Gå til innhold

Spørsmål om LBP Editor

dannad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenker du på å teleportere seg på en måte? Lurt på det samme selv, er kjedelig å fly hele strekningen.

Jeg har lyst å bli transportert ved å stå på et kjøretøy med hjul som går av seg selv. Ideen min er at sackboyen står på kjøretøyet mens det kjører i en komfortabel hastighet, så må sackboyen hoppe over diverse hindre mens de beveger seg framover.

Endret av dannad
Lenke til kommentar
Tenker du på å teleportere seg på en måte? Lurt på det samme selv, er kjedelig å fly hele strekningen.

"Teleportere": Fest et stempel eller et eller annet til sjekkpungtet, som aktiveres av en bryter og trekker sjekkpungtet til et annet sted. Eller du kan feste sjekkpungtet til en bil, oppløselig materiale som får sjekkpungtet til å rulle av gårde osv..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Har bare et annet problem som gjelder det å lage baner:

Noen ganger, når jeg er inne på verktøy, materialer, verktøysinnstillinger osv, kommer det opp en blå boks som forteller meg hva dette materialet/verktøyet/innstillingen er. Men, noen ganger kommer den ikke opp. Er det noen måte jeg kan kontrollere denne boksen, så jeg kan få den opp når jeg vil? Det er særlig på verktøysinnstillingene at jeg sliter med å finne ut hva som er hva..

Ja, jeg vet at man kan trykke firkant - men ikke når du er på verktøyinntillinger. Og dessuten synes jeg det blir litt tungvint å trykke på firkant hver gang, den info-boksen er mye bedre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...