Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere om gutter som bryr seg mye om utseendet?


Gjest Prettyboy kaller de meg :(

Anbefalte innlegg

Gjest Prettyboy kaller de meg :(

Hei! :)

 

Bare lurer på hva jenter OG guttene mener om andre gutter som bryr seg mye om utseendet, men ikke er homo. Da mener jeg fine klær, litt fin glød i huden, fin og stelt på håret, fin hud osv..

 

Tror mange gutter ser "ned" på oss som er penere enn dem, men får jo mange blikk av jentene da ;) Men om det er positivt eller ikke vet jeg ikke alltid :/ Pleier å være positivt når man blir kjent med jenta ihvertfall..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min del går grensen ved fuktighetskrem. Alt over det må jeg le litt av. Men hvis man drar damer på det så hvorfor ikke. Spørsmålet er jo da om man ikke mathces med damer som er akkurat like selvoptatte. Men det er kanskje det som passer best.

 

Når det kommer til homsekommentaren din. Det er ikke alle homser som kler seg feminint og jålete. Når gutter kler seg på denne måten er det mer et utrykk for en del av dem som føler seg feminine. Men jeg blir ikke overasket hvis du liker ta bilder av deg selv og et par andre "prettyboiz" i bar overkropp, noe som er veeeeldig i grenseland.

 

Forøvrig liker jeg ikke tonen din.

 

"Tror mange gutter ser "ned" på oss som er penere enn dem,"

 

Vi ser ikke ned på dere fordi dere tror at dere er penere enn alle andre. Vi ler av måten dere oppfører dere på og fordi dere kler som tøser.

 

GG

Lenke til kommentar

Noen får vel lyst til å kline til deg med en knyttneve og andre med munnen. Da har du pretty much ekstremistene så kan du tenke deg at det ligger noe immellom der :)

 

Du kjenner da normen ? Jo mer uvanlig jo videre formeninger. Det har nok mye med hva du bringer inn ved siden av stilen din. Andre personlighetstrekk osv. ikke noe er reservert for en eksplisit gruppe mennesker, gjør hva du vil, men ta konsekvensene. Vi lever i en verden full av kjøtthuer. ikke regn med at folk skal være logiske.

Lenke til kommentar
Hei! :)

 

Bare lurer på hva jenter OG guttene mener om andre gutter som bryr seg mye om utseendet, men ikke er homo. Da mener jeg fine klær, litt fin glød i huden, fin og stelt på håret, fin hud osv..

 

Tror mange gutter ser "ned" på oss som er penere enn dem, men får jo mange blikk av jentene da ;) Men om det er positivt eller ikke vet jeg ikke alltid :/ Pleier å være positivt når man blir kjent med jenta ihvertfall..

 

 

Sorry, den setningen likte jeg ikke. Og jeg synes ikke akuratt noe særlig om "sosser" for å si det mildt :)

Lenke til kommentar

Om man bruker kremer og andre ting å bryr seg om utseendet, det er en ting. Det kan være litt vanskelig å forklare hvor grensa går, men den er defenitivt nådd når jeg ser andre gutter går rundt og leker deilig og er overfladiske, og de samtidig legger ut bilder av seg selv i barings på nettet, det er sånne man bare en dag håper å komme i bråk med, så jeg kan slå "den fine" trynehuden deres rett ned.

Lenke til kommentar

Menn skal for faen være menn.

Værste jeg vet er å se prettyboys på gata med trynet fullt av brunkrem og bling i ørene som tror de eier stedet, med en fjorten år gammel blond kjerring i armen. Mens alle andre rundt lurer på om gutten blir tatt i 2ern.

 

Hadde et tilfelle på vgs her i fjor, hvor det var vannkrig med russ. Plutselig en gutt som hylte ut "NEI IKKE HÅRET" og nærmest la seg i fosterstilling som om han skulle til å få bank. Fy faen, metroseksuelle gutter er ikke menn.

 

Jeg sier ikke at det er galt å ta litt i håret eller faktisk se seg selv i speilet før man går ut. Men jeg sier at menn skal være menn.

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Vel du oppfordrer jo til kritikk på måten du frammstiller "deg selv" i førstepost, men det lagt til side; så synes jeg grensa går en plass..

 

Har ikke noe imot gutter som faktisk bryr seg om åssen de ser ut, men det er for meg en stor forskjell på de som tar sol noen ganger i året og de som til daglig bruker brunkrem osv..

Lenke til kommentar

Nå forteller du ikke hvordan du kler deg og slikt da. Finnes jo forskjell på å kle seg som en sossehomo og å kle seg preppy. Begge bryr seg om utseendet, see? Sosser liker jeg ikke, ikke spør hvorfor, dem tiltrekker seg bare fjortissjenter uansett, så det er ikke konkurransen som er problemet jeg har med dem heller. En som derimot kler seg stilfullt, voksent og kult synes jeg ikke noe negativt om (så lenge personligheten matcher stilen). Dem tenker sikkert like mye på utseendet som sossene, men dem blir ikke kvalme av dem grunn. En fryd å se dem drar ordentlige damer, ikke fjortissmøkk som har vært på halve pakkis-oslo allerede i en alder av femten

Lenke til kommentar

Jeg syns det er viktig at man føler seg vel med hvordan man ser ut og ikke tenker på hva andre syns. Selv like jeg å se bra ut, og i mine øyner så er det å se bra ut en blanding av å se komfertabel ut og være orginal.

 

Så lenge man har en gode attitude, er hyggelig osv så kan man se ut åssen man vil for min del :) Jeg kjenner gutter som bruker brunkrem, ser ikke ned på de for det, fordi de er hyggelig mot alle de møter på og vet hvordan de skal oppføre seg. Eneste "feilen" jeg ser i deg er attituden din. Som et par andre før meg har påpekt.

Lenke til kommentar
For min del går grensen ved fuktighetskrem. Alt over det må jeg le litt av. Men hvis man drar damer på det så hvorfor ikke. Spørsmålet er jo da om man ikke mathces med damer som er akkurat like selvoptatte. Men det er kanskje det som passer best.

 

Når det kommer til homsekommentaren din. Det er ikke alle homser som kler seg feminint og jålete. Når gutter kler seg på denne måten er det mer et utrykk for en del av dem som føler seg feminine. Men jeg blir ikke overasket hvis du liker ta bilder av deg selv og et par andre "prettyboiz" i bar overkropp, noe som er veeeeldig i grenseland.

 

Forøvrig liker jeg ikke tonen din.

 

"Tror mange gutter ser "ned" på oss som er penere enn dem,"

 

Vi ser ikke ned på dere fordi dere tror at dere er penere enn alle andre. Vi ler av måten dere oppfører dere på og fordi dere kler som tøser.

 

GG

Word

Lenke til kommentar
Menn skal for faen være menn.

Værste jeg vet er å se prettyboys på gata med trynet fullt av brunkrem og bling i ørene som tror de eier stedet, med en fjorten år gammel blond kjerring i armen. Mens alle andre rundt lurer på om gutten blir tatt i 2ern.

 

Hadde et tilfelle på vgs her i fjor, hvor det var vannkrig med russ. Plutselig en gutt som hylte ut "NEI IKKE HÅRET" og nærmest la seg i fosterstilling som om han skulle til å få bank. Fy faen, metroseksuelle gutter er ikke menn.

 

Jeg sier ikke at det er galt å ta litt i håret eller faktisk se seg selv i speilet før man går ut. Men jeg sier at menn skal være menn.

 

Mener du at menn skal beholde den gender de har blitt utdelt i vesten gjennom sosial utviklingen vår eller at menn skal beholde sitt sex ?

 

I første tilfelle gir du en slags mening dog veldig normativ og trangsynt syns jeg.

I andre tilfellet har du bare misforståt hvordan verden fungerer ganske generelt og jeg syns du kan ha godt av å studere litt sosialogi og psykologi før du utaler deg om noe som helst igjenn.

 

Det fins hele stamesamfunn der alle menn har den feminine rollen og kvinnene den maskuline. Det er ikke noe naturlig i de rollene vi har gitt menn og kvinner i dag i vesten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...