TMB Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hei. Ut av disse: Crash Bandicoot: Mind over Mutant Fable 2 Far Cry 2 GTA IV Sonic Unleashed Hvilket ville du ha kjøpt, og hvorfor? Takk Lenke til kommentar
karl95 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 gta IV , fordi det er drit fett Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Personlig at jeg valgt Fable 2. Men du må jo ta det spillet du har lyst på. Man velger f.eks FarCry 2 hvis du vil ha et fps. Edit: fikset nå Endret 25. november 2008 av Runarbs Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Personlig at jeg valgt Fable 2. Men du må jo ta det spillet du har lyst på. Man velger f.eks Fable 2 hvis du vil ha et fps. Du mener vel RPG? Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Crash Bandicoot : mind over mutant. Fordi det skal jeg kjøpe Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Personlig at jeg valgt Fable 2. Men du må jo ta det spillet du har lyst på. Man velger f.eks Far Cry 2 hvis du vil ha et fps. Fixed EDIT: Nå glemte jeg helt anbefalinger her. Så glemsk er det mulig å bli. Jeg ville enten kjøpt Fable 2 eller GTA IV, men kan kun anbefale GTA IV siden jeg ikke har prøvd Fable. Far Cry 2 syntes jeg ble alt for ensforming, så det vil jeg ikke anbefale. Endret 25. november 2008 av nypis Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ville vel anbefalt deg og laste ned demoer og sjekke hva du liker best. Vanskelig og anbefale noe når smaken er som baken Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Ville vel anbefalt deg og laste ned demoer og sjekke hva du liker best. Vanskelig og anbefale noe når smaken er som baken Finnes ikke demoer for noen av de spillene... Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Ville vel anbefalt deg og laste ned demoer og sjekke hva du liker best. Vanskelig og anbefale noe når smaken er som baken Finnes ikke demoer for noen av de spillene... Bah. Skal snart kjøpe meg Far Cry 2 tror jeg, så om du gidder og høre på en random fyr som meg, vurder det Endret 25. november 2008 av ScreamRape Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ikke kjøp noen av de. Kjøp fallout 3! Det har ødelagt min nattesøvn og arbeidslyst den siste tiden. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 GTA IV. Gøy historie, gøyere multiplayer. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Jeg ville valgt GTA4, mest å gjøre. Fable 2 er ikke så mye gameplay som folk vil ha det til. Åja, men EGENTLIG stemmer jeg på Fallout 3 Endret 25. november 2008 av Patney Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Left 4 Dead selvom det strider med listen. Coop er knallgøy der hvertfall;] Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det er vanskelig å svare, siden alle disse spillene er gode men ligger i svært forskjellige sjangere. Umulig å sammenligne! Så du må nesten gå for favorittsjangeren din. For meg er FC2 den klare favoritten i denne listen, men jeg unngår FPS på konsoll så det ble PC. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Gta4 spiller man seg lei på i løpet av et par timer Blir alt for ensformig. Kjør en plass å skyt en fyr kjør en annen plass å skyt 2 fyrer and so on. Fallout er å anbefale. Utrolig stort spill Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ja ja ja. Fallout 3. Du vil ikke angre. Det eneste du kommer til å angre på er når du har spilt til 05 og skal på jobb klokka 07. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Man må bare ha Fallout 3! beste spille jeg har prøvd i år! men ellers så hadde jeg tatt Fable 2 fordi jeg har det selv og det er heeeftig spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå