som inteligente mennesker istede for å ty til tabufisering av hele væremåter som bare vitner om skriverens mangel på samfunsvitenskapelig forståelse.

 

Jeg trodde virkelig folk som oppsøkte plasser for diskusjon viste mer om hvordan man håndterte seg i en diskusjon enn dagbladet komentatorene.

 

I det minste ser trådstarter nå hvor lav aksept for hans stil visse "folk" har ...

 

Hva er galt med å kalle en spade en spade? Er du ekkel (med ekkel mente jeg dog ikke stilen hans men ekkel etter hva han sa) så sier jeg at du er ekkel ikke "Jeg syntes du kunne sagt det der på en penere måte"

 

Han spurte hva folket syntes om hans stil og vi svarte. Hva er galt med det?

 

Det var den generelle holdningen i tråden som du med dine kommentarer ga tilslutning til jeg har reagert på.

Lenke til kommentar
Altså man kler seg som man vill. Personlig synes jeg man skal kle seg sånn at man er stolt av seg selv og andre dermed skal kunne se det.

 

Det går en grense.

Det gjør det, ingen aksept for gutter i joggings utenom når de trener.

 

Jeg får ikke lov til å bruke joggings på rommet mit engang ? :O

 

Rare regler...

 

Betyr det at jeg ikke kan sitte i boksern og se på tv heler ? :s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...