zjonesz Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Skolen har blokkert FTP porten så jeg ikke kommer inn på ftpserveren min hjemme Noen som vet om noen triks for å komme inpå ftserveren? Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Skolen har blokkert FTP porten så jeg ikke kommer inn på ftpserveren min hjemme Noen som vet om noen triks for å komme inpå ftserveren? Åpne for en annen port på FTP-tjeneren din. Lenke til kommentar
zjonesz Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Hmm.. Hvilken port ville du brukt? Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hmm.. Hvilken port ville du brukt? Vet ikke helt, spiller ingen rolle så lenge den ikke lyttes på av en annen applikasjon enn FTP-tjeneren. Port 888 for eksempel. Lenke til kommentar
zjonesz Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Tror skolen har blokket den porten der også. Eneste vi kommer inpå er Internett og msn ikke noe annet pga proxy serveren deres. Vi kan bruke et program som hete Pingfu som sniker seg rundt proxyen som gjør at man kan spille wow osv. Ikke at jeg spiller wow men håpte på at det kunne vært så enkelt som å bare instalere et program på pcen lurer det til. Har testet med pingfu fikk det ikke til + det er bare 20 eller 30 dagers trail Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Flytt den til port 80 (ikke aktuelt regner jeg med) eller sett opp en skikkelig proxy. Lenke til kommentar
zjonesz Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Vet ikke helt hvordan proxy greiene fyngerer Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg har samme problemet (+ssh), men det virker som at skolen har blokka protokollen. Det funka hvertfall ikke med ssh på port 80. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå