Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere om gutter som bryr seg mye om utseendet?


Gjest Prettyboy kaller de meg :(

Anbefalte innlegg

Det er ikke noe naturlig i de rollene vi har gitt menn og kvinner i dag i vesten.

Akkurat det kan vi diskutere til vi blir grønne i trynet, men det er ingen tvil om at ting kunne vært annerledes. :)

 

Alt kan diskuteres til man blir grønn bare man har noen som ikke vil bli enige :)

 

Ting kunne vært anerledes ja og det er derfor jeg påpeker det ikke er naturlig. Det er gjennom sosiale normer osv. at vi har bygget opp samfunnet og de syn vi har. Å si at den moddelen vi endte opp med er den naturlige (naturlov/riktige) blir feil ettersom andre endte opp med noe annet og det var naturlig i deres tilfellet like mye som vårt og vår egen modell har gjennomgått forandring over tid og vil sikkert fortsette med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg blir av og til kalt pretty boy, men er laaaangt unna de bildene som blir postet i tråden her....

 

Soss er også en gjenganger, men ikke blant mine venner, kun randoms. Like barn leker best.

 

Jeg trener, kjører solarium av og til bleker håret og steller huden. Hva en eller annen fjott skulle mene om det får være hans eller hennes mening. De ytrer det, jeg bryr meg ikke.

Lenke til kommentar

Alt går jo an om det ikke blir overdrevet!

Dette gjelder både gutter og jenter. Du skal ikke SE sminket ut. Du skal ikke se ut som om du tar for mye sol. Det skal se naturlig ut.

Og noen jenter liker jo at gutten tar vare på seg selv da.

 

Har forresten en vennine som nesten roper "homo" når hun ser en med unaturlig glatt/brun/kontrastfylt hud. Ikke det at hun hater homofile, hun digger dem. Men du får jo lett et stempel da.

Lenke til kommentar
Ja jeg blir av og til kalt pretty boy, men er laaaangt unna de bildene som blir postet i tråden her....

 

Soss er også en gjenganger, men ikke blant mine venner, kun randoms. Like barn leker best.

 

Jeg trener, kjører solarium av og til bleker håret og steller huden. Hva en eller annen fjott skulle mene om det får være hans eller hennes mening. De ytrer det, jeg bryr meg ikke.

 

Definer "steller huden"?

Hørt dama mi si noe av det samme..

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Så lenge ikke noen poster et bilde av seg selv er det jo ganske vanskelig å si om trådstarter eller noen av de andre "prettyboy'sa" her inne overdriver.

Jeg bruker forsåvidt fuktighetskrem i ansiktet selv, fordi jeg blir så inni hampen tørr i trynet etter jeg dusjer. Uten at jeg skjemst av det eller synes det er for teit.

Solarium tar jeg nå riktig nok ikke. Ikke om sommeren i alle fall, det ser bare rart ut at nordmenn er brune om vinteren :p

Lenke til kommentar
Hei! :)

 

Bare lurer på hva jenter OG guttene mener om andre gutter som bryr seg mye om utseendet, men ikke er homo. Da mener jeg fine klær, litt fin glød i huden, fin og stelt på håret, fin hud osv..

 

Tror mange gutter ser "ned" på oss som er penere enn dem, men får jo mange blikk av jentene da ;) Men om det er positivt eller ikke vet jeg ikke alltid :/ Pleier å være positivt når man blir kjent med jenta ihvertfall..

 

Oss? Mener du da at du stempler deg selv som pen?

 

Jeg ser ikke på pen som en klasse, men derimot slike arogante "peninger" er det værste jeg vet.

Lenke til kommentar
Jeg har brukt fuktighetskrem et par ganger siden det så ut som om noen hadde cumma meg i trynet. Sjampo,såpe,deo og noen ganger parfyme og noe i håret i helgene. That's it.

Om man er tørr på hendene eller i ansiktet er det vel greit å bruke en form for fuktighetskrem da. Sjampo, såpe og deo tar jeg som en selvfølge.

Noe i håret, jaja, noen passer uten, noen ser ikke ut uten. Alt det du sier er greit, så lenge det brukes med måte.

Lenke til kommentar
Hei! :)

 

Bare lurer på hva jenter OG guttene mener om andre gutter som bryr seg mye om utseendet, men ikke er homo. Da mener jeg fine klær, litt fin glød i huden, fin og stelt på håret, fin hud osv..

 

Tror mange gutter ser "ned" på oss som er penere enn dem, men får jo mange blikk av jentene da ;) Men om det er positivt eller ikke vet jeg ikke alltid :/ Pleier å være positivt når man blir kjent med jenta ihvertfall..

 

Metroseksuelle gutter har jeg lite til overs for, det er direkte stygt!

 

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du tror "vi?" er misunnelige på slike som deg? Jeg ser ned på alle gutter som bruker sminke, brunkrem, eyeliner osv. Menn skal være menn.

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Ser ned på "dere" fordi dere er så pene? Når jeg ser på sånne typer, fantaserer jeg om hvordan jeg komme i trøbbel med han slik at jeg kan ommøblere det fine trynet hans. Sånn jeg fyrte meg opp til fotballkamp f.eks. Når jeg så en klyse/transe/homse-spiller på andre siden før kamp, satt jeg gjerne med et par harde gitarriff og tenkte på hvordan jeg skulle SKAMtakle den jævelen.

Lenke til kommentar
Ser ned på "dere" fordi dere er så pene? Når jeg ser på sånne typer, fantaserer jeg om hvordan jeg komme i trøbbel med han slik at jeg kan ommøblere det fine trynet hans. Sånn jeg fyrte meg opp til fotballkamp f.eks. Når jeg så en klyse/transe/homse-spiller på andre siden før kamp, satt jeg gjerne med et par harde gitarriff og tenkte på hvordan jeg skulle SKAMtakle den jævelen.

Hahaha :D

Lenke til kommentar
Ja jeg blir av og til kalt pretty boy, men er laaaangt unna de bildene som blir postet i tråden her....

 

Soss er også en gjenganger, men ikke blant mine venner, kun randoms. Like barn leker best.

 

Jeg trener, kjører solarium av og til bleker håret og steller huden. Hva en eller annen fjott skulle mene om det får være hans eller hennes mening. De ytrer det, jeg bryr meg ikke.

 

Definer "steller huden"?

Hørt dama mi si noe av det samme..

 

Rense porer, skrubbe, fjerne kviser, tømme hudormer på nesen som omtrent alle har uansett alder.

 

Fuktighetskrem i ansiktet.

 

Thats it.

 

-

 

Har spurt jenter om hva deres syn er på saken også det er ganske mye av det samme; De liker gutter som tar vare på seg selv, men overdriver.

 

Sminke - Brunkrem - Vel det er laaaangt over streken.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...