dannad Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg klarer ikke å lage et enkelt transportmiddel som skal frakte Sackboy'en fra A til B. Strekningen er rett frem, jeg har helt hjerneteppe... Noen som kan gi en kort liten forklaring på hva jeg må gjøre? (Den kan være lang om det må til) Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tenker du på å teleportere seg på en måte? Lurt på det samme selv, er kjedelig å fly hele strekningen. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Tenker du på å teleportere seg på en måte? Lurt på det samme selv, er kjedelig å fly hele strekningen. Jeg har lyst å bli transportert ved å stå på et kjøretøy med hjul som går av seg selv. Ideen min er at sackboyen står på kjøretøyet mens det kjører i en komfortabel hastighet, så må sackboyen hoppe over diverse hindre mens de beveger seg framover. Endret 25. november 2008 av dannad Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) http://forums.lbpbuilder.com/viewtopic.php?id=77 Kanskje det hjelper deg litt. Og istedenfor en slik knapp så tar du en sensor eller no. Endret 25. november 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Tenker du på å teleportere seg på en måte? Lurt på det samme selv, er kjedelig å fly hele strekningen. "Teleportere": Fest et stempel eller et eller annet til sjekkpungtet, som aktiveres av en bryter og trekker sjekkpungtet til et annet sted. Eller du kan feste sjekkpungtet til en bil, oppløselig materiale som får sjekkpungtet til å rulle av gårde osv.. Endret 25. november 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 en lett måte å lage det du tenker på er å feste en hjerne bakerst på bilen, og sette på følgemodus! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Har bare et annet problem som gjelder det å lage baner: Noen ganger, når jeg er inne på verktøy, materialer, verktøysinnstillinger osv, kommer det opp en blå boks som forteller meg hva dette materialet/verktøyet/innstillingen er. Men, noen ganger kommer den ikke opp. Er det noen måte jeg kan kontrollere denne boksen, så jeg kan få den opp når jeg vil? Det er særlig på verktøysinnstillingene at jeg sliter med å finne ut hva som er hva.. Ja, jeg vet at man kan trykke firkant - men ikke når du er på verktøyinntillinger. Og dessuten synes jeg det blir litt tungvint å trykke på firkant hver gang, den info-boksen er mye bedre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå